Microsoft a publicat cel mai nou index al trendurilor în munca hibridă, menit să încurajeze flexibilitatea, productivitatea și comunicarea între companii, angajatori și parteneri/clienți. Mai mult decât atât, Microsoft alătură creativitatea scenariilor de risc, precum și modalitățile pentru care generația Z (18-25 de ani) simte tot mai multe dintre efectele negative ale noului mod de lucru.
IBM lansează, în același timp, un raport numit An Injection of Hope, care aduce în prim plan adaptarea la noua lume post Covid, dar mai ales post vaccin. 44% dintre angajații care lucrează în prezent de acasă își doresc să continue să mențină același spațiu de lucru și după ce se vor vaccina, în timp ce 35% își doresc un regim hibrid.
Cum poate fi gestionată eficient munca în regim hibrid cu ajutorul aplicațiilor software?
5 exemple de soluții pe care companiile le pot implementa de luna viitoare
- Resurse Umane (HR) - Managementul performanțelor
Revenirea la birouri, în regim hibrid, va însemna schimbarea dinamicii echipelor, adaptare la noi sesiuni de lucru, păstrându-se, însă, obiectivele și indicatorii de performanță organizaționali stabiliți deja. Monitorizarea acestora poate fi, însă, mai dificilă fără o aplicație software care să permită vizualizarea în timp real a statusului acestora, a comunicării între echipe, a nevoii de noi resurse.
Soluții software recomandate: Mirro este o soluție completă de performance management & HR, cu o interfață intuitivă și prietenoasă, ce poate fi accesată direct din browser și nu necesită instalare și care oferă cel mai rapid proces de onboarding si cel mai mic cost per user.
- Customer Relationship Manager (CRM). Soluțiile software de tip CRM oferă acces integrat la calendarul zilnic de activități, oferind eficiență maximă în contextul managementului clienților (acces de oriunde la baza de date de clienți).
Soluții software recomandate: Cas genesisWorld (Medialine)
- Soluțiile software de comunicare sunt vitale în special în cazul companiilor care gestionează departamente de call-center.
Soluții software recomandate: Virtual CallCenter (Inovo).
- Managementul documentelor. De la an la an, companiile cresc cu 66% numărul documentelor folosite într-o organizație.
Soluțiile software dedicate gestiunii documentelor interne sunt esențiale în contextul schimbului de fișiere între angajații care lucrează de acasă și cei care se întorc la birou. De asemenea, fluxurile de aprobare sunt mult mai eficiente și rapide atunci când departamente diferite folosesc o soluție software dedicată.
Soluții software recomandate: DocuWare (Beck et Al), Elo ECM Suite (Medialine România), aplicația de Registratură electronică furnizată de Zipper România sau, pentru instituții publice: Regista (Zitec).
Aplicații software de task management. Gestionarea, alocarea, monitorizarea și evaluarea activităților pot aduce companiilor o creștere a performanțelor (vânzări, expunere, cotă de piață etc.).
- Securitatea datelor & modulele de GDPR ar trebui să fie o componentă de bază a oricărei companii și nicidecum o practică introdusă în momentul adoptării regimului de lucru hibrid. Cu toate acestea, în cazul companiilor care nu au oferit suficiență atenție acestui subiect, este important ca în momentul în care angajații lucrează atât remote, cât și din birouri fizice, transferul de documente, accesul și accesibilitatea, dinamica datelor, toate acestea să urmărească procese conforme de normare.
Soluții de securitate recomandate: Forcepoint DLP (Power Net Consulting)
Soluții GDPR recomandate: StartGDPR
Ai nevoie de o aplicație software de salarizare? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.
Încă nu știi ce soluție software este potrivită pentru tine? Folosește SoftleadBIZ, singurul tool care indică gradul de digitalizare al companiei tale și îți oferă un raport personalizat al aplicațiilor necesare și al bugetelor de care poți avea nevoie.