Despre WinMentor Enterprise

Suita ERP WinMENTOR ENTERPRISE, cunoscută pe piaţa de software ca WME, este un pachet de aplicaţii care beneficiază de experienţa de peste 20 ani a unui colectiv care a oferit pieţei de profil din România un produs preferat de peste 35.000 de utilizatori. 

WinMENTOR ENTERPRISE oferă siguranţă, fiabilitate, scalabilitate şi viteză.


Iată care sunt principalele avantaje ale acestei soluții software:

  • este singurul program informatic de gestiune din România care generează înregistrări contabile automate în mai multe planuri de conturi simultan, fiind sincronizată perfect cu situaţiile analitice
  • modificările setărilor de contabilizare au efect imediat prin refacerea automată a înregistrărilor la prima situaţie contabilă generată
  • verificarea îndeplinirii corelaţiilor între situaţiile analitice şi cele sintetice se poate automatiza şi configura după necesităţi
  • permite evidenţa şi operarea unui număr nelimitat de firme
  • pentru organizaţiile de tip holding, permite utilizarea de nomenclatoare comune tuturor firmelor ce compun holdingul, creând avantajul gestionării obligaţiilor de plată ale clienţilor la nivel de holding
  • rapoartele pot fi executate cumulat, incluzând operaţiile tuturor subunităţilor
  • utilizatorilor li se poate limita dreptul de acces la anumite subunităţi, iar cei care au drepturi speciale pot vedea tot ansamblul, indiferent de subunitate
  • interfaţa prietenoasă şi intuitivă permite utilizatorilor să personalizeze aspectul şi funcţionarea aplicaţiei într-o multitudine de aspecte: culori, fonturi, tabele cu coloane configurabile, redimensionarea machetelor, ascunderea controalelor neutilizate, etc
  • sistemul de comunicare intern permite transmiterea de mesaje între utilizatori precum şi lansarea de task-uri de efectuat pentru executanţi
  • execută automat liste după un orar prestabilit, efectuează automat salvări de date după orar, lansează alerte pentru persoanele interesate de evenimente petrecute în baza de date sau de diverse situaţii apărute în timpul exploatării
  • oferă posibilitatea analizei activităţii firmei dintr-un punct de vedere diferit de cel al încadrării contabile
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități
  • Modul financiar contabilitate
  • Administrare depozit
  • Managementul relației cu clienții
  • Managementul stocurilor
  • Managementul forței de vânzări
  • Managementul achizițiilor
  • Managementul depozitelor
Modalitate de licențiere
  • On premises
Modalitate de accesare
  • Accesare prin intermediul rețelei companiei
  • Accesare prin internet
  • Instalare pe calculator/server
Sistem de operare
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Engleză
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Nu
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
  • Webinar
Suport tehnic
  • Permanent (24/7)

Solicită un demo pentru WinMentor Enterprise

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul WinMentor Enterprise completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!