Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
SOFTONE CLOUD ERP Series 6 este o aplicație de gestiune completă și scalabilă, care susține în totalitate operațiunile companiilor moderne prin intermediul beneficiilor unice pe care le oferă.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 5.000 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!SOFTONE WMS Lite este o aplicație de mobilitate de ultimă generație, ce permite automatizarea proceselor recurente din depozite pentru a asigura eficiență în operare și acuratețea gestiunii stocurilor.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 5.000 €
SOFTONE SHOPRANOS este cea modernă și eficientă soluție eCommerce B2B care îți permite să îți creezi imediat propriul magazin eCommerce B2B prin doar câteva simple configurări, cu costuri fixe.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 1.500 €
SOFTONE 360 este un serviciu în Cloud revolutionar, care asigură flexibilitate în derularea activităților de business, oricând, oriunde, în siguranță și de pe orice dispozitiv mobil.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 1.500 €
SOFTONE Regate SFA este o aplicație de mobilitate care permite desfășurarea tuturor activităților de vânzare.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 1.500 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
SOFTONE SFA este o soluție simplă, dar eficientă, destinată oamenilor de vânzări, care oferă o gamă largă de funcționalități ce automatizează și fluidizează procesele cheie de vânzare.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 1.500 €
Platforma E-Servicii creează legătura între beneficiari și personalul organizației, funcționând ca un registru electronic pentru e-guvernare și ca un sistem de ticketing pentru suport de clienți.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 2.000 €
GIS-SGDE este o platformă web GIS avansată, dezvoltată pentru a digitaliza și gestiona datele geografice în diverse domenii de activitate. Platforma permite integrarea măsurătorilor cadastrale în format GIS și include module specializate... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 495 €
GIS-SGDE este o platformă web GIS avansată, dezvoltată pentru a digitaliza și gestiona datele geografice în diverse domenii de activitate. Platforma permite integrarea măsurătorilor cadastrale în format GIS și include module specializate... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 495 €
ProHR App este o aplicatie customizabila, dedicata sustinerii activitatilor din departamentele de Resurse Umane. Cu ajutorul solutiei, managerii si membrii echipelor pot accesa informatii relevante si chiar livra rapoarte personalizate.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 1 €