Aplicații software Asigurări

Create pentru a oferi flexibilitate și pentru a ajuta gestionarea eficientă a activității brokerilor, aplicațiile software dedicate companiilor de asigurare răspund provocării de gestionare a fluxurilor de lucru interne și a comunicării cu fiecare client, managementul documentelor (dosare de daună, contracte, procese verbale, borderouri, facturi etc.), gestionarea comisioanelor, managementul notificărilor/înștiințărilor de plată, contabilitate, facturare, raportare.
Servicii

Aplicația SOFTONE eSOURCE îți oferă soluțiile de care ai nevoie pentru a-ți îmbunătăți procedurile de cereri de oferte pentru achiziționarea bunurilor și serviciilor, de la invitarea furnizorilor până la semnarea contractului. Cu... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Desfășoară cu ușurință o licitație în direct pentru a cumpăra sau vinde bunuri și servicii, creând un mediu competitiv care va spori puterea de negociere a companiei cu furnizorii și va genera cel mai bun rezultat posibil. Oferă... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1 €

Echipele OPTI Software de dezvoltare vă creează soluția dorită de la A la Z, folosind, în principal, stack-urile MERN, LAMP și MEAN și având o abordare de planificare și livrare bazată pe sprinturi ce minimizează riscurile proiectului și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Analizăm procesele de afaceri și identificăm cea mai optimă modalitate de a le automatiza, integra sau migra, incluzând actorii cheie ai afacerii dvs. în proces și oferindu-le sprijin pentru a avea o colaborare benefică.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

CRM pentru integrarea comenzilor, a interacțiunilor cu clienții și a datelor de producție.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Asigurări?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

AgroChatGPT oferă suport personalizat pentru decizii rapide și precise, adaptându-se la nevoile specifice fiecărui utilizator. Este un instrument esențial pentru digitalizarea și automatizarea proceselor din agricultură.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 995 €

ChatSGDE este o soluție software bazată pe inteligență artificială, concepută pentru a îmbunătăți colaborarea și gestionarea informațiilor în organizații. Platforma integrează un sistem AI avansat, bazat pe ChatGPT, care ajută... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 995 €

SAP Business One este solutia software de tip Enterprise Resource Planning (ERP) a SAP AG, special conceputa pentru companii mici si mijlocii si pentru afacerile lor in dezvoltare. Aplicatia integreaza toate procesele de busi

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Oferim companiilor posibilitatea de a interacționa cu clienții, folosind o singură aplicație pentru toate canalele de comunicare, inclusiv servicii de voce, e-mail, SMS, web chat integrat pe site, Facebook Manager, WhatsApp sau Instagram.... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 40 €

Crosspoint WMS este o soluţie software personalizată SCM (Supply Chain Management), care urmărește și optimizează operațiunile desfașurate într-un depozit, trasabilitatea mărfurilor și acoperă toate domeniile conexe.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 25.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial