Aplicații software Asigurări

Create pentru a oferi flexibilitate și pentru a ajuta gestionarea eficientă a activității brokerilor, aplicațiile software dedicate companiilor de asigurare răspund provocării de gestionare a fluxurilor de lucru interne și a comunicării cu fiecare client, managementul documentelor (dosare de daună, contracte, procese verbale, borderouri, facturi etc.), gestionarea comisioanelor, managementul notificărilor/înștiințărilor de plată, contabilitate, facturare, raportare.
Servicii

Descoperă noi oportunități cu soluția noastră de Business Intelligence! Transformă datele în informații valoroase și acționabile, oferindu-ți vizibilitate completă asupra afacerii tale pentru a lua decizii rapide și informate.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Sage X3

  • Aplicație recomandată

Sage X3 - Preia controlul asupra întregii companii, de la lanțul de aprovizionare la vânzări, cu Sage X3. O soluție dedicată companiilor care caută mai multă eficiență, flexibilitate și o viziune mai bună.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30.000 €

Roboti RPA  sunt soluții proprii de automatizare a proceselor folosind tehnologia Robotic Process Automation de la UiPath. Roboții software sunt concepuți pentru a automatiza o gamă largă de sarcini repetitive; roboții software in

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 12.000 €

CloudFlow, destinat creării şi editării de documente proprii pe baza metadatelor, definirea şi structurarea fluxurilor de documente pe baza deciziilor proprii ale beneficiarului, planificarea proiectelor, resurselor, aprobarea, certificarea,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Scanare , OCR, arhivare electronica, extragere date si inregistrarea acestora in aplicatiile de business (ERP)

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Asigurări?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

SAP Business One este solutia software de tip Enterprise Resource Planning (ERP) a SAP AG, special conceputa pentru companii mici si mijlocii si pentru afacerile lor in dezvoltare. Aplicatia integreaza toate procesele de busi

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

SEI- Sage Enterprise Intelligence

  • Aplicație recomandată

SEI-Sage Enterprise Intelligence, solutia BI usor de utilizat, rapid de implementat si care ofera o imagine clara si completa asupra datelor companiei.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Oferim companiilor posibilitatea de a interacționa cu clienții, folosind o singură aplicație pentru toate canalele de comunicare, inclusiv servicii de voce, e-mail, SMS, web chat integrat pe site, Facebook Manager, WhatsApp sau Instagram.... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 40 €

Crosspoint WMS este o soluţie software personalizată SCM (Supply Chain Management), care urmărește și optimizează operațiunile desfașurate într-un depozit, trasabilitatea mărfurilor și acoperă toate domeniile conexe.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 25.000 €

Solutie de arhivare a documentelor in format electronic, conform Legii 135/2007, cu semnare electronică. Procese asupra documentelor: structurare, arhivare, cautare, identificare, accesare securizată, istoric, perioade de expirare, rapoarte... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial