Este singurul callcenter cloud 100% WebRTC, API driven, bazat pe tehnologie Voice over IP și customizabil integral prin intermediul portalului de administrare self-service, unde poți defini agenți, seta cozi de așteptare, incărca mesaje IVR sau monitoriza în timp real, de pe tabletă, performanța agenților, SLA-urile și KPI-urile interne.
Este o platformă de telecomunicații inteligentă, interconectată cu operatorii de telefonie fixă și mobilă din România, cu plajă de numerotație proprie și sistem de facturare built-in ce poate prelua inclusiv traficul de voce și sms de pe numerele de mobil publicate pe website, scaland la zeci de apeluri simultane și sute de mii de SMS-uri.
În plus, integrează canale alternative de comunicare, over-the-top, precum WhatsApp, Facebook, Viber sau Instagram.
Distribuția apelurilor după reguli automate
Direcționezi apelurile cu anumite priorități, către anumiți operatori după un set de reguli automate, astfel încât clientul să ajungă la persoană potrivită.
Telefon web pentru agenții mobili
Agenții se pot conecta din orice locație și nu au nevoie de telefon pe birou datorită interfeței WebPhone, funcțională în browser web.
Reguli automate de distribuție a apelurilor
Crești productivitatea prin distribuția automată a apelurilor primite după reguli predefinite.
Statistici și Monitorizare
Crește calitatea serviciilor tale prin monitorizarea performanței agenților atât in timp real cât și pentru date istorice.
Mai multe call-centere sub o singură umbrelă
Ai mai multe echipe de operatori? Poți avea oricâte call-centere dorești, complet separate și cu setări proprii iar tu plătești la numărul total de operatori.
Pagina de administrare Self-Service
Îți administrezi singur call center-ul printr-o interfață grafica intuitivă. Nu ai nevoie de specialiști dedicați și nu depinzi de niciun furnizor pentru majoritatea modificărilor de configurație.
Optimizări inteligente cu Predictive Dialer
Peformante de neegalat în campaniile outbound cu Predictive Dialer, care va calcula timpul mediu al convorbirii versus numărul de agenți liberi pentru o alocare optimizată. În plus, Virtual CallCenter recunoaște și roboții telefonici sau tonul de ocupat.
Supervizarea echipei în timp real
Poți urmări în timp real performanță operatorilor, asigna și reasigna pe loc apelurile sau interveni în timpul convorbirii fără a fi auzit de client.
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Web Real Time Communication
Pro:
Pe mine m-a interesat sa se integreze cu softul nostru de clienti (sa recunoastem clientul, sa-l salutam pe nume, centrala sa deschida pagina de client automat operatorului) si sa avem statisitici si rapoarte, plus bineinteles, inregistrarea convorbirilor
Contra:
Ar fi utila o aplicatie de mobil. Merge cu cele de pe net, dar una specifica nu ar strica.
Nota
Ușurința în utilizare |
|
Funcționalități |
|
Suport tehnic |
|
Raport calitate / preț |
|
Scris de: G. C.
General manager
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Virtual CallCenter completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!