Top 3 motive pentru a alege soluția de Porta B2B oferită de LASTING Software:
Portalul B2B oferită de LASTING Software este extrem de versatil din punct de vedere tehnic, fiind gândit pentru a funcționa cu sau fără conexiune la o soluție de tip ERP. Astfel, dacă organizația dvs. nu are o soluție ERP implementată, puteți folosi fără probleme Portalul B2B livrat de SPHINX IT, utilizând în mod eficient funcționalitățile acestuia. În cazul în care compania dvs. are un ERP implementat, soluția de Portal B2B este deja configurată în acest sens. Iar dacă organizația dvs. folosește SAP, Portalul B2B vine gata configurat pentru preluarea stocurilor, plasarea comenzilor și a informatiilor comerciale (rest de plata, limite de credit, discount-uri specifice fiecarui partener).
Portalul B2B al LASTING Software este conceput pentru a acoperi o varietate mare de procese de business. Clientul care alege această soluție are acces rapid la fluxuri de lucru simple și intuitive pentru plasarea comenzilor, rezervarea de produse, generarea de cereri de cotare și realizarea de oferte de vânzare către clienții finali – totul direct din Portal.
Portalul B2B oferit de LASTING Software este o coluție completă, gata concepută pentru a oferi integrări cu terți care vin în întâmpinarea nevoilor clienților noștri. Prin intermediul Portalului, aveți la dispoziție trasabilitatea AWB-urilor pentru firmele de curierat din România, ceea ce vă permite să urmăriți livrarea produselor către clienți în timp real.
Care sunt beneficiile unui astfel de portal?
DISPONIBILITATE 24 X 7, DE ORIUNDE
Clienții pot face achiziții oricând, nemafiind necesară prezența la birou a unui angajat care să preia comanda via telefon și / sau email. Practic, afacerea ta funcționează în regim 24 x 7 iar clienții pot face achiziții de pe orice fel de dispozitiv – PC, telefon sau tabletă. În plus, prin intermediul portalului ești mereu la curent cu nevoile clienților, care au acces oricând la informații de bază despre produsele tale.
BUSINESS-UL MERGE CHIAR ȘI ÎN VREME DE PANDEMIE
Portalul B2B funcționează indiferent dacă angajații lucrează de acasă sau de la birou. Dacă vânzarea directă (prin show room-uri, de exemplu) nu mai este posibilă, portalul îți permite să mulți business-ul online – ba chiar să poți avea astfel acces la un segment nou de clienți, care te vor putea găsi și pe acest canal atât de versatil
TRANSPARENȚĂ PENTRU CLIENȚI
În portal, clienții au acces în timp real la informații despre produse și disponibilitatea lor, pot comanda rapid indiferent de locație și pot urmări livrările în siguranță. În plus, puteți aloca fiecărui client nivelul de discount corespunzător. Atunci când informația este la un click distanță, disponibilă în orice moment dar și când principalele flux-uri de business sunt posibile fără restricții atunci eficiența unui parteneriat crește.
FELXIBILITATE CRESCUTĂ
O soluție de tip portal B2B oferă suficientă flexibilitate pentru a scala business-ul în funcție de nevoi și de mediul extern. Dacă afacerea este în creștere, portalul va prelua din task-urile de vânzări și suport. Dacă este scadere în piață, atunci se poate executa cu mai puțin personal același volum business. În ambele cazuri, portalul permite ajustarea companiei la condițiile din piață în mod rapid și eficient.
EFICIENȚĂ & MOTIVARE PENTRU ANGAJAȚI
Pentru comenzi uzuale sau informații standard despre produse sau informații financiare, clienții pot consulta direct portalul. Angajații au astfel mai mult timp pentru a interveni în ariile unde este cu adevărat nevoie de cunoștințele lor: la realizarea de oferte speciale, pentru acordarea de suport în vânzări și pentru a da dovadă de proactivitate față de client. În plus, angajații nu mai fac munci repetitive, de suport standard ci sunt provocați spre activități care îi pun cu adevărat în valoare.
Principalele funcționalități pentru eCommerce
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Portalul B2B LASTING Software a fost gândit pentru a simplifica și a aduce eficiență în toate aspectele ce țin de interacțiunea cu partenerii noștri de business.
Funcția de căutare este una dintre zonele cheie – astfel, în Portalul LASTING Software este extrem de simplu să localizezi un produs, un producător sau o anumită caracteristică a echipamentului căutat. Nevoi extrem de specifice? Suntem pregătiți: puteți aplica și folosi filtre specifice de căutare, puteți sorta și aranja în pagină așa cum doriți produsele vizualizate.
În coșul de cumpărături din Portalul B2B LASTING puteți include toate produsele dorite și de asemenea puteți nota anumite mențiuni speciale referitoare la acestea sau la livrarea lor.
Indiferent de dimensiunea comenzii și a diversității produselor selectate (vendori sau tipuri de produse) sau a numărului de bucăți introduse pentru fiecare produs, portalul va genera automat comanda dumneavoastră, chiar și atunci când produsele respective nu sunt pe stoc.În coșul de cumpărături se vor aplica automat discounturile de care beneficiați ca și partener.
În secțiunea Istoric Comenzi din Portalul B2B Lasting puteți accesa comenzile plasate, împreună cu toate documentele asociate acestor comenzi.
Portalul vă afișează într-o interfață prietenoasă informațiile cheie despre comenzi și statusul acestora. Cu doar câteva clickuri puteți accesa detaliile complete ale acestor comenzi, puteți vizualiza și exporta documentele de comandă, precum și numerele seriale alocate produselor.
În secțiunea Istoric Comenzi din Portalul B2B Lasting puteți accesa comenzile plasate de către compania dumneavoastră împreună cu toate documentele asociate acestor comenzi.
Urmărirea livrării comenzilor dumneavoastră se poate face direct din portal, secțiunea Istoric Comenzi având opțiuni speciale dedicate întregii proceduri de expediere – transport – livrare. Puteți verifica informațiile complete despre termenele de livrare pentru fiecare produs comandat, precum și AWB-ul asociat livrării.
Când am creat portalul una din țintele noastre a fost să includem într-o interfață intuitivă toți pașii din procesul de comandă, tocmai pentru a întâmpina nevoia utilizatorilor de a urmări tot fluxul de informații și documente într-un singur loc.
Imediat după ce ați identificat în Portalul B2B Lasting o listă de produse de interes, puteți redacta direct în portal o Ofertă de vânzare plăcută vizual care include câmpurile standard precum titlul și numărul cererii pentru trasabilitate ulterioară, datele și logo-ul companiei dvs., dar și un câmp în care puteți compune un mesaj personalizat pentru client.
Pe lângă acestea avem și o serie de funcții inedite: aveți opțiunea să însoțiți produsele de imagini, puteți nota marginea dorită iar portalul va calcula instant noile prețuri în funcție de aceasta, puteți alege moneda și chiar și seta cursul valutar. În încheiere există un câmp special pentru mențiuni suplimentare și variantele de export a ofertei – PDF sau Excel. Oferta va rămâne salvată în secțiunea Istoric Oferte, unde o puteți accesa și edita ulterior.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația eShop B2B completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!