Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

Modulul este destinat gestiunii documentelor si poate fi folosit in contextual implementarii standardelor managementului calitatii.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Modulul Comenzi se integreaza strans cu alte module din aplicatia Manager Financiar contribuind in mod substantial la realizarea unui sistem performant de management al tuturor informatiilor existente in cadrul companiei dumneavoastra.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

In Septembrie 2014, am lansat oficial platforma online pentru campanii SMS, FREE WIFI®, o premiera pe piata din Romania, prin care venim in intampinarea clientilor care isi doresc o strategie de SMS Marketing inteligenta si pe

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Aplicatie Enterprise Resource Planning (ERP) pentru intreprinderi mici si mijlocii sau mari. Sistem ERP integrat, modern si flexibil pentru companiile care au nevoie de o bogata functionalitate, automatizare si informatie nelimitata.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

SingularLogic GALAXY CRM - sistem avansat Customer Relatioship Management (CRM) pentru companii mici si mijlocii. Sistemul va ajuta sa intelegeti nevoile clientilor companiei, sa transformati informatiile despre clienti in baze de date

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Pe langa o zona de stocare si catalogare a documentelor in format electronic, KeySoft DMS - Document Management System cuprinde solutii simple si eficiente de generare, structurare, codificare, regasire si accesare a documentelor si de miscare... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Soluția software EvDoc reprezintă un registru electronic de intrări-iesiri pentru înregistrarea corespondenței cu partenerii și managementul documentelor în cadrul entității dumneavoastră.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Sistem de management al depozitelor pentru companii de toate dimensiunile: mici, medii sau de mare amploare. Utilizand cea mai buna tehnologie din domeniu, vei optimiza procesele afacerii, spatiul si activitatea angajatilor si vei

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Business Intelligence este procesul, tehnologia si instrumentul necesar pentru a converti datele in informatii, informatiile in cunoastere si cunoasterea in planuri de actiune pentru un business profitabil.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

'ProjectTracker for MSP Server 2003 & 2007' se integrează cu MS Project, MSP Server si ClearQuest. Acest tool este înregistrat ca IBM

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial