Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru HoReCa (Hoteluri și pensiuni)?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Sales Dashboards, implementate corect, aduc revenue si profit.Cu noul modul Deep-Analytics, ESAT permite compararea evolutiei pe segmente de clienti si/sau produse si identificarea cu precizie a problemelor si oportunitatilor.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 10.000 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Gesto este o solutie cloud care transforma cosmarul gestionarii stocurilor din HoReCa intr-o joaca de copil.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 10.000 €
OptimallSFA Android este un sistem informatic ce asigură automatizarea procesului de vânzare şi distribuţie. Se adreseaza companiilor cu reţea proprie de agenţi de vânzări care efectuează rute zilnice la clienţi pentru preluare comenzi.... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 1.000 €
Cu Qlik Sense crearea tablourilor de bord devine simpla si intuitiva, cu drag&drop. Mai mult, Qlik Sense permite explorarea mai usoara a datelor pentru ca tu sa intelegi mai bine ce se intampla si de ce. Pune intrebari, urmeaza-ti intuitia,... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.000 €
Tool pentru managementul campaniilor de marketing.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 900 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
ERP de ultima generatie, implementat cu succes la companii medii si mari de Support Soft
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 20.000 €
SmartWe® este o platformă care sprijină echipa în activitatea de zi cu zi prin gestionarea fascinant de simplă a contactelor, stocarea centralizată a documentelor, calendarul echipei și gestionarea lead-urilor. Cu SmartWe, vă puteți... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie
Costuri
de la 10 €
Soluția Charisma CRM se bazează pe tehnologie Microsoft Dynamics CRM și unifică toate informațiile legate de partenerii unei companii, indiferent de industria în care activează.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Suntem un grup de firme specializate in software pentru business, fondat in 1996 in Oradea, centrul nostru operational pentru Europa, cu peste 1500 de utilizatori si solutii complexe dedicate tuturor domeniilor de activitate.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 500 €
UPfit.cloud este softul de management perfect pentru clubul tău de fitness. Administrezi cu ușurință întreaga activitate, de la abonamentele membrilor, la clasele de aerobic sau vânzarea de produse.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională