Despre DocXchange - Soluție Completă de Automatizare Purchase-to-Pay

DocXchange este o platforma in cloud de automatizare a proceselor de business (financiar-contabil, achizitii si logistica) ce elimina necesitatea utilizarii documentelor pe hartie si a sarcinilor manuale. DocXchange faciliteaza transmiterea si receptionarea de documente electronice (facturi, avize, comenzi, forecast-uri etc) direct prin integrarea intre ERP-ul furnizorului cu cel al beneficiarului. Astfel, costul procesarii documentelor poate fi redus cu 60-80%, rata de erori pe documente scade de la 35% la 0% iar platile si incasarile se realizeaza la timp.

Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Modalitate de accesare
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Sistem de operare
  • Windows
  • Ubuntu
  • MacOS
  • CentOS
  • Redhat
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Demo/trial
  • Demo individual

Solicită un demo pentru DocXchange - Soluție Completă de Automatizare Purchase-to-Pay

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația DocXchange - Soluție Completă de Automatizare Purchase-to-Pay completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!