ISOLEX este aplicația destinată avocaților și juriștilor, oferind un cadru pentru gestionarea activității de zi cu zi, atât în relația internă, cât și în relația cu clienții sau terțele persoane.
Accesibil tuturor - Atat pentru echipe, dar si pentru juristi sau avocati individuali.
Intuitiv - Desing inteligent, gandit pentru specificul profesiei de avocat.
Simplu - Acopera activitatile de baza pentru dosarele tale de instanta.
Web si desktop - Nu doar online, ci si desktop, pentru fiecare nevoie in parte.
Configurare rapida - cumpara o licenta, importa clientii si dosarele si ... gata. Esti sincronizat.
Scalabilitate - In functie de nevoia ta, poti cere si obtine un pachet mai mare, potrivit nevoilor (user, spatiu, suport).
Cele mai importante avantaje isoLEX:
- Este conceput pentru a fi folosit intr-un mod foarte simplu si rapid, de un singur utilizator!
- Ofera functiile necesare pentru dosarele de instanta si pentru lucrul cu documentele. Online!
- Gestioneaza centralizat informatiile, astfel, o modificare efectuata intr-un loc se propaga in toate locatiile in care este folosita.
- Ofera integrare/sincronizare cu portalul instantelor de judecata al Ministerului Justitiei, de unde extrage si prelucreaza informatii in mod automat, fara interventia utilizatorului.
- isoLEX a fost gandit pentru a facilita implementarea unui sistem de calitate ISO 9001:2008
- Poti adauga proiecte multiple; taskuri si sub-taskuri
- Poti gestiona si activa multiple calendare
- Organizezi registrele interne (intrari-iesiri, borderou documente, registru atestari)
- Gestionezi onorariile si orele lucrate pe taskuri
Sigur
Lucrăm cu GeoTrust RSA CA și colaborăm cu Microsoft pentru a avea siguranță în utilizare și dezvoltare.
Desktop sau Web
Nu doar online. Nu doar desktop.
Ci pentru fiecare nevoie în parte.
Alege varianta potrivită pentru tine!
Management documente
Toate pachetele beneficiază de management al fișierelor (adică poți lucra și stoca online documentele).
Accesibil tuturor
Atât pentru echipe dar și pentru juriști sau avocați individuali.
Intuitiv și simplu
Desing inteligent, gândit pentru specificul profesiei de avocat. Gândit de o echipă de designeri, făcut simplu pentru tine.
Scalabil
În funcție de nevoia ta, poți cere și obține un pachet mai mare, potrivit nevoilor, sau poți adăuga simple funcționalități, după plac.
În ce privește securitatea, isolex folosește encripția standard din deomeniu: SSL 256-bit.
Clienți/Dosare/Adversari
Toți clienții și adversarii tăi, toate dosarele și detaliile lor, într-un singur loc, ușor accesibil și organizat.
Administrare taskuri
Fiecare activitate o transformi într-un task, cu scadență, work-log, comments și le împarți simplu în proiecte și categorii.
Administrare contracte
Evidența contractelor de asistență nu mai este acum o problemă.
Calendar și notificări
Toate evenimentele tale sunt la îndemână într-o serie de multiple calendare, personalizabile și sincronizate.
Sincronizare termene de judecată
Niciun termen de judecată omis. Sincronizăm cu ECRIS. Automat!
Management documente
Toate documentele redactate de tine le ai la îndemână online, fie folosind Google Drive, Froala editor sau upload/download files.
Istoric locații
Ca să ai la îndemână ultimele locații accesate în aplicație, fie că este vorba de ziua de azi, de acum două zile sau de săptămâna trecută.
Useri activi
Cu această funcționalitate vei știi mereu dacă sunt și alți useri care accesează aceeași informație în același timp cu tine. Live!
Notificări
Nu mai ai grija verificării tuturor lucrurilor, pentru că isolex trimite notificările necesare (în aplicație și pe adresa ta de e-mail).
Curs BNR
În fiecare zi vei avea la dispoziție cursul valutar pentru EUR și USD, preluat în mod automat de pe site-ul oficial al Băncii Naționale.
Coș de gunoi documente
Toate documentele pe care le ștergi se găsesc în coșul de gunoi. De aici le poți șterge definitiv, sau poți să restaurezi fișierele în 30 de zile.
Directoare prestabilite
Pentru fiecare client nou (dosar nou, utilizator nou) adăugat poți prestabili directoare care să fie automat adăugate.
Registru intrări-ieșiri
Toate documentele ce sunt primite sau expediate de echipă trec prin registrul de intrări ieșiri. Poți atașa documentul scanat – organizat!
Borderou poștă
O funcționalitate de mare ajutor pentru organizarea expedierii documentelor prin poștă sau curier. Totul este înregistrat și accesibil.
Registru atestări
Pentru că activitatea zilnică este acum online, chiar și registrul de atestări este în formă electronică, la dispoziția avocaților.
Contracte cu furnizori
Toate contractele cu terții sunt la îndemână prin această funcționalitate. Te notificăm înainte de scadență și ești organizat și în acest sens.
Taskuri și proiecte
Folosind taskurile, te organizezi modern și eficient pentru toate activitățile zilnice (fie că e vorba de redactarea documentelor de instanță sau aspecte interne).
Sub-taskuri
La fiecare task principal poți adăuga un număr nelimitat de sub-taskuri, ca să poți organiza mai simplu și eficient activitățile și fără să pierzi funcționalități.
Public/privat
Fiecare task sau sub-task poate fi public sau îl poți face privat (accesibil doar pentru utilizatorii care deja lucrează pe acel task). Pentru echipă sau individual!
Status și prioritate
Organizează și filtrează activitățile tale în funcție de prioritate, proiect, facturabil sau nefacturabil etc. Informațiile sunt și editabile pentru o mai mare adaptabilitate.
Comentarii și note
Scrie un comment în cadrul taskului pentru istoricul activității, dar și ca să informezi colegii tăi despre noutățile cu privire la activitatea în desfășurare.
Utilizatori multipli
În fiecare task poți adăuga un singur utilizator sau mai mulți utilizatori, în funcție de necesitate. Astfel, lucrezi în echipă chiar și în cele mai mici detalii.
Ore lucrate și progres
Pe fiecare task poți adăuga și vedea orele lucrate de utilizatori, precum și progresul individual al fiecăruia (stabilit proporțional cu volumul de muncă apreciat).
Calendare multiple
Fiecare eveniment își are locul stabilit. În funcție de categorie, poți alege evenimentele pe care dorești să le vizualizezi în calendarul tău.
Instanțe de judecată
Toate instanțele de judecată sunt introduse în aplicație, iar dacă dorești să le administrezi/editezi, ai această posibilitate la dispoziție.
Sincronizare ECRIS
Fiecare termen de judecată este preluat în mod automat de isolex, împreună cu concluzia termenului, iar tu ești notificat automat de sistem.
Roluri și permisii
Fiecare utilizator poate avea anumite permisii în cadrul aplicației. Unii pot edita/șterge tot, iar alții pot doar să vizualizeze. Tu alegi cum distribui permisiile.
Adaugă putere suplimentară (add-ons web)
Spațiu de stocare
Mărește spațiul de stocare pentru echipa ta la 100GB, 1024GB sau cât ai nevoie.
The „cloud” is the limit.
Calendar Google
Vrei să ai evenimentele isolex în calendarul tău Google? Foarte simplu. Alege această opțiune.
Dimensiune fișiere
Înlătură limitarea fișierelor încărcate. În loc de 20mb/fișier poți încărca fișiere fără restricții.
Import date
Vrei să transferi clienții și dosarele în isolex? Este așa de simplu. Activează opțiuniea și importă totul.
Contacte Google
Preia contactele introduse de tine din isolex și sincronizează-le cu contul tău Google.
Suport premium
Asistență prin e-mail; Comunicare prin Skype, Slack sau Teams;
Intervenții prin Team Viewer cu răspuns în cel mult 2 zile lucrătoare!
Suport elite
Suport premium + Comunicare telefonică
Instruire periodică (cu programare prealabilă)
Răspuns în cel mult 24 ore lucrătoare!
Gmail
Primește notificări când intră un e-mail nou în inboxul tău Gmail și citește mesajele direct din isolex.
Google Drive docs
Bucură-te și de spațiul tău din Google Drive pentru a crea documente direct în cadrul isolex.
isolex share
Trimite ce informații dorești din dosarele tale către clienți, printr-un link securizat.
isolex share propune câteva date, care, la alegerea avocatului, pot fi distribuite clienților: anumite documente, overview taskuri sau alte informații despre termenele de judecată și despre starea dosarului de instanță. Totul prin intermediul unui link securizat și cu acces restricționat de către avocați.
Office 365 sync
Ceea ce deja cunoști din tinerețe rămâne cu tine în continuare. Redactează documentele tale folosind Microsoft Word și Excel!
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Nu
- Prin browser
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Versiune de trial
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
isolex share
Unele informații sunt confidențiale, și cu siguranță tot așa vor rămâne. Însă unele date cu care avocații lucrează sunt de interes și de mare ajutor pentru fiecare client al unui avocat.
isolex share propune câteva date, care, la alegerea avocatului, pot fi distribuite clienților: anumite documente, overview taskuri sau alte informații despre termenele de judecată și despre starea dosarului de instanță. Totul prin intermediul unui link securizat și cu acces restricționat de către avocați.
istoric locații
Ca să ai la îndemână ultimele locații accesate în aplicație, fie că este vorba de ziua de azi, de acum două zile sau de săptămâna trecută.
useri activi
Cu această funcționalitate vei știi mereu dacă sunt și alți useri care accesează aceeași informație în același timp cu tine.
directoare prestabilite
Pentru fiecare client nou (dosar nou, utilizator nou) adăugat poți prestabili directoare care să fie automat adăugate.
registru intrări-ieșiri
Toate documentele ce sunt primite sau expediate de echipă trec prin registrul de intrări ieșiri. Poți atașa documentul scanat – organizat!
taskuri, proiecte și sub-taskuri
Folosind taskurile, te organizezi modern și eficient pentru toate activitățile zilnice (fie că e vorba de redactarea documentelor de instanță sau aspecte interne).
La fiecare task principal poți adăuga un număr nelimitat de sub-taskuri, ca să poți organiza mai simplu și eficient activitățile și fără să pierzi funcționalități.
Fiecare task sau sub-task poate fi public sau îl poți face privat (accesibil doar pentru utilizatorii care deja lucrează pe acel task). Pentru echipă sau individual!
Scrie un comment în cadrul taskului pentru istoricul activității, dar și ca să informezi colegii tăi despre noutățile cu privire la activitatea în desfășurare.
În fiecare task poți adăuga un singur utilizator sau mai mulți utilizatori, în funcție de necesitate. Astfel, lucrezi în echipă chiar și în cele mai mici detalii.Pe fiecare task poți adăuga și vedea orele lucrate de utilizatori, precum și progresul individual al fiecăruia (stabilit proporțional cu volumul de muncă apreciat).
roluri și permisii
Fiecare utilizator poate avea anumite permisii în cadrul aplicației. Unii pot edita/șterge tot, iar alții pot doar să vizualizeze. Tu alegi cum distribui permisiile.
Solicită un demo pentru isolex
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația isolex completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!