Seatbelt - Studiu de caz - dezvoltare aplicație CRM

22 noiembrie 2019

Expertii nostri au dezvoltat o aplicatie de CRM web si mobile care a ajutat clientul sa depaseasca problemele din trecut si totodata sa isi dezvolte afacerea.

Seatbelt - Studiu de caz - dezvoltare aplicație CRM
Clientul nostru este o companie de protectie a muncii din Romania care ofera consultanta si inspectii periodice de siguranta.

Acesta isi desfasoara activitatea in locatii multiple din Romania. Clientul s-a confruntat cu unele probleme atunci cand a venit vorba de gestionarea informatiilor despre clienti. Angajatii au folosit instrumente precum Excel, pentru a gestiona informatiile, lucru ce a facut comunicarea intre birouri foarte dificila.

Pentru a rezolva aceasta problema, clientul a lucrat cu diferite companii si a dezvoltat o suita de aplicatii care, in final, nu si-au indeplinit scopul.

Provocarile cu care se confruntau:
  • Aveau nevoie de un CRM care sa faciliteze comunicarea intre sediul central si consultantii de teren printr-o singura aplicatie.
  • Din cauza experientei lor anterioare nereusite, aveau nevoie de o companie de incredere cu experienta in dezvoltarea aplicatiilor de aceasta magnitudine si complexitate.
  • Aveau nevoie de o modalitate de gestionare a informatiilor atat pe teren, cat si la birou.
  • Din cauza conditiilor de lucru in continua schimbare, aveau nevoie de o aplicatie care sa permita adaugarea unor criterii viitoare.

Am dezvoltat o noua aplicatie CRM Web cuprinzatoare, care a inclus toate modulele solicitate de client, pentru a-si desfasura activitatea.

In afara de aplicatia Web, am dezvoltat o aplicatie mobila care sa serveasca consultantilor de teren. Dupa ce fac check-in la o locatie, aceasta aplicatie permite consultantilor de teren sa efectueze un audit, sa verifice starea unui sediu, sa semnaleze o problema si sa verifice echipamentele RSVTI: ascensoarele, macaralele, stivuitoarele si multe altele. De asemenea, acestia primesc notificari push pentru a le comunica cand echipamentul este pe punctul de a expira, cand primesc noi sarcini de la managerul lor sau chiar cand trebuie sa-si fixeze memento-uri pentru vizite viitoare. Dupa ce isi termina treaba in acea locatie, utilizatorul trebuie sa faca un check-out.

Module platforma:
  • Modul RSVTI - care permite clientului sa vada autorizatiile de lucru si de echipament.
  • Cartografierea clientilor - Informatii detaliate pe o harta despre toti clientii si punctele de lucru.
  • Modul de gestionare a sarcinilor - Toti angajatii si clientii pot crea si gestiona sarcini din cadrul platformei.
  • Modul de contabilitate - Permite accesul la toate activitatile efectuate de utilizatori sau de consultanti.
  • Modul accident - Inregistreaza toate accidentele care au avut loc la locul de munca.
  • Modul rapoarte - Grafice, liste, export excelent pentru toate activitatile.
  • Modul Admin - stabilește utilizatorii, sabloanele de roluri.

Pentru acest proiect am avut un arhitect care a fost si lider de echipa, un specialist in backend si doi specialisti de frontend. Ca metodologie de management al proiectului, am folosit SCRUM.

Arhitectura Proiectului

Pentru aceasta aplicatie Web am folosit o arhitectura bazata pe API:

  • Backend: Microframework pentru API.
  • Baza de date: ORM elocvent pentru o comunicare eficienta cu MySQL.
  • Frontend: Arhitectura bazata pe SPA utilizand ReactJS.

Pentru aplicatia mobila folosita:

  • Backend: Dagger2, RxJava2, Retrofit, OkHttp, Glide, Firebase Messaging, WorkManager
  • Frontend: Designul materialelor
Beneficiile clientului

Dupa colaborarea noastra, clientul a reusit:

  • Sa elimine un sistem depasit
  • Sa-si gestioneze corect proiectele din toata tara
  • Sa centralizeze informatiile de la toate birourile
  • Sa imbunatateasca comunicarea intre birouri

Suntem o companie de software, certificata Microsoft, cu peste 15 ani de experienta in implementarea de proiecte complexe, la cel mai ridicat nivel de securitate, atat pentru clienti corporate, cat si pentru clienti aflati in dezvoltare.Avand o prezenta puternica pe piata nationala, cu birouri in 5 orase mari din Romania- Bucuresti, Craiova, Pitest...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Solutie digitala care furnizeaza cotatii/oferte comerciale exacte, rapide si personalizate in scopul eliminarii erorii umane, imbunatatirii productivitatii procesului de vanzare si crearea unui parteneriat stabil cu clientii.

Citește tot arrow_forward

CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

Citește tot arrow_forward

Aplicatia CRM Simplio este solutia optimizata si creata special pentru orice tip de business. Hai sa ne cunoastem, sa putem face impreuna lucruri frumoase si utile!

Citește tot arrow_forward

Automatizarea vânzărilor centralizează și automatizează date și operații specifice procesului de vânzare.  

Citește tot arrow_forward

Symbio este o parte esențială a strategiei companiei și prezintă o imagine unitară a partenerilor, gestionează și automatizează procesele interne și oferă rapoarte personalizate.

Citește tot arrow_forward

Produsul Green CRM se adreseaza companiilor care ofera servicii si isi doresc o evidenta sigura asupra managementului relatiei cu clientii lor.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Companiile din România trebuie să facă deja primii pași pentru a se adapta legislației NIS

Amenzile pentru neîndeplinirea obligațiilor legale pleacă de la un minim de 0,5% din cifra de afaceri și pot ajunge până la 5%

Citește articolul arrow_forward
Softlead

WEBCAST: CIO TALKS - Powered by CIO Council. Joi 23 iulie, între orele 15:00-17:00

Tema: Securitatea cibernetică + COVID-19 = pericole pandemice.  Provocările securității cibernetice într-o lume digitală izolată.  Securitate, Risc și Conformitate

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Pepkor Europe adoptă Oracle Cloud pentru creșterea profitabilității

Pepkor Europe, liderul pan-european în retail de tip discount variety, a ales Oracle Cloud pentru a sprijini viitoarea strategie de creștere a marcilor sale: PEPCO, Poundland și Dealz. Pepkor vinde îmbrăcăminte și bunuri de larg consum, produse alimentare, de sănătate și produse de înfrumusețare pentru familiile cu bugete restrânse, din întreaga Europă....

Citește articolul arrow_forward