Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrare imobile - asociații de locatari?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
HubSpot CRM – Solutia inteligenta pentru cresterea afacerii tale! Vrei sa ai vizibilitate completa asupra interactiunilor cu clientii si sa iti automatizezi activitatile de marketing, vanzari si suport? HubSpot CRM iti ofera o platforma... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 2.000 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Magazin online B2C care facilitează vânzările directe între afaceri și consumatorii finali si consumatorii directi. Aceasta include funcționalități esențiale pentru gestionarea unui magazin online, cum ar fi catalogul de produse,... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
3-6 luni
Costuri
de la 10.000 €
In OnBase putem configura aplicatii de Business Low-Code sigure si stabile ce gestioneaza procese si Documente nisate pe nevoi complexe, customizabila exact pentru clienti unde flexibilitatea este esentiala.
Potrivit pentru
Companie mare
Costuri
de la 20.000 €
Laserfiche iti permite configurarea de procese de Business conform BPMN 2.0 si Management-ul Datelor si Documentelor in Repositories. Platforma se pliaza pe orice fel de flux de Business, si orice fel de structura de Documente.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 700 €
Simple BPM este o aplicatie de business process management, ce permite modelarea organizatiei, executia fluxului si managementul documentelor.
Potrivit pentru
Companie mică
Costuri
de la 1.000 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Soft-Transport este o aplicație de tip ERP specializată pe transport, fiind și un TMS (Transport Management System) foarte dezvoltat și adaptat nevoilor industriei. Aplicația incorporează experiența a peste 30 de ani de transport și... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 550 €
Soluția xTrack WMS este dedicată gestionării activităților din cadrul depozitelor de mărfuri, distribuție, curierat, 3PL, producție și altele. Este o aplicație care răspunde la toate provocările întâmpinate în sfera lanțurilor de... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 10.000 €
xTrack TMS (Transport Management System) este o soluție software de gestionare a activităților de transport: de la planificarea transportului în funcție de anumiți parametri configurabili, până la descărcarea mărfurilor la clienți, pentru... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 10.000 €
Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 500 €
CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €