Studiu de caz: platforma Mansion Pub permite plasarea comenzilor online pentru clientii restaurantului

22 Nov 2019

Mansion Pub e un restaurant – pub in Pitesti, celebru de peste 10 ani pentru mancarea gustoasa, atmosfera placuta si serviciul excelent. Au avut incredere in noi ca sa le dezvoltam prezenta online si sa imbunatatim experienta pentru clientii lor.

Studiu de caz: platforma Mansion Pub permite plasarea comenzilor online pentru clientii restaurantului

Clientul nostru avea nevoie sa poata vinde online, in plus fata de vanzarile din restaurant. Dorea sa poata ajunge la mai multi clienti si sa poata imbunatatii timpii de preparare si de livrare. Un alt obiectiv a fost imbunatatirea experientei de care beneficiaza clientii lor in local si de a colecta si utiliza feedback-ul lor mai usor. In plus, aveau nevoie de ajutor legat de imaginea de brand si marketing.

Website responsiv

Website-ul pe care l-am dezvoltat pentru ei a fost optimizat pentru dispositive mobile si le permite clientilor sa vada produse si descrierile lor detaliate, produse similare sau complementare, sa faca rezervari si sa comande online.

Pentru a optimiza si mai mult procesele de business ale clientului nostru, am incorporat in site si functionalitati SEO, l-am integrat cu Google Analytics si cu functionalitati de e-commerce.

Clientul poate gestiona cu usurinta continutul site-ului, adauga produse, descrieri si imagini, vedea statistici pentru fiecare produs si care s-a vandut mai bine intr-un interval de timp, analiza vanzari si optimiza ofertele pentru a raspunde cat mai bine cererii.

Receptionarea comenzilor

Am dezvoltat o aplicatie care printeaza comenzile si rezervarile la bucatarie, in timp real, si o aplicatie mobila care trimite notificari push in timp real catre proprietarul restaurantului, seful de sala si ceilalti angajati, pentru fiecare rezervare si comanda. Asta ii ajuta sa se sincronizeze, sa gestioneze mai usor cerintele clientilor si sa inceapa mai repede prepararea, ceea ce duce la o servire mai buna si mai rapida.

Acces rapid la meniu

Daca sunt in restaurant, clientii pot pur si simplu sa scanaze codul QR sau tag-ul NFC de pe cartonasele de pe fiecare masa, pentru a accesa cu usurinta meniul de pe site.

Mentinerea loialitatii clientilor

Site-ul este integrat cu o solutie CRM pentru inregistrarea comenzilor si printarea lor automata in bucataria restaurantului, pentru a demara mai rapid procesul de preparare, ceea ce duce la scurtarea timpului de servire.

Site-ul permite exportarea listelor cu clienti in vederea remarketing-ului, din moment ce clientii isi completeaza numele si datele de contact pentru rezervari si comenzi de livrare si isi dau acordul ca restaurantul sa pastreze si sa foloseasca aceste informatii, pentru a ii tine la curent cu ofertele speciale.

Obtinerea feedback-ului de la clienti

In plus fata de informatiile obtinute prin analizarea comportamentului clientilor pe site, l-am ajutat pe clientul nostru sa obtina o mai buna perspectiva asupra experientei clientilor sai si sa gaseasca modalitati de a imbunatati nivelul de satisfactie al acestora: tag-uri NFC si coduri QR sunt folosite pentru a directiona clientii catre un chestionar online, simplificand felul in care acestia pot oferi feedback despre experienta pe care au avut-o in restaurant sau comandand online.

Pentru a ajuta Mansion Pub sa atraga mai multi clienti si sa mentina atentia celor existenti, am completat solutia noastra cu un pachet de servicii de marketing online, promovarea restaurantului prin articole de blog si advertoriale, Facebook, Google, SEO si profile pe site-uri care listeaza si firme din domeniile HoReCa. Un specialist de marketing se ocupa de promovarea online si este la dispozitia clientului pentru orice intrebare.

BENEFICIILE CLIENTULUI PENTRU CA A LUCRAT CU NOI

Suntem o companie de software, certificata Microsoft, cu peste 15 ani de experienta in implementarea de proiecte complexe, la cel mai ridicat nivel de securitate, atat pentru clienti corporate, cat si pentru clienti aflati in dezvoltare.

Avand o prezenta puternica pe piata nationala, cu birouri in 5 orase mari din Romania- Bucuresti, Craiova, Pitesti, Galati, Valcea si cu multiple proiecte internationale dezvoltate, acordam atentie si intelegem nevoile companiilor de orice dimensiune, de la start up-uri la companii mari, cu vechime pe piata.

Gestionam proiecte de dezvoltare, pe intregul ciclu al acestuia, de la analiza de business, consultanta si arhitectura solutiei, pana la testare post-implementare si mentenanta.

Avem o echipa de peste 127 de experti, care prin expertiza tehnica si know how-ul dobandit, pot ajuta in configurare oricarui tip de solutie software. Lucram cu cele mai recente tehnologii si limbaje de programare iar in procesul de dezvoltare aplicam principiile Agile.

Credem in parteneriate pe termen lung cu clientii nostri si ne mandrim cu abilitatea noastra de a-i mentine multumiti an dupa an.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul