ISOLEX este aplicația destinată avocaților și juriștilor, oferind un cadru pentru gestionarea activității de zi cu zi, atât în relația internă, cât și în relația cu clienții sau terțele persoane.
Accesibil tuturor - Atat pentru echipe, dar si pentru juristi sau avocati individuali.
Intuitiv - Desing inteligent, gandit pentru specificul profesiei de avocat.
Simplu - Acopera activitatile de baza pentru dosarele tale de instanta.
Web si desktop - Nu doar online, ci si desktop, pentru fiecare nevoie in parte.
Configurare rapida - cumpara o licenta, importa clientii si dosarele si ... gata. Esti sincronizat.
Scalabilitate - In functie de nevoia ta, poti cere si obtine un pachet mai mare, potrivit nevoilor (user, spatiu, suport).
Lucrăm cu GeoTrust RSA CA și colaborăm cu Microsoft pentru a avea siguranță în utilizare și dezvoltare.
Nu doar online. Nu doar desktop.
Ci pentru fiecare nevoie în parte.
Alege varianta potrivită pentru tine!
Toate pachetele beneficiază de management al fișierelor (adică poți lucra și stoca online documentele).
Atât pentru echipe dar și pentru juriști sau avocați individuali.
Desing inteligent, gândit pentru specificul profesiei de avocat. Gândit de o echipă de designeri, făcut simplu pentru tine.
În funcție de nevoia ta, poți cere și obține un pachet mai mare, potrivit nevoilor, sau poți adăuga simple funcționalități, după plac.
În ce privește securitatea, isolex folosește encripția standard din deomeniu: SSL 256-bit.
Toți clienții și adversarii tăi, toate dosarele și detaliile lor, într-un singur loc, ușor accesibil și organizat.
Fiecare activitate o transformi într-un task, cu scadență, work-log, comments și le împarți simplu în proiecte și categorii.
Evidența contractelor de asistență nu mai este acum o problemă.
Toate evenimentele tale sunt la îndemână într-o serie de multiple calendare, personalizabile și sincronizate.
Niciun termen de judecată omis. Sincronizăm cu ECRIS. Automat!
Toate documentele redactate de tine le ai la îndemână online, fie folosind Google Drive, Froala editor sau upload/download files.
Ca să ai la îndemână ultimele locații accesate în aplicație, fie că este vorba de ziua de azi, de acum două zile sau de săptămâna trecută.
Cu această funcționalitate vei știi mereu dacă sunt și alți useri care accesează aceeași informație în același timp cu tine. Live!
Nu mai ai grija verificării tuturor lucrurilor, pentru că isolex trimite notificările necesare (în aplicație și pe adresa ta de e-mail).
În fiecare zi vei avea la dispoziție cursul valutar pentru EUR și USD, preluat în mod automat de pe site-ul oficial al Băncii Naționale.
Toate documentele pe care le ștergi se găsesc în coșul de gunoi. De aici le poți șterge definitiv, sau poți să restaurezi fișierele în 30 de zile.
Pentru fiecare client nou (dosar nou, utilizator nou) adăugat poți prestabili directoare care să fie automat adăugate.
Toate documentele ce sunt primite sau expediate de echipă trec prin registrul de intrări ieșiri. Poți atașa documentul scanat – organizat!
O funcționalitate de mare ajutor pentru organizarea expedierii documentelor prin poștă sau curier. Totul este înregistrat și accesibil.
Pentru că activitatea zilnică este acum online, chiar și registrul de atestări este în formă electronică, la dispoziția avocaților.
Toate contractele cu terții sunt la îndemână prin această funcționalitate. Te notificăm înainte de scadență și ești organizat și în acest sens.
Folosind taskurile, te organizezi modern și eficient pentru toate activitățile zilnice (fie că e vorba de redactarea documentelor de instanță sau aspecte interne).
La fiecare task principal poți adăuga un număr nelimitat de sub-taskuri, ca să poți organiza mai simplu și eficient activitățile și fără să pierzi funcționalități.
Fiecare task sau sub-task poate fi public sau îl poți face privat (accesibil doar pentru utilizatorii care deja lucrează pe acel task). Pentru echipă sau individual!
Organizează și filtrează activitățile tale în funcție de prioritate, proiect, facturabil sau nefacturabil etc. Informațiile sunt și editabile pentru o mai mare adaptabilitate.
Scrie un comment în cadrul taskului pentru istoricul activității, dar și ca să informezi colegii tăi despre noutățile cu privire la activitatea în desfășurare.
În fiecare task poți adăuga un singur utilizator sau mai mulți utilizatori, în funcție de necesitate. Astfel, lucrezi în echipă chiar și în cele mai mici detalii.
Pe fiecare task poți adăuga și vedea orele lucrate de utilizatori, precum și progresul individual al fiecăruia (stabilit proporțional cu volumul de muncă apreciat).
Fiecare eveniment își are locul stabilit. În funcție de categorie, poți alege evenimentele pe care dorești să le vizualizezi în calendarul tău.
Toate instanțele de judecată sunt introduse în aplicație, iar dacă dorești să le administrezi/editezi, ai această posibilitate la dispoziție.
Fiecare termen de judecată este preluat în mod automat de isolex, împreună cu concluzia termenului, iar tu ești notificat automat de sistem.
Fiecare utilizator poate avea anumite permisii în cadrul aplicației. Unii pot edita/șterge tot, iar alții pot doar să vizualizeze. Tu alegi cum distribui permisiile.
Mărește spațiul de stocare pentru echipa ta la 100GB, 1024GB sau cât ai nevoie.
The „cloud” is the limit.
Vrei să ai evenimentele isolex în calendarul tău Google? Foarte simplu. Alege această opțiune.
Înlătură limitarea fișierelor încărcate. În loc de 20mb/fișier poți încărca fișiere fără restricții.
Vrei să transferi clienții și dosarele în isolex? Este așa de simplu. Activează opțiuniea și importă totul.
Preia contactele introduse de tine din isolex și sincronizează-le cu contul tău Google.
Asistență prin e-mail; Comunicare prin Skype, Slack sau Teams;
Intervenții prin Team Viewer cu răspuns în cel mult 2 zile lucrătoare!
Suport premium + Comunicare telefonică
Instruire periodică (cu programare prealabilă)
Răspuns în cel mult 24 ore lucrătoare!
Primește notificări când intră un e-mail nou în inboxul tău Gmail și citește mesajele direct din isolex.
Bucură-te și de spațiul tău din Google Drive pentru a crea documente direct în cadrul isolex.
Trimite ce informații dorești din dosarele tale către clienți, printr-un link securizat.
isolex share propune câteva date, care, la alegerea avocatului, pot fi distribuite clienților: anumite documente, overview taskuri sau alte informații despre termenele de judecată și despre starea dosarului de instanță. Totul prin intermediul unui link securizat și cu acces restricționat de către avocați.
Ceea ce deja cunoști din tinerețe rămâne cu tine în continuare. Redactează documentele tale folosind Microsoft Word și Excel!
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Unele informații sunt confidențiale, și cu siguranță tot așa vor rămâne. Însă unele date cu care avocații lucrează sunt de interes și de mare ajutor pentru fiecare client al unui avocat.
isolex share propune câteva date, care, la alegerea avocatului, pot fi distribuite clienților: anumite documente, overview taskuri sau alte informații despre termenele de judecată și despre starea dosarului de instanță. Totul prin intermediul unui link securizat și cu acces restricționat de către avocați.
Ca să ai la îndemână ultimele locații accesate în aplicație, fie că este vorba de ziua de azi, de acum două zile sau de săptămâna trecută.
Cu această funcționalitate vei știi mereu dacă sunt și alți useri care accesează aceeași informație în același timp cu tine.
Pentru fiecare client nou (dosar nou, utilizator nou) adăugat poți prestabili directoare care să fie automat adăugate.
Toate documentele ce sunt primite sau expediate de echipă trec prin registrul de intrări ieșiri. Poți atașa documentul scanat – organizat!
Folosind taskurile, te organizezi modern și eficient pentru toate activitățile zilnice (fie că e vorba de redactarea documentelor de instanță sau aspecte interne).
La fiecare task principal poți adăuga un număr nelimitat de sub-taskuri, ca să poți organiza mai simplu și eficient activitățile și fără să pierzi funcționalități.
Fiecare task sau sub-task poate fi public sau îl poți face privat (accesibil doar pentru utilizatorii care deja lucrează pe acel task). Pentru echipă sau individual!
Scrie un comment în cadrul taskului pentru istoricul activității, dar și ca să informezi colegii tăi despre noutățile cu privire la activitatea în desfășurare.
În fiecare task poți adăuga un singur utilizator sau mai mulți utilizatori, în funcție de necesitate. Astfel, lucrezi în echipă chiar și în cele mai mici detalii.Pe fiecare task poți adăuga și vedea orele lucrate de utilizatori, precum și progresul individual al fiecăruia (stabilit proporțional cu volumul de muncă apreciat).
Fiecare utilizator poate avea anumite permisii în cadrul aplicației. Unii pot edita/șterge tot, iar alții pot doar să vizualizeze. Tu alegi cum distribui permisiile.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația isolex completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!