Despre While1 Voice

Oferă angajaților instrumentele potrivite

Ajută-ți agenții să vânda mai mult, să-și maximizeze disponibilitatea pentru clienți și să economisească timp prețios cu ajutorul automatizarilor. Utilizează sincronizarea de date între CRM-ul tău și soluția noastră de telefonie în Cloud pentru a furniza angajatului istoricul apelantului în orice moment și pentru a furniza echipei datele potrivite la momentul potrivit, utilizând notificări în timp real.

  • pop-up ecran;
  • recuperare apeluri pierdute;
  • lucreaza de oriunde; 
  • IVR personalizabil; 
  • campanii outbound automate. 

Acordă atenție clienților și menține-i interesați

Echipează-te corect pentru a oferi clienților tăi o experiență de comunicare remarcabilă și un nivel al serviciilor potrivit așteptărilor. Utilizează toate datele de care dispui pentru a personaliza fiecare conversație și a-i face pe clienți să se simtă valorizati, direcționează-i cu usurință către departamentul corect și oferă-le opțiuni de self-service ce înlocuiesc operatorii umani.

  • mesaje de intampinare personalizate;
  • call back last agent;
  • callback request sau voice mail; 
  • linie directa; 
  • administrare proprie automatizata. 

Gestionează-ți echipele, Obține informații & Optimizează performanța

Dashboard-urile PBX voice includ toate datele de care ai nevoie pentru a-ți gestiona eficient angajații locali și de la distanță și pentru a menține funcționarea fără probleme a call center-ului. Monitorizează apelurile de afaceri și accesează date valoroase prin API pentru a le integra în propriile analize. Reajustează ce e necesar din mers & pe orice dispozitiv printr-o interfață grafică intuitivă.

  • CRM;
  • urmarire lead-uri; 
  • rapoarte personalizate; 
  • configurare rute si useri; 
  • integrare & API;