SOFTONE CLOUD ERP Series 6 este o aplicație de gestiune completă și scalabilă, care susține în totalitate operațiunile companiilor moderne prin intermediul beneficiilor unice pe care le oferă: automatizarea tuturor proceselor de business, facilitarea comunicării cu toți furnizorii, clienții și partenerii prin optimizarea fluxurilor de informații și flexibilitate în operare. Soluția este dezvoltată pe platforma Microsoft Azure, folosind cele mai avansate servicii Cloud, astfel încât să asigure companiilor maximum de securitate pentru gestionarea datelor de business, soluții de back-up și recuperare a datelor în cazul unor erori și posibilitatea de a fi 100% personalizată în funcție de nevoile fiecărei companii, fără să necesite instalări complexe.
Care sunt beneficiile utilizării SOFTONE CLOUD ERP?
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Modulul de Gestiune acoperă fluxurile de aprovizionare, logistică și gestiune a stocurilor și serviciilor. Gestiunea stocurilor se poate face la nivel de companii, filiale, depozite, locații de depozitare, divizii sau departamente. De asemenea, articolele pot fi urmărite în funcție de coduri de bare, coduri de fabrică, coduri alternative, coduri de la furnizori, precum și în funcție de loturi și numere seriale, ori pe atribute, precum: mărimi, culori sau seturi de articole compuse.
Funcționalități:
Modulul de Vânzări & CRM este un modul complet ce automatizează toate procesele de relaționare cu clienții, precum și etapele aferente vânzărilor din birou sau din teren. Modulul integrează toate informațiile clienților într-un singur loc, permițând angajaților din cadrul companiei să valorifice aceste date pentru a gestiona eficient managementul lead-urilor, al clienților, al contractelor, politicilor de preț aplicate, istoricului relației cu clienții și multe altele. SOFTONE CLOUD CRM permite integrarea bidirecțională a e-mailurilor aflate în suita Microsoft Office, Office365, Gmail pentru gestiunea contactelor, task-urilor, apelurilor, întâlnirilor și a ofertelor.
Funcționalități:
Modulul de contabilitate asigură controlul financiar, introducerea datelor și obținerea raportărilor financiare. Modulul este perfect integrat cu celelalte module existente în SOFTONE ERP, importând toate informațiile relevante care au fost înregistrate pentru a oferi o imagine de ansamblu asupra tuturor operațiunilor financiare și posibilitatea de a repartiza în funcție de conturi toate documentele și activitățile introduse în program.
Modulul financiar permite anticiparea și urmărirea intrărilor și ieșirilor de bani în urma comenzilor, achizițiilor sau a vânzărilor. Prin intermediul încasărilor și plăților se vor putea urmări mișcările de bani din toate conturile de trezorerie, în orice perioadă de timp.
Funcționalități:
Modulul de producție pune la dispoziția utilizatorului final procese de business flexibile și susține activități precum planificarea și controlul operațiunilor de producție. Permite crearea și gestionarea listelor de materiale sau formule și rețete de producție și ajută la gestionarea unui ciclu complet de producție, de la integrarea necesarului de materii prime și materiale, până la realizarea produsului finit. Modulul susține pregătirea producției, lansarea, execuția și urmărirea acesteia.
Funcționalități:
Modulul de resurse umane conține înregistrări detaliate despre toți angajații, inclusiv evaluări ale performanțelor, descrieri ale responsabilităților, selecții de beneficii și prezență/ timp liber (concedii). Acesta înlocuiește foile de calcul anuale cu o automatizare care colectează în permanență date la nivelul întregii companii, reducând datele duplicate și sporind acuratețea, un beneficiu important atunci când este gestionat un volum mare de informații despre angajați. De asemenea, modulul automatizează task-uri precum programarea angajaților la interviu, procesele de recrutare și managementul compensațiilor. Permițând o colaborare ușoară între fluxurile de lucru interne, modulul se poate conecta la CRM pentru a stabili bonsurile pentru reprezentanții de vânzări într-un mod mult mai ușor și precis decât în cazul unui proces manual.
Funcționalități:
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SOFTONE CLOUD ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!