Despre Virtual CallCenter

Este singurul callcenter cloud 100% WebRTC, API driven, bazat pe tehnologie Voice over IP și customizabil integral prin intermediul portalului de administrare self-service, unde poți defini agenți, seta cozi de așteptare, incărca mesaje IVR sau monitoriza în timp real, de pe tabletă, performanța agenților, SLA-urile și KPI-urile interne.

Este o platformă de telecomunicații inteligentă, interconectată cu operatorii de telefonie fixă și mobilă din România, cu plajă de numerotație proprie și sistem de facturare built-in ce poate prelua inclusiv traficul de voce și sms de pe numerele de mobil publicate pe website, scaland la zeci de apeluri simultane și sute de mii de SMS-uri.

În plus, integrează canale alternative de comunicare, over-the-top, precum WhatsApp, Facebook, Viber sau Instagram.

Distribuția apelurilor după reguli automate

Direcționezi apelurile cu anumite priorități, către anumiți operatori după un set de reguli automate, astfel încât clientul să ajungă la persoană potrivită.

Telefon web pentru agenții mobili

Agenții se pot conecta din orice locație și nu au nevoie de telefon pe birou datorită interfeței WebPhone, funcțională în browser web.

Reguli automate de distribuție a apelurilor

Crești productivitatea prin distribuția automată a apelurilor primite după reguli predefinite.

Statistici și Monitorizare

Crește calitatea serviciilor tale prin monitorizarea performanței agenților atât in timp real cât și pentru date istorice.

Mai multe call-centere sub o singură umbrelă

Ai mai multe echipe de operatori? Poți avea oricâte call-centere dorești, complet separate și cu setări proprii iar tu plătești la numărul total de operatori.

Pagina de administrare Self-Service

Îți administrezi singur call center-ul printr-o interfață grafica intuitivă. Nu ai nevoie de specialiști dedicați și nu depinzi de niciun furnizor pentru majoritatea modificărilor de configurație.

Optimizări inteligente cu Predictive Dialer

Peformante de neegalat în campaniile outbound cu Predictive Dialer, care va calcula timpul mediu al convorbirii versus numărul de agenți liberi pentru o alocare optimizată. În plus, Virtual CallCenter recunoaște și roboții telefonici sau tonul de ocupat.

Supervizarea echipei în timp real

Poți urmări în timp real performanță operatorilor, asigna și reasigna pe loc apelurile sau interveni în timpul convorbirii fără a fi auzit de client.