Despre DocuWare

DocuWare este o soluţie de ultimă generaţie pentru managementul documentelor electronice. Acesta poate procesa automat orice tip de document (documente financiar-contabile, documente administrative, prezentări, contracte) indiferent de sursă, prin proceduri interne, care sunt ulterior clasificate, ușor și rapid accesibile utilizatorului.

Cu ajutorul DocuWare, toate documentele dintr-o companie trec printr-un proces de arhivare digitală, pentru a fi apoi stocate într-o sursă unică. Documentele sunt protejate de accesul persoanelor neautorizate prin parolele individualizate şi pot fi accesate prin intermediul cuvintelor cheie sau al listelor disponibile în meniul de organizare.

DocuWare poate fi folosit atât de companiile cu personal redus cât şi de marile corporaţii sau agenţii guvernamentale şi este o soluţie viabilă pentru managementul documentelor folosite în departamenele de vânzări, contabilitate, resurse umane, producţie, şi achiziţii, în domenii precum:

  • Financiar-bancar
  • Asigurări
  • Servicii
  • Distribuţie
  • Transporturi
  • IT
  • Producţie
  • Educaţie
  • Sănătate

Acestea sunt principalele caracteristici ale acestei aplicații de management al documentelor:

  • captură documente: scanarea documentelor pe suport de hârtie, importarea oricărui tip de fişiere PC, clasificarea automată a e-mailurilor şi stocarea acestora
  • editarea documentelor şi semnăturilor
  • personalizarae ştampilelor personale şi publice
  • transmiterea unui e-mail direct din DocuWare
  • administrarea facilă a sistemului şi a arhivei
  • accesarea documentelor de oriunde prin intermediul unei conexiuni la internet
  • oferă acces la documente de pe dispozitivele mobile – smartphone-urile iPhone şi tabletele iPad
  • jurnalizare şi monitorizare automată a tuturor schimbărilor din sistem

Iată care sunt beneficiile oferite de sistemul DocuWare:

  • oferă acces la o arhivă unitară pentru toate documentele financiar-contabile, indiferent de format sau sursă
  • accesarea oricărui fişier existent în arhiva DocuWare sau salvarea noilor documente fără a părăsi aplicaţiile în care acestea au fost create
  • economii de timp şi de spaţiu de depozitare
  • acces securizat, controlat pentru utilizatori
  • optimizarea fluxurilor de lucru bazate pe documente
  • reducerea riscului de pierdere sau deteriorare a documentelor
  • uşurinta în utilizare datorită unei interfeţe intuitive
  • posibilitatea de accesare a documentelor, transmiterea acestora prin email sau autorizarea şi semnarea rapidă a facturilor cu ajutorul dispozitivelor mobile
  • administrare facilă a sistemului şi a arhivei
  • o mai bună structurare a documentelor, prin posibilitatea implementării soluţiei în orice departament din companie