Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

Acum, tot ce ai nevoie pentru gestionarea salariatilor este intr-un singur loc. Totul in NextUp Salarii , cel mai modern si intuitiv soft de salarizare, cu acces de pe orice dispozitiv.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

DMS Sostenia îți oferă o modalitate mai eficientă pentru managementul documentelor și te ajută să reduci și chiar să elimini consumul de hârtie din compania ta.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Aplicație Transport Management System dezvoltată pentru a gestiona și optimiza fluxurile companiilor de retail cu flotă proprie.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

RPA vine de la Robotic Process Automation și reprezintă o tehnologie software care facilitează construirea, implementarea și managementul roboților software capabili să imite activitățile umane, interacționând cu sisteme digitale și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Aplicatie intuitiva de avansuri si deconturi prin care pot fi automatizate procesele interne de avansuri, respectiv deconturi

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicatie mobila pentru realizarea cererilor de achizitii si comenzilor de cumparare

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Aplicatie mobila pentru santiere unde se pot monitoriza comenzile de materiale/manopera/utilaje si unde se realizeaza raportarea consumurilor/lucrarilor executate + pontaj

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Dyntell ERP este un sistem integrat de planificare a resurselor întreprinderii, dezvoltat de Dyntell Software România, conceput pentru a sprijini companiile din diverse industrii în gestionarea și automatizarea proceselor de afaceri.... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

Platformă de automatizare a proceselor digitale

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Crosspoint WMS este o soluţie software personalizată SCM (Supply Chain Management), care urmărește și optimizează operațiunile desfașurate într-un depozit, trasabilitatea mărfurilor și acoperă toate domeniile conexe.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 25.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial