Oferă angajaților instrumentele potrivite
Ajută-ți agenții să vânda mai mult, să-și maximizeze disponibilitatea pentru clienți și să economisească timp prețios cu ajutorul automatizarilor. Utilizează sincronizarea de date între CRM-ul tău și soluția noastră de telefonie în Cloud pentru a furniza angajatului istoricul apelantului în orice moment și pentru a furniza echipei datele potrivite la momentul potrivit, utilizând notificări în timp real.
- pop-up ecran;
- recuperare apeluri pierdute;
- lucreaza de oriunde;
- IVR personalizabil;
- campanii outbound automate.
Acordă atenție clienților și menține-i interesați
Echipează-te corect pentru a oferi clienților tăi o experiență de comunicare remarcabilă și un nivel al serviciilor potrivit așteptărilor. Utilizează toate datele de care dispui pentru a personaliza fiecare conversație și a-i face pe clienți să se simtă valorizati, direcționează-i cu usurință către departamentul corect și oferă-le opțiuni de self-service ce înlocuiesc operatorii umani.
- mesaje de intampinare personalizate;
- call back last agent;
- callback request sau voice mail;
- linie directa;
- administrare proprie automatizata.
Gestionează-ți echipele, Obține informații & Optimizează performanța
Dashboard-urile PBX voice includ toate datele de care ai nevoie pentru a-ți gestiona eficient angajații locali și de la distanță și pentru a menține funcționarea fără probleme a call center-ului. Monitorizează apelurile de afaceri și accesează date valoroase prin API pentru a le integra în propriile analize. Reajustează ce e necesar din mers & pe orice dispozitiv printr-o interfață grafică intuitivă.
- CRM;
- urmarire lead-uri;
- rapoarte personalizate;
- configurare rute si useri;
- integrare & API;
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Ubuntu
- MacOS
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Da, prin standarde
- Curs
- Prin intermediul documentației
- Permanent (24/7)
- Versiune de trial
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Personalizează rutele de apelare
- Gestionare Cozi
- Reguli apeluri intrate
- Reguli apeluri iesite
- Program personalizat
- Fallback destination în afara programului
- Outbound Number personalizat
Oferă apelanților tăi cea mai bună întâmpinare
- Mesaje de întâmpinare personalizate
- Muzică în așteptare
- Callback Last Agent
- Callback Request
- Linie directă API
- Voicemail to Email
Mobilitate și disponibilitate
- Fallback number
- Apelare simultană pe dispozitive diferite
- Agenți remote
- Integrarea telefonului mobil
- Coadă de urgență
Lucrați împreună
- Proiecte multiple / Sedii multiple
- Call Groups & Pickup groups
- Call Transfer
- Monitorizare live a apelurilor
- Conference Calling
Instrumente pentru supervizori
- Web GUI
- Performanța utilizatorilor
- Opțiune Blacklist
- Urmărire lead-uri
Lucrează inteligent & inovează
- Creare sondaje
- Campanii Outbound automate
- Integrare & API
- AI la cerere
- Voice Recognition la cerere
Solicită un demo pentru While1 Voice
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația While1 Voice completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!