Despre Microsoft Dynamics 365 Business Central (anterior NAV /Navision)

Microsoft Dynamics 365 Business Central este un sistem ERP de ultimă generație dedicat companiilor medii și mari aflate într o continuă dezvoltare. Sistemul are o structură modulară pliată pe structurile funcționale ale unei
întreprinderi.

În cadrul sistemului se regăsesc următoarele module:
* Management Financiar
* Vanzări și Marketing
* Cumpărări și Datorii
* Depozit
* Producție
* Planificare Resurse
* Resurse Umane
* Lucrări (Proiecte)
* Management Service

Cu Microsoft Dynamics 365 Business Central, planifici, gestionezi si monitorizezi toate aspectele afacerii tale intr-o maniera personalizabila astfel incat sa nu treci niciodata cu vederea aspecte importante. Prioritizezi si urmaresti cu usurinta toata activitatea departamentelor tale dintr-un singur loc central.

Implementarea unui sistem ERP presupune o serie de etape și activități care necesită un înalt nivel de expertiză. 
În acest sens, ELIAN vine în ajutor cu o echipă de consultanți experimentați care îți oferă această expertiză, ajutându-te să ai o implementare de succes, cu capacitatea de a implementa în toate domeniile de activitate, respectiv verticalele de business.

Suntem parte a Bittnet Group si activăm de peste 15 ani pe piața implementărilor soluției software ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central, investind pasiune și creativitate pentru realizarea celor mai bune implementări.
Experienţa, profesionalismul şi entuziasmul membrilor companiei, precum și rezultatele obţinute pâna în prezent, ne recomandă ca partener de încredere în domeniul consultanţei şi implementărilor ERP.

Ne situam in top 3 parteneri recomandati de Microsoft in implementarea solutiei Microsoft Dynamics 365 Business Central, cu peste 180 de implementări în România și peste hotare (Germania, Elveția, SUA, Bulgaria, Olanda, Danemarca), pe parcursul a peste 15 ani, cu expertiză în diverse industrii (agro,  manufacturing, real estate, servicii, retail etc.). Din anul 2015, ELIAN Solutions a livrat cu succes proiecte mari, cu un număr mediu de peste 70 utilizatori per proiect, implementări livrate într-un termen mediu de 6 luni. Toate proiectele au presupus implementări multicompanie, cu diverse linii de business în România, și nu numai.

Ne poți crede pe cuvânt sau ne poți provoca la o discuție :) 

Iată care sunt principalele avantaje ale utilizării acestei soluții software:

  • conţine informaţii despre înregistrări contabile, mijloace fixe, conturi bancare, clienţi şi furnizori
  • permite gestionarea proceselor de vânzare, de la emiterea ofertei de vânzare şi până la emiterea facturii finale
  • permite gestionarea lead-urilor (potenţialii clienţi) de la primul contact avut cu leadul până la generarea primei comenzi de vânzare
  • susţine planificarea, urmărirea şi controlul activităţilor specifice managementului proiectelor
  • permite gestionarea relaţiei cu furnizorii, începând de la înregistrarea ofertei de cumpărare şi până la realizarea recepţiei şi înregistrarea facturii finale
  • oferă instrumente pentru optimizarea stocurilor în corelaţie cu activităţile de producţie şi vânzare
  • permite definirea si urmărirea profitabilităţii asociată resurselor companiei (angajaţi, echipamente etc.)
  • oferă o soluţie completă pentru definirea, urmărirea şi controlul proceselor de producţie
  • permite gestionarea activităţii de service pentru articole aflate în garanţie şi pentru operaţiunile de service în general
  • asigură evidenţa principalelor informaţii despre angajaţii companiei

Parte dintre clienții Elian Solutions: Wirtek, RDF, Tanex, Chopstix, Producton, Intersnack, Riso Scotti, Fabryo, Tonerfill, Donauland, Total Waste Recycling, Hengl Romania, Zelmer, B Braun Avitum, Turck, Romcontrol.

Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
  • Modul financiar contabilitate
  • Administrare depozit
  • Managementul relației cu clienții
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul stocurilor
  • Management de proiect
  • Managementul forței de vânzări
  • Managementul achizițiilor
  • Managementul depozitelor
  • Portal web
  • Magazin on-line
  • Sistem de BI
  • Management producție
Modalitate de accesare
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Sistem de operare
  • Windows
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
  • Prin aplicație dedicată pentru Blackberry
  • Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
  • Curs
Suport tehnic
  • Permanent (24/7)
Demo/trial
  • Demo individual
  • Demo în cadrul unei prezentări

Solicită un demo pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central (anterior NAV /Navision)

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Microsoft Dynamics 365 Business Central (anterior NAV /Navision) completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!