Microsoft Dynamics 365 Business Central este un sistem ERP de ultimă generație dedicat companiilor medii și mari aflate într o continuă dezvoltare. Sistemul are o structură modulară pliată pe structurile funcționale ale unei
întreprinderi.
În cadrul sistemului se regăsesc următoarele module:
* Management Financiar
* Vanzări și Marketing
* Cumpărări și Datorii
* Depozit
* Producție
* Planificare Resurse
* Resurse Umane
* Lucrări (Proiecte)
* Management Service
Cu Microsoft Dynamics 365 Business Central, planifici, gestionezi si monitorizezi toate aspectele afacerii tale intr-o maniera personalizabila astfel incat sa nu treci niciodata cu vederea aspecte importante. Prioritizezi si urmaresti cu usurinta toata activitatea departamentelor tale dintr-un singur loc central.
Implementarea unui sistem ERP presupune o serie de etape și activități care necesită un înalt nivel de expertiză.
În acest sens, ELIAN vine în ajutor cu o echipă de consultanți experimentați care îți oferă această expertiză, ajutându-te să ai o implementare de succes, cu capacitatea de a implementa în toate domeniile de activitate, respectiv verticalele de business.
Suntem parte a Bittnet Group si activăm de peste 15 ani pe piața implementărilor soluției software ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central, investind pasiune și creativitate pentru realizarea celor mai bune implementări.
Experienţa, profesionalismul şi entuziasmul membrilor companiei, precum și rezultatele obţinute pâna în prezent, ne recomandă ca partener de încredere în domeniul consultanţei şi implementărilor ERP.
Ne situam in top 3 parteneri recomandati de Microsoft in implementarea solutiei Microsoft Dynamics 365 Business Central, cu peste 180 de implementări în România și peste hotare (Germania, Elveția, SUA, Bulgaria, Olanda, Danemarca), pe parcursul a peste 15 ani, cu expertiză în diverse industrii (agro, manufacturing, real estate, servicii, retail etc.). Din anul 2015, ELIAN Solutions a livrat cu succes proiecte mari, cu un număr mediu de peste 70 utilizatori per proiect, implementări livrate într-un termen mediu de 6 luni. Toate proiectele au presupus implementări multicompanie, cu diverse linii de business în România, și nu numai.
Ne poți crede pe cuvânt sau ne poți provoca la o discuție :)
Iată care sunt principalele avantaje ale utilizării acestei soluții software:
- conţine informaţii despre înregistrări contabile, mijloace fixe, conturi bancare, clienţi şi furnizori
- permite gestionarea proceselor de vânzare, de la emiterea ofertei de vânzare şi până la emiterea facturii finale
- permite gestionarea lead-urilor (potenţialii clienţi) de la primul contact avut cu leadul până la generarea primei comenzi de vânzare
- susţine planificarea, urmărirea şi controlul activităţilor specifice managementului proiectelor
- permite gestionarea relaţiei cu furnizorii, începând de la înregistrarea ofertei de cumpărare şi până la realizarea recepţiei şi înregistrarea facturii finale
- oferă instrumente pentru optimizarea stocurilor în corelaţie cu activităţile de producţie şi vânzare
- permite definirea si urmărirea profitabilităţii asociată resurselor companiei (angajaţi, echipamente etc.)
- oferă o soluţie completă pentru definirea, urmărirea şi controlul proceselor de producţie
- permite gestionarea activităţii de service pentru articole aflate în garanţie şi pentru operaţiunile de service în general
- asigură evidenţa principalelor informaţii despre angajaţii companiei
Parte dintre clienții Elian Solutions: Wirtek, RDF, Tanex, Chopstix, Producton, Intersnack, Riso Scotti, Fabryo, Tonerfill, Donauland, Total Waste Recycling, Hengl Romania, Zelmer, B Braun Avitum, Turck, Romcontrol.
