Clientul nostru este o companie de protectie a muncii din Romania care ofera consultanta si inspectii periodice de siguranta.
Acesta isi desfasoara activitatea in locatii multiple din Romania. Clientul s-a confruntat cu unele probleme atunci cand a venit vorba de gestionarea informatiilor despre clienti. Angajatii au folosit instrumente precum Excel, pentru a gestiona informatiile, lucru ce a facut comunicarea intre birouri foarte dificila.
Pentru a rezolva aceasta problema, clientul a lucrat cu diferite companii si a dezvoltat o suita de aplicatii care, in final, nu si-au indeplinit scopul.
Provocarile cu care se confruntau:
- Aveau nevoie de un CRM care sa faciliteze comunicarea intre sediul central si consultantii de teren printr-o singura aplicatie.
- Din cauza experientei lor anterioare nereusite, aveau nevoie de o companie de incredere cu experienta in dezvoltarea aplicatiilor de aceasta magnitudine si complexitate.
- Aveau nevoie de o modalitate de gestionare a informatiilor atat pe teren, cat si la birou.
- Din cauza conditiilor de lucru in continua schimbare, aveau nevoie de o aplicatie care sa permita adaugarea unor criterii viitoare.
Am dezvoltat o noua aplicatie CRM Web cuprinzatoare, care a inclus toate modulele solicitate de client, pentru a-si desfasura activitatea.
In afara de aplicatia Web, am dezvoltat o aplicatie mobila care sa serveasca consultantilor de teren. Dupa ce fac check-in la o locatie, aceasta aplicatie permite consultantilor de teren sa efectueze un audit, sa verifice starea unui sediu, sa semnaleze o problema si sa verifice echipamentele RSVTI: ascensoarele, macaralele, stivuitoarele si multe altele. De asemenea, acestia primesc notificari push pentru a le comunica cand echipamentul este pe punctul de a expira, cand primesc noi sarcini de la managerul lor sau chiar cand trebuie sa-si fixeze memento-uri pentru vizite viitoare. Dupa ce isi termina treaba in acea locatie, utilizatorul trebuie sa faca un check-out.
Module platforma:
- Modul RSVTI - care permite clientului sa vada autorizatiile de lucru si de echipament.
- Cartografierea clientilor - Informatii detaliate pe o harta despre toti clientii si punctele de lucru.
- Modul de gestionare a sarcinilor - Toti angajatii si clientii pot crea si gestiona sarcini din cadrul platformei.
- Modul de contabilitate - Permite accesul la toate activitatile efectuate de utilizatori sau de consultanti.
- Modul accident - Inregistreaza toate accidentele care au avut loc la locul de munca.
- Modul rapoarte - Grafice, liste, export excelent pentru toate activitatile.
- Modul Admin - stabilește utilizatorii, sabloanele de roluri.
Pentru acest proiect am avut un arhitect care a fost si lider de echipa, un specialist in backend si doi specialisti de frontend. Ca metodologie de management al proiectului, am folosit SCRUM.
Arhitectura Proiectului
Pentru aceasta aplicatie Web am folosit o arhitectura bazata pe API:
- Backend: Microframework pentru API.
- Baza de date: ORM elocvent pentru o comunicare eficienta cu MySQL.
- Frontend: Arhitectura bazata pe SPA utilizand ReactJS.
Pentru aplicatia mobila folosita:
- Backend: Dagger2, RxJava2, Retrofit, OkHttp, Glide, Firebase Messaging, WorkManager
- Frontend: Designul materialelor
Beneficiile clientului
Dupa colaborarea noastra, clientul a reusit:
- Sa elimine un sistem depasit
- Sa-si gestioneze corect proiectele din toata tara
- Sa centralizeze informatiile de la toate birourile
- Sa imbunatateasca comunicarea intre birouri