Despre Memo SFA

MeMo SFA este o soluţie SFA care se adresează cu predilecţie agenţilor de vânzări. Cu ajutorul soluţiei MeMo SFA agenţii de vânzări devin mai informaţi şi mai eficienţi în procesul de vânzare.

Câteva din avantajele utilizării soluţiei MeMo SFA:

  • Îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii prin faptul că agenţii de vânzări au întotdeauna acces la informaţii în timp real
  • Eficientizarea activităţii agenţilor de vânzări prin accesul în timp real la politicile comerciale de preţ, stocuri, solduri, informaţii despre clienţi, rute de vânzare
  • Eliminarea proceselor redundant dintre agenţii de vânzări şi personalul din back-office
  • Reducerea costurilor prin creşterea performanţei activităţii agenţilor de vânzări
  • Reducerea costurilor prin eliminarea operaţiilor redundant pe care le realizau atât agenţii de vânzări cât şi personalul din back-office
  • Eliminarea erorilor care puteau să apară în fluxul agenţi de vânzări-back office
  • Acces în timp real la stocurile din depozit
  • Acces în timp real la informaţiile despre clienţi, soldurile acestora, etc
  • Acces în timp real al personalului din back-office la informaţiile din teren: comenzi, facturi, chitanţe
  • Îmbunătăţirea cash-flow-ului companiei prin reducerea termenelor de încasare şi accesul în timp real la încasările din teren
  • Creşterea numărului de clienţi prin modulele dedicate departamentului de marketing
  • Monitorizarea eficienta a procesului de vânzare
  • Monitorizarea eficienta a preţurilor concurenţei
  • Măsurarea gradului de satisfacţie al clienţilor prin realizarea de chestionare online
  • Interfaţă simplă şi adaptabilă în concordanţă cu cerinţele clientului