Această aplicație este utilă firmelor care doresc să își organizeze arhiva într-o manieră modernă, ușor de folosit, să beneficieze de căutări rapide ale documentelor sau în special cu precădere firmelor de contabilitate.
Iată care sunt principalele avantaje și caracteristici ale acestei soluții software de tip ERP:
- permite introducerea și consultarea datelor de la distanță prin Cloud
- toate datele se gasesc în permanență pe serverul clientului; orice modificare făcută la sediul acestuia sau la sediul societății de contabilitate se operează în aceeleași baze de date
- firmele ce au producția într-o localitate și distribuția într-un oraș mare (sau mai multe) pot vedea simultan situația stocurilor și producția de la fabrică precum și vânzările din punctul de distribuție
- managerii sau agenții de vânzări aflați pe teren pot consulta situațiile direct de pe laptopul conectat la internet
- include o serie de module extrem de utile: importul automat al extraselor bancare, modul audit, trimiterea de emailuri direct din aplicație, export în Excel, PDF sau altele, grafice, rapoarte de management (analiză de vânzări, viteză de încasare creanțe, etc)
- evidența poate fi ținută în lei și valuta (salarii, gestiune, amortizare, balanță)
- se creează log-uri cuprinzând toate acțiunile utilizatorilor, astfel încât în cazul apariței unei erori sau fraude se vor putea afla detaliile
- sistemul poate prelucra date primite de la cititoarele de coduri de bare, dispozitive mobile și se poate interfața cu alte aplicații ale clientului
În situația dinaintea implemetării acestei soluții s-a folosit alt soft de contabilitate, specialiștii firmei vor asigura suportul tehnic și logistic necesar importului datelor în noua aplicație.
- Modul financiar contabilitate
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Managementul forței de vânzări
- Managementul depozitelor
- Magazin on-line
- Sistem de BI
- Management producție
Producție
- se poate opera cu bonuri de consum, rapoarte de producție sau rețetar
- permite planificarea producției
- determină automat necesarul de aprovizionat cu materie primă și îl compară cu stocul existent
- generează postcalcul și antecalcul
HR - Human Resources
- asigură funcțiile pentru personal și salarii
- asigură calculul veniturilor, sporurilor, reținerilor sau impozitelor
- generează state, fluturași, declarații, contracte de muncă, adeverințe, etc
- permite evidența CO, CM, a cheltuielilor pe centre de cost
- se integrează cu arhivă electronică
BI - Business Intelligence
- generează rapoarte privind indicatorii de perdormanță ai societății și al agenților
- ajută la previzionarea evoluției viitoare a cifrei de afaceri și a profitului
WMS - Warehouse Management System
- este o aplicație destinată depozitelor și logisticii
- ține evidența produselor, loturilor și a datelor de expirare
- determină drumul optim
- poate fi folosită pentru inventariere, tipărire a etichetelor cu coduri de bare, etc
- funcționează pe calculator sau scanner mobil
SFA - Sales Force Automation
- este un modul destinat echipei de vânzări
- permite consultarea stocurilor, a prețurilor produselor de către agenții aflați pe teren, folosind tablete sau telefoane mobile
- permite introducerea comenzilor clienților, rezervărilor de marfă
- asigură tipărirea facturilor și a chitanțelor sau trimiterea lor pe email
TMS - Transport Management System
- asigură optimizarea rutelor de transport
- determină încărcarea agenților și ruta optimă de livrare în funcție de trafic și data livrării
- agentul are aplicație mobilă în care se bifează comenzile, livrările și sumele încasate; poate apela la client sau deschide aplicația de navigare cu destinația clientului
POS Vânzări
- este un modul optimizat ce funcționează atât pe PC, cât și pe tablete
- tipărește automat bonurile de casă și facturile
- gestionează numerarul din casă și încasările totale
- funcționează cu coduri de bare
E-commerce
- aplicația se interfațează cu principalele platforme de e-commerce (Woocommerce, EMAG, Prestashop, Shopify, Merchantpro, Opencart, Magento, Cscart, Gomag, Famshop, etc)
- interfața se poate personaliza în funcție de nevoile clientului sau se poate adapta la soluția de e-commerce a acestuia
CRM - Customer Relationship Management
- permite generarea de oferte personalizate pe client sau grupuri de clienți
- urmărește comenzile clienților
- genereză necesarul de aprovizionat
Solicită un demo pentru Contab SQL
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Contab SQL completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!