Noutăți IT

Cum reușesc primăriile să țină pasul cu tehnologia

Cum reușesc primăriile să țină pasul cu tehnologia

Soluția pentru semnatură digitală calificată a documentelor din fluxurile de lucru automatizate, dezvoltată de compania Asseco SEE, este utilizată în cadrul Primăriei Sector 4 începând cu luna decembrie...

MOL România lansează MOL myISA-RO – o aplicație mobilă destinată clienților B2B

MOL România lansează MOL myISA-RO – o aplicație mobilă destinată clienților B2B

Prin MOL myISA-RO, clienții pot plasa comenzi, vizualiza detaliile de încărcare a produsului și monitoriza istoricul facturilor.

Aplicațiile software și recesiunea. Perspective, investiții, cost de oportunitate

Aplicațiile software și recesiunea. Perspective, investiții, cost de oportunitate

Considerate a fi unele dintre cele mai „reci” și „dureroase” etape din ciclul de viață al unei companii, crizele financiare necesită anticipare, informare și evaluare corectă și realistă a factorilor care definesc...

16 companii de FinTech au format Asociația Română de Fintech

16 companii de FinTech au format Asociația Română de Fintech

Conform WallStreet.ro, 16 dintre companiile din Romania care dezvolta tehnologie proprietara in sectorul FinTech au semnat miercuri, 22 ianuarie, documentele de adeziune la Asociatia Romana de Fintech (RoFin.Tech).

Immersive Factory, companie susținută de acceleratorul de business Vive X, atrage o finanțare de 1 milion de Euro

Immersive Factory, companie susținută de acceleratorul de business Vive X, atrage o finanțare de 1 milion de Euro

Start-up-ul Immersive Factory, susținut de acceleratorul de business Vive X și care oferă cursuri de formare bazate pe realitatea virtuală în domeniul HSE (Sănătate și Securitate în muncă), a atras finanțare în valoare de...

Românii au strâns peste 58 de milioane de euro cu ajutorul Revolut

Românii au strâns peste 58 de milioane de euro cu ajutorul Revolut

Peste 138.000 de utilizatori români au deschis pușculițe digitale Vaults în aplicația Revolut

2Checkout: Ce tendințe în eCommerce aduce anul 2020?

2Checkout: Ce tendințe în eCommerce aduce anul 2020?

Magazinele online trebuie să își concentreze atenția pe experiența pe care o oferă cumpărătorilor, pe tehnologie și personalizarea serviciilor

Studiu SAP: 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră Customer Service cel mai important aspect din experiența de consumator

Studiu SAP: 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră Customer Service cel mai important aspect din experiența de consumator

Conform unui sondaj realizat de SAP, lider global în transformare digitală, și Qualtrics, companie de experience management achiziționată de SAP anul trecut, 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră că asistența și...

ATEN colaborează cu Bosch pentru dezvoltarea unor noi tehnologii pentru ședințe

ATEN colaborează cu Bosch pentru dezvoltarea unor noi tehnologii pentru ședințe

ATEN International, lider mondial în soluții de conectivitate AV/IT și sisteme complete de administrare, a anunțat că produsele sale Pro AV și KVM vor beneficia de integrare cu sistemul de conferință Bosch Digital Congress Network...

Secțiune susținută de Secțiune susținută de BCR