Aplicații software Administrare imobile - asociații de locatari

Aplicațiile software specializate în administrarea imobilelor sunt instrumente tehnice prietenoase utilizate de tot mai multe asociații de locatari (proprietari). Aceste instrumente software oferă posibilitatea de administra resursele unei clădiri (informare/comunicare cu locatarii, calcularea costurilor de întreținere, întocmirea documentelor specifice: fișe de apartament, registre pentru fonduri de rulment, reparații, penalizări, managementul încasărilor și facturilor, gestiunea resurselor umane).
Servicii

HubSpot CRM

  • Aplicație recomandată

HubSpot CRM – Solutia inteligenta pentru cresterea afacerii tale! Vrei sa ai vizibilitate completa asupra interactiunilor cu clientii si sa iti automatizezi activitatile de marketing, vanzari si suport? HubSpot CRM iti ofera o platforma... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

eCommerce B2C

  • Aplicație recomandată

Magazin online B2C care facilitează vânzările directe între afaceri și consumatorii finali si consumatorii directi. Aceasta include funcționalități esențiale pentru gestionarea unui magazin online, cum ar fi catalogul de produse,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

OnBase by Hyland

  • Aplicație recomandată

In OnBase putem configura aplicatii de Business Low-Code sigure si stabile ce gestioneaza procese si Documente nisate pe nevoi complexe, customizabila exact pentru clienti unde flexibilitatea este esentiala.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

Laserfiche

  • Aplicație recomandată

Laserfiche iti permite configurarea de procese de Business conform BPMN 2.0 si Management-ul Datelor si Documentelor in Repositories. Platforma se pliaza pe orice fel de flux de Business, si orice fel de structura de Documente.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 700 €

Simple BPM

  • Aplicație recomandată
5/5 (2 recenzii)

Simple BPM este o aplicatie de business process management, ce permite modelarea organizatiei, executia fluxului si managementul documentelor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrare imobile - asociații de locatari?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Soft-Transport

  • Aplicație recomandată
5/5 (2 recenzii)

Soft-Transport este o aplicație de tip ERP specializată pe transport, fiind și un TMS (Transport Management System) foarte dezvoltat și adaptat nevoilor industriei. Aplicația incorporează experiența a peste 30 de ani de transport și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 550 €

Soluția xTrack WMS este dedicată gestionării activităților din cadrul depozitelor de mărfuri, distribuție, curierat, 3PL, producție și altele. Este o aplicație care răspunde la toate provocările întâmpinate în sfera lanțurilor de... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

xTrack TMS (Transport Management System) este o soluție software de gestionare a activităților de transport: de la planificarea transportului în funcție de anumiți parametri configurabili, până la descărcarea mărfurilor la clienți, pentru... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

SmartWe

  • Aplicație recomandată

Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 500 €

CAS CRM / CAS genesisWorld

  • Aplicație recomandată

CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial