Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrare imobile - asociații de locatari?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
SAP S/4HANA reprezintă cel mai complex sistem software de tip enterprise resource planning (ERP) din suita SAP, care integrează în totalitate procesele unei companii.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Evidenta Deseuri este o platformă online integrată, destinată companiilor care trebuie să gestioneze deșeuri, asigurând conformitatea cu legislația în vigoare. Aplicația permite monitorizarea generării, transportului și eliminării... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
O platformă integrată care simplifică gestionarea pacienților, programărilor și serviciilor, oferind totodată rapoarte detaliate și documente standardizate. MediTrack nu este doar un instrument, ci un partener de încredere, asigurând un... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 360 €
Ai acces direct la clientii tai si le oferi posibilitatea de a comanda de oriunde, in orice moment. Fiind optimizata pentru performanta si viteze de incarcare rapide, aplicatia mobila reprezinta o punte directa catre succesul afacerii tale.... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
sub o luna
Costuri
de la 90 €
Optimizeaza-ti activitatea cu XCargo: software de management, aplicatie mobila pentru soferi si un site de prezentare pentru o identitate online puternica. O singura platforma, trei instrumente esențiale, maximizand performanta afacerii tale.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
sub o luna
Costuri
de la 15 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Exploreaza beneficiile aplicatiei noastre perfect integrate, destinata clientilor, soferilor si centrelor de dispecerat. Disponibila acum pe Android si iOS, iti aduce flexibilitatea si eficienta dorita. Oferim trei optiuni flexibile de abonament,... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 224 €
Docusign iți permite să semnezi rapid documente electronice cu semnături digitale în câteva minute. Indiferent dacă ești la birou, acasă, în călătorie sau oriunde pe glob, platforma Docusign rămâne accesibilă, simplificându-ți... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
sub o luna
Costuri
de la 2.000 €
Managementul documentelor și automatizarea proceselor de lucru
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 6.000 €
monday.com este o platforma flexibila all-in-one pentru gestionarea muncii, care ajuta echipele sa colaboreze, sa automatizeze procese, sa gestioneze proiecte, CRM, operatiuni, IT, resurse umane si multe altele, totul intr-un singur loc.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
3-6 luni
Costuri
de la 3.000 €
Dezvoltare platforma magazin online B2B multi-currency, multi-language, multi-site pentru vanzare catre persoane juridice
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
3-6 luni
Costuri
de la 10.000 €