Aplicații software Administrare imobile - asociații de locatari

Aplicațiile software specializate în administrarea imobilelor sunt instrumente tehnice prietenoase utilizate de tot mai multe asociații de locatari (proprietari). Aceste instrumente software oferă posibilitatea de administra resursele unei clădiri (informare/comunicare cu locatarii, calcularea costurilor de întreținere, întocmirea documentelor specifice: fișe de apartament, registre pentru fonduri de rulment, reparații, penalizări, managementul încasărilor și facturilor, gestiunea resurselor umane).
Servicii

Asistent virtual extern (clienţi) sau intern (angajaţi) antrenat cu documente şi informaţii specifice

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 2.500 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Previzionare necesar de comandat (furnizori), opțional plasare comenzi

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 9.000 €

Automatizare modul BI

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 4.500 €

Previzionare necesar de comandat

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 9.000 €

Automatizare şi control temperatură pentru hoteluri / pensiuni

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 4.900 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrare imobile - asociații de locatari?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Notificări standard facturi scadente (facturi neîncasate)

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Verificarea inventarului și automatizarea compensărilor de inventar

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 7.500 €

Încărcare corespondenţă în CRM / ERP

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Automatizarea campaniilor de email și SMS personalizate

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 4.500 €

Automatizează procesele zilnice ale companiei tale, transferând sarcinile obișnuite de la angajați la roboți software.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial