Aplicații software Asigurări

Create pentru a oferi flexibilitate și pentru a ajuta gestionarea eficientă a activității brokerilor, aplicațiile software dedicate companiilor de asigurare răspund provocării de gestionare a fluxurilor de lucru interne și a comunicării cu fiecare client, managementul documentelor (dosare de daună, contracte, procese verbale, borderouri, facturi etc.), gestionarea comisioanelor, managementul notificărilor/înștiințărilor de plată, contabilitate, facturare, raportare.
Servicii

OTTO

  • Aplicație recomandată

Automatizare şi control temperatură pentru hoteluri / pensiuni

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 4.900 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Notificări standard facturi scadente (facturi neîncasate)

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Inventar asistat

  • Aplicație recomandată

Verificarea inventarului și automatizarea compensărilor de inventar

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 7.500 €

Încărcare corespondenţă în CRM / ERP

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Campanii email / SMS personalizate

  • Aplicație recomandată

Automatizarea campaniilor de email și SMS personalizate

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 4.500 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Asigurări?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Entersoft CRM® este o solutie pentru gestiunea relatiilor cu clientii sau partenerii de afaceri, dedicata sustinerii proceselor din cadrul departamentelor de Vanzari, Marketing, Suport Clienti, Service ale unei organizatii.... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Entersoft Retail® este un produs conceput special pentru activitatea de comerț cu amanuntul, ofera functionalitati hibride (online si offline) si este integrat complet cu soluțiile Entersoft din tip ERP, CRM si E-Commerce. Soluția... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

4.75/5 (3 recenzii)

Mirro este o soluție completă de performance management & HR, cu o interfață intuitivă și prietenoasă, ce poate fi accesată direct din browser și nu necesită instalare. In plus, avem cel mai rapid proces de onboarding si cel mai mic cost... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 79 €

5/5 (1 recenzie)

Software pentru Balastiere. Avize si e-Transport, Preturi personalizate, Gestiune Clienti, Completare automata pe baza istoricului, Facturare in software-ul preferat.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

SOFTONE CLOUD ERP Series 6 este o aplicație de gestiune completă și scalabilă, care susține în totalitate operațiunile companiilor moderne prin intermediul beneficiilor unice pe care le oferă.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial