Aplicații software Administrare imobile - asociații de locatari

Aplicațiile software specializate în administrarea imobilelor sunt instrumente tehnice prietenoase utilizate de tot mai multe asociații de locatari (proprietari). Aceste instrumente software oferă posibilitatea de administra resursele unei clădiri (informare/comunicare cu locatarii, calcularea costurilor de întreținere, întocmirea documentelor specifice: fișe de apartament, registre pentru fonduri de rulment, reparații, penalizări, managementul încasărilor și facturilor, gestiunea resurselor umane).
Servicii

RPA vine de la Robotic Process Automation și reprezintă o tehnologie software care facilitează construirea, implementarea și managementul roboților software capabili să imite activitățile umane, interacționând cu sisteme digitale și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

SocrateBI este o soluţie de business intelligence de ultimă generaţie ce se adresează companiilor de orice mărime care doresc să aibă un sistem integrat de raportare, analiză şi notificare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

SocrateERP este o soluție modernă marca BITSoftware, care include funcționalități complete de gestiune economică și raportare, pentru firme care activează în diferite domenii.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Aplicatie intuitiva de avansuri si deconturi prin care pot fi automatizate procesele interne de avansuri, respectiv deconturi

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10 €

Aplicatie mobila pentru realizarea cererilor de achizitii si comenzilor de cumparare

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrare imobile - asociații de locatari?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Entersoft Mobile® Sales Force Automation, SFA creste eficacitatea fortei de vanzari a unei companiei prin acces la informatii in timp real si scurtarea procesului de vanzare. Specialistii in vanzari se pot bucura de o... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Aplicatie mobila pentru santiere unde se pot monitoriza comenzile de materiale/manopera/utilaje si unde se realizeaza raportarea consumurilor/lucrarilor executate + pontaj

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Platformă de automatizare a proceselor digitale

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Entersoft Business Suite este o soluție software modernă, integrată, de gestiune economică, care eficientizează procesele de afaceri, îmbunătățește eficiența operațională și ajută la luarea deciziilor în timp real. Soluția este... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30.000 €

Platforma modernă și inovatoare de managementul documentelor

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 500 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial