WebWMS se poate lega cu orice ERP sau alte softuri prin imtermediul EDI sau prin orice alte mijloace agream tehnic ca este posibil in procesul de implementare.
WebWMS are cateva functionalitati care au fost dezvoltate pentru a va usura viata in depozit:
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Zona de administrare este zona in care se definesc parametri de functionare ai aplicatiei. Aici au acces doar persoane desemnate si pot efectua operatii specifice.
Functionalitati specifice furnizorilor:
Functionalitatii specifice produselor:
Functonalitati specifice filialelor si depozitelor:
Functonalitati specifice celulelor:
Aplicatia este gandita sa poata avea pasi suplimentari in procesul de receptie (de exemplu verificare autorizatii de punere pe piata din farma). In cadrul procesului de implementare pot fi creati cati pasi suplimentari se doreste in procesul de receptie, nu se vor afisa acele produse in zona de creare NIR pana nu sunt indepliniti acei pasi, iar pasii suplimentari vor fi configurati pentru a fi executati doar de persoane desemnate (operatiunea se va face in cadrul procesului e implementare acolo unde e cazul).
Dupa finalizarea receptiei (trigerul standard este receptia tuturor produselor din document, dar poate fi schimbat in functie de necesitatile identificate in timpul procesului de implementare) se poate crea NIR. NIR-ul este aferent fiecarei filiale, putand fi creat doar de utilizatorii desemnati din acea filiala.
In zona de vizualizare NIR se pot vedea datele receptiei, inclusiv ce picker, ce produs a receptionnat si va putea fi tiparit NIR-ul.
De asemenea, in zona de vizualizare se va afisa nota de diferente avand si explicatiile trecute de pickeri in timpul procesuluide receptie.
Dupa mutarea marfurilor urmeaza procesul de picking al produselor. In acest articol puteti afla urmatoarele:
Procesul de picking in WebWMS este declansat de comanda de pizking, comanda de picking care poate fi creata manual in interfata sau poate fi importata din ERP (modulul de import va fi dezvoltat personalizat la impementare pentru fiecare client). La momentul crearii comenzii de picking aplicatia WebWMS verifica stocul disponibil de produse si te lasa sa iei din stoc doar produsele disponibile. Stocul disponibil este format din stocul de produs si rezervarile facute pe acel produs pana in acel moment. Rezervarile inseamna produse care sunt confirmate pe comenzile de picking, dar care nu au fost pickuite inca.
Comenzile de picking vor fi alocate apoi unui picker. Comenzile de picking, de asemenea pot fi pickuite una cate una sau pot fi consolidate astfel:
Daca, la momentul ajungerii la celula, pickerul constata ca nu este produsul acolo atunci va introduce cantitatea zero, caz in care aplicatia declaseaza o procedura prin care scoate din circuitul de picking acea celula, pana la momentul cand aceasta situatie este corectata (veti citi despre aceasta procedura in alta postare viitoare).
La completarea intregii comenzi pickerul va fi indrumat sa duca comanda in zona de consolidare livrare verificare. La implementare se pot stabili reguli mai simple sau mai complicate de picking in functie de ceea ce dorim sa obtinem, aplicatia WebWMS fiind pregatita sa suporte multiple scenarii de picking. Aplicatia a fost gandita plecand de la principiul ca se trimite pickerul acolo unde exista cantitate suficienta pentru a face drumuri cat mai scurte in executarea coemnzii. Standard, aplicatia nu face o organizare a produselor dupa regula ABC XYZ sau doar ABC, dar asta se poate dezvolta la cerere pentru cei care doresc o astfel de facilitate.
Mutarea din receptie se face in soft prin preluarea produselor receptionate si alocarea lor catre un picker care sa le mute. Operatia de alocare se face in soft si se poate face pentru fiecare produs in parte (linie de pe documentul de receptie) sau pentru toate produsele. Initial se seteaza pickerul la care se aloca mutarea respectiva, iar apoi trebuie sa ii spui pickerului unde sa duca produsele si ce prioritate de mutare au acele produse. Locatia unde vor fi duse produsele poate fi selectata in mai multe feluri:
Caracteristici:
Pentru mutarea marfurilor in celula exista 2 variante (variante care vor fi setate la implementare):
Modulul de inventariere este separat in WebWMS (soft separat) pentru a putea fi folosit atat cu datele din WMS sau cu datele din ERP, fiind la libera voastra alegere. Acest modul se cheama WebInventory.
Pentru a usura introducerea de date daca inventarul se face dupa nume produs sau cod produs la introducerea numelui trebuiesc introduse doar primele 3 caractere ale numelui din momentul acela se creaza o lista derulanta cu sugestii, lista care se micsoreaza pe masura ce utilizatorul introduce caractere in camp (este aceiasi functionalitate cu care goolge ne-a obisnuit atunci cand facem o cautare).
WebInventory - asistentul la inventar permite ca in orice moment atat supervizorul cat si administratorul sa vada evolutia inventarului pe fiecare filiela in parte. Evolutia arata cate celule avem de scanat si cate au fost scanate si cate produse avem de scanat si cate au fost scanate. Aplicatia arata aceste date oricand se doreste.
Aplicatia arata apoi cate produse au scanat fiecare echipa si cite greseli a facut fiecare echipa, arata aceste data atat administratorului cat si supervizorului, permitand corectarea echipelor care gresesc si a problemelor care reduc viteza de inventariere.
Cum se finalizeaza inventarul?
La sfarsitul procesului aplicatia pune la dispozitie un raport de inventariare care arata produsele la care cantitatile sunt ok, cele care nu sunt ok si cele care nu au fost in baza de date initiala (nu trebuie sa existe astfel de situatii, dar e prevazuta si o astfel de situatie).
Raportul se poate exporta in format csv si se poate folosi pentru prelucrari ulterioare in excel sau pentru importare in ERP si corectii ce presupun anulare + de inventar cu – de inventar pe sume sau oricum doreste clientul sa faca asta.
Solutia se poate folosi atat cu echipele dumneavoastra de inventar cat si cu echipe externe sau servicii externe (de exemplu noi va putem oferi un astfel de serviciu de inventariere extern in care folosim echipele noastre si aplicatia ca sa facem inventarul al dumneavoastra).
Ce avantaje are WebInventory - Asistentul de inventar?
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația WebWMS completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!