Despre SICO ERP

Sistemul informatic SICOERP (sistem integrat de conducere operativă) este un program informatic de tip „client-server” din clasa de aplicații „ERP&CRM”, realizat și implementat în Romania pentru evidență, gestiunea și managementul resurselor materiale, umane și financiare ale societăților comerciale și instituțiilor publice.

Acesta realizează prelucrarea completă a informației economice pe tot fluxul informațional al acesteia, de la crearea documentelor primare până la întocmirea rapoartelor finale pentru toate activitățile, obiectivele și structurile organizatorico-funcționale dintr-o firmă.

Iată avantajele pe care le oferă SICOERP:

  • Arie maximă de acoperire a sistemului informațional-decizional : marketing, comercial, producție, gestiune, contabilitate, analiză economică, resurse umane, board management, etc
  • Este dezvoltat pentru piața românească (nu are inconvenientele uzuale ale aplicațiilor străine adaptate)
  • Toate rapoartele cerute de legislație și toate rapoartele operative de management : costurile și rezultatele complete pe activități, obiective, structuri organizatorice, etc
  • Perioadă foarte scurtă de implementare
  • Raport excelent preț/calitate
  • Ușor de utilizat
  • Garanție pentru viitor și o investiție sigură