Despre Memo SFA

MEMo SFA este o soluţie SFA care se adresează cu predilecţie agenţilor de vânzări. Cu ajutorul soluţiei MeMo SFA agenţii de vânzări devin mai informaţi şi mai eficienţi în procesul de vânzare.

Soluția are două componente: MEMO Backoffice și MEMO SFA Mobile

Backoffice-ul colectează și procesează toate informațiile transmise de agenții din teren:

  1. Facturi emise
  2. Comenzi plasate
  3. Plăți înregistrate

Sincronizarea în timp real permite vizualizarea instantanee a activităților de pe teren, oferind managerilor o imagine clară asupra stocurilor, vânzărilor și performanței agenților.

În cazul în care agenții lucrează offline, datele stocate pe tablete sunt automat sincronizate cu backoffice-ul imediat ce se restabilește conexiunea la internet.

Backoffice-ul este conectat direct la ERP-ul companiei, facilitând un flux bidirecțional al informațiilor:

  1. Datele de stocuri și prețuri sunt actualizate în timp real din ERP și puse la dispoziția agenților pe tablete.
  2. Facturile emise de agenți sunt sincronizate cu modulul de contabilitate din ERP, eliminând necesitatea introducerii manuale.
  3. Comenzile plasate sunt automat transferate către ERP pentru procesare logistică și facturare.

MEMO SFA Mobile este aplicație mobilă cu sistem de operare Android. Oferă o experiență rapidă și intuitivă pentru agenții de vânzări. Cu o interfață inteligentă, optimizată pentru utilizator, permite executarea rapidă a operațiunilor de facturare, comenzi sau încasare. Designul său ergonomic și funcționalitățile avansate asigură eficiență maximă și un flux de lucru fluid, chiar și în condiții de volum mare. Permite agenților să lucreze în mod offline, asigurând continuitatea procesului de vânzare, chiar și în zone fără acces la internet.


Câteva din avantajele utilizării soluţiei MeMo SFA:

  1. Îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii prin faptul că agenţii de vânzări au întotdeauna acces la informaţii în timp real
  2. Eficientizarea activităţii agenţilor de vânzări prin accesul în timp real la politicile comerciale de preţ, stocuri, solduri, informaţii despre clienţi, rute de vânzare
  3. Eliminarea proceselor redundant dintre agenţii de vânzări şi personalul din back-office
  4. Reducerea costurilor prin creşterea performanţei activităţii agenţilor de vânzări
  5. Reducerea costurilor prin eliminarea operaţiilor redundant pe care le realizau atât agenţii de vânzări cât şi personalul din back-office
  6. Eliminarea erorilor care puteau să apară în fluxul agenţi de vânzări-back office
  7. Acces în timp real la stocurile din depozit
  8. Acces în timp real la informaţiile despre clienţi, soldurile acestora, etc
  9. Acces în timp real al personalului din back-office la informaţiile din teren: comenzi, facturi, chitanţe
  10. Îmbunătăţirea cash-flow-ului companiei prin reducerea termenelor de încasare şi accesul în timp real la încasările din teren
  11. Creşterea numărului de clienţi prin modulele dedicate departamentului de marketing
  12. Monitorizarea eficienta a procesului de vânzare
  13. Monitorizarea eficienta a preţurilor concurenţei
  14. Măsurarea gradului de satisfacţie al clienţilor prin realizarea de chestionare online
  15. Interfaţă simplă şi adaptabilă în concordanţă cu cerinţele clientului