Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

Bunnyshell este un tool de automatizare de procese devops de la creare de servere pe mai multe clouduri (aws, azure, digital ocean) si administrare dintr-o singura platforma, la provizionare si zero downtime deployments. 

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 7 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

StellaBus este o soluție back-office pentru creșterea eficienței firmelor de turism și de transport care urmăresc să-și îmbunătățească permanent serviciile de transport prin gestionarea curselor, emiterea de bilete, facturare și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 200 €

Acum, tot ce ai nevoie pentru gestionarea salariatilor este intr-un singur loc. Totul in NextUp Salarii , cel mai modern si intuitiv soft de salarizare, cu acces de pe orice dispozitiv.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Soft transport ce creeaza o imagine de ansamblu asupra tuturor informatiilor relevante legate de operatiunile de transport, prin grafice, indicatori si diagrame, permitand accesarea facila a datelor de interes pentru o analiza rapida si adoptarea... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Lemon Pos este aplicația software care ușurează eliberarea bonului fiscal printr-o interfața flexibila și ușor de personalizat care inlocuieste tastatura casei de marcat.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

StartGDPR permite companiilor mici și mijlocii (IMM) și persoanelor fizice autorizate (PFA) să implementeze GDPR într-un mod eficient, accesibil și sigur.  Expertul digital

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Soluția completă pentru dispecerat digital de taximetrie de la Inteo.  

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 200 €

Solutie de arhivare a documentelor in format electronic, conform Legii 135/2007, cu semnare electronică. Procese asupra documentelor: structurare, arhivare, cautare, identificare, accesare securizată, istoric, perioade de expirare, rapoarte... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Software complet pentru fron-office si back-office pentru agentii de turism, unitati de cazare si unitati HoReCa.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 1.500 €

ASKI SFA este o solutie de sales force automation adecvata nevoilor companiei dumneavoastra pentru a coordona activitatea agentilor de vanzari si a monitoriza indeplinirea planului de vanzari.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial