Aplicații software Utilități

O aplicație software dedicată managementului utilităților reprezintă o soluție concepută pentru a contribui la gestionarea, analiza, configurarea, optimizarea sau întreținerea unui sistem de resurse. Un astfel de instrument este folosit pentru a sprijini infrastructura, spre deosebire de aplicațiile software clasice, ce vizează împlinirea directă a sarcinilor de care beneficiază utilizatorii.
Servicii

MeMo SFA este o soluţie SFA care se adresează cu predilecţie agenţilor de vânzări. Cu ajutorul soluţiei MeMo SFA agenţii de vânzări devin mai informaţi şi mai eficienţi în procesul de vânzare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Suita ERP WinMENTOR ENTERPRISE, cunoscută pe piaţa de software ca WME, este un pachet de aplicaţii care beneficiază de experienţa de peste 20 ani a unui colectiv care a oferit pieţei de profil din România un produs preferat de pe

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

WinMentor este o aplicație de contabilitate și gestiune 100% făcută în România ce vine în ajutorul  dumneavoastră pentru eficientizarea afacerilor de zi cu zi! Aplicația este pe piață încă din 1994... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Sage X3 - Preia controlul asupra întregii companii, de la lanțul de aprovizionare la vânzări, cu Sage X3. O soluție dedicată companiilor care caută mai multă eficiență, flexibilitate și o viziune mai bună.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30.000 €

SAP Business One este solutia software de tip Enterprise Resource Planning (ERP) a SAP AG, special conceputa pentru companii mici si mijlocii si pentru afacerile lor in dezvoltare. Aplicatia integreaza toate procesele de busi

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Utilități?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

SEI-Sage Enterprise Intelligence, solutia BI usor de utilizat, rapid de implementat si care ofera o imagine clara si completa asupra datelor companiei.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Oferim companiilor posibilitatea de a interacționa cu clienții, folosind o singură aplicație pentru toate canalele de comunicare, inclusiv servicii de voce, e-mail, SMS, web chat integrat pe site, Facebook Manager, WhatsApp sau Instagram.... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 40 €

Prin implementarea QlikView, obții date importante pentru afacerea ta: KPI Financiari, Rapoarte contabile, Bilanț, Profit & Pierdere, CashFlow, Scadențar/Bugete. Informațiile stocate în bazele tale de date sunt o “mină de aur&rd

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

5/5 (23 recenzii)

Regista este o aplicație care automatizează și eficientizează activitatea din diferite sectoare prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor, e-Guvernare și soluții IoT.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

3/5 (4 recenzii)

🌐 𝐂𝐑𝐌 𝐀𝐌𝐂 - Platforma dedicată IMM-urilor din România. Sistemul te ajută să-ți gestionezi resursele, informațiile și timpul tău. Gestionezi clienții – furnizorii – ofertele – facturile și nu numai, toate... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 19 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial