Aplicații software Administrare imobile - asociații de locatari

Aplicațiile software specializate în administrarea imobilelor sunt instrumente tehnice prietenoase utilizate de tot mai multe asociații de locatari (proprietari). Aceste instrumente software oferă posibilitatea de administra resursele unei clădiri (informare/comunicare cu locatarii, calcularea costurilor de întreținere, întocmirea documentelor specifice: fișe de apartament, registre pentru fonduri de rulment, reparații, penalizări, managementul încasărilor și facturilor, gestiunea resurselor umane).
Servicii

TCN Operator

  • Aplicație recomandată

TCN Operator este o platformă unificată de software pentru contact center care integrează toate funcțiile critice într-o singură soluție cloud.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 100 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

HubSpot CRM

  • Aplicație recomandată

HubSpot CRM – Solutia inteligenta pentru cresterea afacerii tale! Vrei sa ai vizibilitate completa asupra interactiunilor cu clientii si sa iti automatizezi activitatile de marketing, vanzari si suport? HubSpot CRM iti ofera o platforma... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

iBis WMS

  • Aplicație recomandată

iBis WMS este o aplicație avansată de tip Warehouse Management System, dedicată gestionării eficiente a activităților din depozit. Soluția oferă vizibilitate în timp real, trasabilitate completă și automatizarea proceselor logistice,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Timeqode CRM

  • Aplicație recomandată

Solutia completa de CRM pentru administrarea oportunitatilor de vanzare

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 200 €

MedAsist

  • Aplicație recomandată

MedAsist este o soluție completă dedicată profesioniștilor din domeniul sănătății, oferind un instrument eficient de gestionare a fluxului de lucru în cabinete individuale, clinici medicale mici și medii, precum și în rețele cu multiple... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrare imobile - asociații de locatari?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Prokuria

  • Aplicație recomandată

Prokuria este o platformă de ultimă generație, bazată pe cloud, de gestionare a achizițiilor și a furnizorilor, care transformă modul în care întreprinderile gestionează aprovizionarea, licitațiile și contractele. Concepută pentru... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Klaviyo

  • Aplicație recomandată

Klaviyo este o platforma de e-mail & SMS pentru e-commerce, cu automatizari, segmentare avansata si integrari rapide, orientata spre cresterea conversiilor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 200 €

Soluția xTrack WMS este dedicată gestionării activităților din cadrul depozitelor de mărfuri, distribuție, curierat, 3PL, producție și altele. Este o aplicație care răspunde la toate provocările întâmpinate în sfera lanțurilor de... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

OnBase by Hyland

  • Aplicație recomandată

In OnBase putem configura aplicatii de Business Low-Code sigure si stabile ce gestioneaza procese si Documente nisate pe nevoi complexe, customizabila exact pentru clienti unde flexibilitatea este esentiala.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

xTrack TMS (Transport Management System) este o soluție software de gestionare a activităților de transport: de la planificarea transportului în funcție de anumiți parametri configurabili, până la descărcarea mărfurilor la clienți, pentru... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial