Despre eoREPAIR

eoREPAIR - Soluție completă pentru managementul activității de service

 

Ce este?

Utilizatorii rabarburaERP au la dispoziție modulul eoREPAIR, soluție dedicată gestionării activității de service, cu funcționalități care permit colectarea datelor specifice și totodată personalizarea fluxurilor de lucru.

 

Funcționalități și beneficii

Mai jos sunt principalele funcționalități și beneficiile directe:

Ce primești?

La ce ajută?

Înregistrezi comenzile de service

Ai evidență completă a clienților și serviciilor solicitate

Configurezi și înregistrezi tipurile de intervenție
și acțiunile efectuate

Îți configurezi activitățile de service conform specificului firmei tale și ai un flux digitalizat personalizat

Înregistrezi manopera, piesele de schimb
și prețurile pentru fiecare solicitare

Ai evidență completă în timp real

Emiți documente direct din sistem
(formulare de înregistrare, fișă service, proces verbal etc)        

Economisești timp pentru că elimini completarea manuală a documentelor și erorile umane privind completarea datelor

Configurezi template-uri de e-mail și SMS
și trimiți mesaje direct din sistem

Comunici personalizat cu clienții tăi pe toate etapele de lucru.

 

Ce câștigi cu modulul eoREPAIR?

  • Eficiență sporită: modulul simplifică gestionarea activității de service și economisești timp și resurse.
  • Clienți mulțumiți: cu toate informațiile într-o sigură baza de date comunici clar și rapid cu clienții crescând satisfacția acestora.
  • Personalizare: îți configurezi procesele și fluxurile de lucru specifice afacerii tale.
  • Reduci erorile: emiți automat documente și crești exactitatea datelor.

 

În concluzie

Cu modulul eoREPAIR  ai un instrument puternic pentru administrarea întregii activități de service, de la comanda inițială și activitățile efectuate, până la emiterea procesului verbal și finalizarea solicitării.