DocXchange este o platforma in cloud de automatizare a proceselor de business (financiar-contabil, achizitii si logistica) ce elimina necesitatea utilizarii documentelor pe hartie si a sarcinilor manuale. DocXchange faciliteaza transmiterea si receptionarea de documente electronice (facturi, avize, comenzi, forecast-uri etc) direct prin integrarea intre ERP-ul furnizorului cu cel al beneficiarului. Astfel, costul procesarii documentelor poate fi redus cu 60-80%, rata de erori pe documente scade de la 35% la 0% iar platile si incasarile se realizeaza la timp.
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
DocXchange ofera posibilitatea trimiterii si primirii de documente electronice (comenzi, facturi, avize, forecast-uri)
Daca ERP-ul dvs accepta un anumit format (idoc pentru SAP), platforma noastra poate face conversia si maparea intre documentul solicitat si documentul trimis de furnizor/terta parte. DocXchange accepta si transforma csv, edifact, xml, xls etc.
Platforma poate controla si intoarce mesaje de aprobare / respingere la nivel de linie. Putem - de exemplu, sa validam ca pretul de pe o factura corespunde cu cel agreat contractual. Putem verifica ca numarul de comanda este conform cu cerintele buyer-ului. Avem peste 140 de reguli de business deja implementate iar la cerere, putem configura orice tip de regula.
DocXchange realizeaza matchingul automat intre 2 sau mai multe documente (factura cu comanda, factura - comanda - aviz)
DocXchange permite configurarea si alocarea automata pe conturi contabile a facturilor de marfa, de cheltuieli generale, de imobilizari etc, astfel incat economisiti timp pretios prin evitarea introducerii manuale a datelor. Ne integram cu orice tip de ERP.
Platforma integreaza un modul de armonizare de date master (produse, furnizori etc) astfel incat orice comanda sau document emis/primit se bazeaza pe o singura sursa de informatie validata si la zi.
Intrucat documentele financiare (facturi, comenzi) sunt obligatorii a fi pastrate timp de 10 sau 5 ani, modulul DxArchive din DocXchange ofera posibilitatea arhivarii electronice astfel incat documentele sa fie in siguranta pastrate, respectand normele fiscale.
Platforma DocXchange poate automatiza sistemul de plati si cel de reconciliere, fiind interconectata prin standardul ISO 20020 cu bancile din Romania sau din alte tari.
Pentru furnizorii ce nu au capabilitati tehnice (ERP) de a trimite fisiere electronice in mod integrat, punem la dispozitie un portal online.
Sunt disponibile o varietate de rapoarte (documente emise, documente acceptate, documente platite etc) sau rapoarte customizate pe specificul fiecarui client.
DocXchange are un modul integrat de OCR (recunoastere optica a caracterelor) astfel incat putem primi orice format pe suport hartie si converti in format electronic.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația DocXchange - Soluție Completă de Automatizare Purchase-to-Pay completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!