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Managementul stocurilor
- Management de proiect
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Portal web
- Magazin on-line
- Sistem de BI
- Management producție
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- Windows
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Prin aplicație dedicată pentru Blackberry
- Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- Permanent (24/7)
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Management Financiar
- permite parametrizarea conturilor contabile în planul de conturi - pentru fiecare cont există informaţii despre soldul real şi bugetat
- vizualizarea soldurilor pentru o anumită perioadă
- înregistrări contabile în orice monedă
- definirea anului fiscal având ca dată de început orice dată dorită de utilizator şi împărţirea lui în perioade fiscale
- definirea bugetelor în ferestre de tip matrice pentru o zi, o săptămână, o lună, un trimestru, un an sau orice perioadă fiscală, cât și pe centre de cost sau unitate de afacere
- managementul conturilor bancare – permite gestiunea conturilor bancare ale organizaţiei şi diverse operaţiuni cu conturi bancare
- trasabilitate – pentru fiecare tranzacţie se creează o urmărire, astfel încât şi fluxurile de afaceri complexe devin transparente
- înregistrarea inter-companii - se crează înregistrări între companiile aflate în cadrul unui grup controlat de aceeaşi entitate legală
- taxa pe valoare adaugată şi alte taxe utilizate - se utilizează grupuri de înregistrare astfel încât toate aceste taxe să se calculeze automat. Pentru TVA, se verifică corectitudinea numărului de înregistrare fiscală în funcţie de ţară şi unicitatea acestui număr pentru clienţi şi furnizori
- mijloace fixe – se definesc informaţii despre mijloace fixe şi grupuri de mijloace fixe. Se pot defini un număr nelimitat de registre de amortizare pentru fiecare mijloc fix şi una din metodele de amortizare : liniară , degresivă sau accelerată.
Vânzări și Marketing
- posibilitatea livrărilor multiple şi a facturărilor multiple din comanda de vânzare
- procesarea flexibilă a încasărilor prin alegerea modului în care se aplică plăţile clienţilor la facturile acestora
- stabilirea unor politicii complexe de discounturi şi preţuri la nivel de client, articol sau combinaţia dintre acestea
- posibilitatea de a stabili targeturi cantitativ-valoric privind volumul vânzărilor la nivel de client, articol, şi urmărirea realizării acestora
- managementul contactelor - permite definirea şi întreţinerea informaţiilor generale despre companii şi persoane de contact
- managementul oportunităţilor de vânzare şi al echipei de vânzări
- managementul documentelor prin jurnalul interacţiunilor, unde pot fi înregistrate interacţiunile cu contactele (cum ar fi apeluri telefonice, întâlniri, scrisori sau e-mail-uri)
- definirea segmentelor şi campaniilor de marketing
- integrare cu Microsoft Office Outlook (contacte, taskuri, întâlniri etc) .
Cumpărări și Datorii
- posibilitatea realizării recepţiilor multiple şi a facturărilor multiple din comanda de cumpărare
- stabilirea unor politicii complexe de discounturi şi preţuri la nivel de furnizor, articol sau combinaţia dintre acestea
- facilitează stabilirea unor politici de aprovizionare la nivel de articol, pe diverse criterii (stoc minim, cantitate minimă, reluare comandă, stoc maxim etc.) ţinând cont totodată şi de timpii de aprovizionare specifici fiecărui furnizor
- permite înregistrarea unor cataloage de articole pe fiecare furnizor, cu codificarea de articol specifică furnizorului
- poate sugera plăţile către furnizori în funcţie de diferite criterii (prioritate, dată de scadenţă, posibile reduceri la plată etc)
- se poate stabili în sistem un flux de aprobări, astfel încât achiziţiile ce depăşesc un anumit prag valoric să nu poată fi operate fără o aprobare prealabilă
- permite urmărirea cantitativ-valorică a achiziţiilor dintr-o perioadă la nivel de articol şi furnizor, corelată şi cu o bugetare anterioară.
Depozit (WMS - Warehouse Management System)
- posibilitatea organizării depozitului pe zone de recepţii, livrări şi înmagazinări, zonele pot fi împărţite în compartimente (rânduri, rafturi etc.)
- se pot determina parametrii fizici ai fiecărui compartiment (greutate acceptată, volum etc.) precum şi restricţii privind tipologia compartimentului (de exemplu temperatura, cantităţi minime şi maxime funcţie de articol)
- se pot parametriza diferite reguli de înmagazinare iar pe baza lor sistemul sugerează compartimentele optime privind înmagazinarea
- propune lista de culegere (pick-list) pe baza căreia se realizează ridicarea articolelor pentru livrare
- permite reorganizarea articolelor în depozit pentru optimizarea spaţiului şi a timpului de culegere (picking)
- permite reaprovizionarea compartimentelor bazată pe cantităţi predefinite de maxim şi minim
- permite integrarea cu aparatele de scanare prin intermediul tehnologiei ADCS (Automated Data Capturing System).
Producție
- permite definirea şi gestionarea reţetelor de producţie şi a versiunilor acestora, a fişelor tehnologice şi a capacităţilor de producţie
- permite crearea şi gestionarea comenzilor de producţie pe diferite stări de producţie: Simulate, planificate sau ferm planificate, lansate sau finalizate
- permite crearea comenzilor de producţie automat, pe baza planificării, direct din comenzile de vânzare sau manual
- permite serializarea sau lotificarea atât a materiilor prime consumate cât şi a produselor finite obţinute
- permite analiza unui antecalcul de producţie pe baza componentelor, a timpilor de producţie şi a timpilor de parametrizare estimaţi pe loturi de producţie
- costul produsului finit se va determina automat pe baza consumului real de materii prime şi a costului de timp afectat producţiei; se pot defini şi costuri indirecte de producţie cu valoare fixă sau procentuală
- anumite cheltuieli indirecte se pot redistribui ulterior procesului de producţie, conform unor chei de repartizare definite de către utilizator
- oferă posibilitatatea planificării producţiei pe stoc, la comandă sau combinată.
Managementul Resurselor
- posibilitatea de a defini resurse (angajaţi, echipamente) şi a le asocia costuri şi preţuri
- gestionarea disponibilităţii resurselor pe zile, săptămâni sau luni
- alocarea resurselor lucrărilor în execuţie (proiectelor) şi comenzilor de service
- planificarea producţiei şi a proiectelor în funcţie de disponibilitatea şi capacitatea resurselor.
Resurse Umane
- gestionarea informaţiilor despre angajaţii companiei
- asocierea între resurse şi angajaţi
- evidenţa absenţelor angajaţilor
- obţinerea de rapoarte specifice
Management Proiecte
- definirea proiectelor pe faze şi pe elementele care se vor consuma în cadrul proiectului, conform cantităţilor şi preţurilor agreate cu clientul
- urmărirea cantitativ-valorică a abaterilor dintre ceea ce s-a bugetat/agreat şi consumurile efectiv realizate
- posibilitatea de a factura pe diferite faze ale proiectelor, pe o structură flexibilă de preţuri, fie cu cele agreate în contract fie cu cele care nu sunt cunoscute decât la momentul facturării
- permite utilizarea a 5 metode de recunoaştere şi înregistrare a producţie neterminate, în conformitate cu Standardele Internaţionale de Contabile (I.A.S.)
- se pot urmări proiectele în diverse valute
Management Service
- managementul articolelor de service – se realizează prin înregistrarea articolelor de service cu toate informaţiile aferente: număr serial, listă de componente, informaţii contract, timpii de răspuns, data de început şi de sfârşit a garanţiei
- managementul tarifelor de service - se realizează prin parametrizarea, întreţinerea şi urmărirea preţurilor de service, alocarea de preţuri fixe, minime şi maxime şi prin definirea grupelor de preţ pentru o perioadă limitată de timp, pentru un client specific
- managementul comenzilor de service - ajută la înregistrarea intervenţiilor apărute după vânzarea articolelor de service, a reviziilor şi reparaţiilor care se fac astfel încât să se poată obţine pentru un articol un istoric al intervenţiilor
- managementul contractelor de service - permite crearea unor oferte sau contracte pe baza modelelor standard predefinite
- planificarea comenzilor - presupune alocarea angajaţilor la comenzile de lucru în conformitate cu disponibilitatea şi abilităţile fiecăruia
Solicită un demo pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central (anterior NAV /Navision)
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Microsoft Dynamics 365 Business Central (anterior NAV /Navision) completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!