
MEMo SFA este o soluţie SFA care se adresează cu predilecţie agenţilor de vânzări. Cu ajutorul soluţiei MeMo SFA agenţii de vânzări devin mai informaţi şi mai eficienţi în procesul de vânzare.
Soluția are două componente: MEMO Backoffice și MEMO SFA Mobile
Backoffice-ul colectează și procesează toate informațiile transmise de agenții din teren:
Sincronizarea în timp real permite vizualizarea instantanee a activităților de pe teren, oferind managerilor o imagine clară asupra stocurilor, vânzărilor și performanței agenților.
În cazul în care agenții lucrează offline, datele stocate pe tablete sunt automat sincronizate cu backoffice-ul imediat ce se restabilește conexiunea la internet.
Backoffice-ul este conectat direct la ERP-ul companiei, facilitând un flux bidirecțional al informațiilor:
MEMO SFA Mobile este aplicație mobilă cu sistem de operare Android. Oferă o experiență rapidă și intuitivă pentru agenții de vânzări. Cu o interfață inteligentă, optimizată pentru utilizator, permite executarea rapidă a operațiunilor de facturare, comenzi sau încasare. Designul său ergonomic și funcționalitățile avansate asigură eficiență maximă și un flux de lucru fluid, chiar și în condiții de volum mare. Permite agenților să lucreze în mod offline, asigurând continuitatea procesului de vânzare, chiar și în zone fără acces la internet.
Câteva din avantajele utilizării soluţiei MeMo SFA:
White label
Tip distributie
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Memo SFA completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!