Microsoft Dynamics 365 Business Central (anterior NAV /Navision)

Despre Microsoft Dynamics 365 Business Central (anterior NAV /Navision)

Microsoft Dynamics 365 Business Central este un sistem ERP de ultimă generație dedicat companiilor medii și mari aflate într o continuă dezvoltare. Sistemul are o structură modulară pliată pe structurile funcționale ale unei
întreprinderi.

În cadrul sistemului se regăsesc următoarele module:
* Management Financiar
* Vanzări și Marketing
* Cumpărări și Datorii
* Depozit
* Producție
* Planificare Resurse
* Resurse Umane
* Lucrări (Proiecte)
* Management Service

Cu Microsoft Dynamics 365 Business Central, planifici, gestionezi si monitorizezi toate aspectele afacerii tale intr-o maniera personalizabila astfel incat sa nu treci niciodata cu vederea aspecte importante. Prioritizezi si urmaresti cu usurinta toata activitatea departamentelor tale dintr-un singur loc central.

Implementarea unui sistem ERP presupune o serie de etape și activități care necesită un înalt nivel de expertiză. 
În acest sens, ELIAN vine în ajutor cu o echipă de consultanți experimentați care îți oferă această expertiză, ajutându-te să ai o implementare de succes, cu capacitatea de a implementa în toate domeniile de activitate, respectiv verticalele de business.

Suntem parte a Bittnet Group si activăm de peste 15 ani pe piața implementărilor soluției software ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central, investind pasiune și creativitate pentru realizarea celor mai bune implementări.
Experienţa, profesionalismul şi entuziasmul membrilor companiei, precum și rezultatele obţinute pâna în prezent, ne recomandă ca partener de încredere în domeniul consultanţei şi implementărilor ERP.

Ne situam in top 3 parteneri recomandati de Microsoft in implementarea solutiei Microsoft Dynamics 365 Business Central, cu peste 180 de implementări în România și peste hotare (Germania, Elveția, SUA, Bulgaria, Olanda, Danemarca), pe parcursul a peste 15 ani, cu expertiză în diverse industrii (agro,  manufacturing, real estate, servicii, retail etc.). Din anul 2015, ELIAN Solutions a livrat cu succes proiecte mari, cu un număr mediu de peste 70 utilizatori per proiect, implementări livrate într-un termen mediu de 6 luni. Toate proiectele au presupus implementări multicompanie, cu diverse linii de business în România, și nu numai.

Ne poți crede pe cuvânt sau ne poți provoca la o discuție :) 

Iată care sunt principalele avantaje ale utilizării acestei soluții software:

  • conţine informaţii despre înregistrări contabile, mijloace fixe, conturi bancare, clienţi şi furnizori
  • permite gestionarea proceselor de vânzare, de la emiterea ofertei de vânzare şi până la emiterea facturii finale
  • permite gestionarea lead-urilor (potenţialii clienţi) de la primul contact avut cu leadul până la generarea primei comenzi de vânzare
  • susţine planificarea, urmărirea şi controlul activităţilor specifice managementului proiectelor
  • permite gestionarea relaţiei cu furnizorii, începând de la înregistrarea ofertei de cumpărare şi până la realizarea recepţiei şi înregistrarea facturii finale
  • oferă instrumente pentru optimizarea stocurilor în corelaţie cu activităţile de producţie şi vânzare
  • permite definirea si urmărirea profitabilităţii asociată resurselor companiei (angajaţi, echipamente etc.)
  • oferă o soluţie completă pentru definirea, urmărirea şi controlul proceselor de producţie
  • permite gestionarea activităţii de service pentru articole aflate în garanţie şi pentru operaţiunile de service în general
  • asigură evidenţa principalelor informaţii despre angajaţii companiei

Parte dintre clienții Elian Solutions: Wirtek, RDF, Tanex, Chopstix, Producton, Intersnack, Riso Scotti, Fabryo, Tonerfill, Donauland, Total Waste Recycling, Hengl Romania, Zelmer, B Braun Avitum, Turck, Romcontrol.