Studiu de caz: platforma Mansion Pub permite plasarea comenzilor online pentru clientii restaurantului

22 noiembrie 2019

Mansion Pub e un restaurant – pub in Pitesti, celebru de peste 10 ani pentru mancarea gustoasa, atmosfera placuta si serviciul excelent. Au avut incredere in noi ca sa le dezvoltam prezenta online si sa imbunatatim experienta pentru clientii lor.

Studiu de caz: platforma Mansion Pub permite plasarea comenzilor online pentru clientii restaurantului

Clientul nostru avea nevoie sa poata vinde online, in plus fata de vanzarile din restaurant. Dorea sa poata ajunge la mai multi clienti si sa poata imbunatatii timpii de preparare si de livrare. Un alt obiectiv a fost imbunatatirea experientei de care beneficiaza clientii lor in local si de a colecta si utiliza feedback-ul lor mai usor. In plus, aveau nevoie de ajutor legat de imaginea de brand si marketing.

Website responsiv

Website-ul pe care l-am dezvoltat pentru ei a fost optimizat pentru dispositive mobile si le permite clientilor sa vada produse si descrierile lor detaliate, produse similare sau complementare, sa faca rezervari si sa comande online.

Pentru a optimiza si mai mult procesele de business ale clientului nostru, am incorporat in site si functionalitati SEO, l-am integrat cu Google Analytics si cu functionalitati de e-commerce.

Clientul poate gestiona cu usurinta continutul site-ului, adauga produse, descrieri si imagini, vedea statistici pentru fiecare produs si care s-a vandut mai bine intr-un interval de timp, analiza vanzari si optimiza ofertele pentru a raspunde cat mai bine cererii.

Receptionarea comenzilor

Am dezvoltat o aplicatie care printeaza comenzile si rezervarile la bucatarie, in timp real, si o aplicatie mobila care trimite notificari push in timp real catre proprietarul restaurantului, seful de sala si ceilalti angajati, pentru fiecare rezervare si comanda. Asta ii ajuta sa se sincronizeze, sa gestioneze mai usor cerintele clientilor si sa inceapa mai repede prepararea, ceea ce duce la o servire mai buna si mai rapida.

Acces rapid la meniu

Daca sunt in restaurant, clientii pot pur si simplu sa scanaze codul QR sau tag-ul NFC de pe cartonasele de pe fiecare masa, pentru a accesa cu usurinta meniul de pe site.

Mentinerea loialitatii clientilor

Site-ul este integrat cu o solutie CRM pentru inregistrarea comenzilor si printarea lor automata in bucataria restaurantului, pentru a demara mai rapid procesul de preparare, ceea ce duce la scurtarea timpului de servire.

Site-ul permite exportarea listelor cu clienti in vederea remarketing-ului, din moment ce clientii isi completeaza numele si datele de contact pentru rezervari si comenzi de livrare si isi dau acordul ca restaurantul sa pastreze si sa foloseasca aceste informatii, pentru a ii tine la curent cu ofertele speciale.

Obtinerea feedback-ului de la clienti

In plus fata de informatiile obtinute prin analizarea comportamentului clientilor pe site, l-am ajutat pe clientul nostru sa obtina o mai buna perspectiva asupra experientei clientilor sai si sa gaseasca modalitati de a imbunatati nivelul de satisfactie al acestora: tag-uri NFC si coduri QR sunt folosite pentru a directiona clientii catre un chestionar online, simplificand felul in care acestia pot oferi feedback despre experienta pe care au avut-o in restaurant sau comandand online.

Pentru a ajuta Mansion Pub sa atraga mai multi clienti si sa mentina atentia celor existenti, am completat solutia noastra cu un pachet de servicii de marketing online, promovarea restaurantului prin articole de blog si advertoriale, Facebook, Google, SEO si profile pe site-uri care listeaza si firme din domeniile HoReCa. Un specialist de marketing se ocupa de promovarea online si este la dispozitia clientului pentru orice intrebare.

BENEFICIILE CLIENTULUI PENTRU CA A LUCRAT CU NOI
  • cresterea vanzarilor online: Mansion Pub vinde acum de 3 ori mai mult prin comenzi online si telefonice, datorita site-ului
  • imbunatatirea comunicarii de brand si cresterea notorietatii
  • livrari mai rapide si serviciu mai bun, precum si o mai buna intelegere a experientei clientilor, datorita functionalitatilor de analiza integrate cu site-ul si chestionarelor de satisfactie
  • un sistem complex care a inclus toate componentele de care avea nevoie, precum si sfaturi si asistenta disponibile in orice moment

Suntem o companie de software, certificata Microsoft, cu peste 15 ani de experienta in implementarea de proiecte complexe, la cel mai ridicat nivel de securitate, atat pentru clienti corporate, cat si pentru clienti aflati in dezvoltare.Avand o prezenta puternica pe piata nationala, cu birouri in 5 orase mari din Romania- Bucuresti, Craiova, Pitest...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Blugento este soluția eCommerce SaaS completă & stabilă  

Citește tot arrow_forward

VTEX este o soluție de comerț globală, end-to-end, complet integrată, cu capabilități native de marketplace și OMS.

Citește tot arrow_forward

În contextul economic actual, un element cheie pentru dezvoltarea oricărei afaceri este eficientizarea relațiilor cu clienții. Prin urmare, dacă modelul de business al companiei tale presupune vânzarea la volum mare, implementarea unei soluții...

Citește tot arrow_forward

Tehnologia web face ca inclusiv tranzacțiile comerciale între companii să se poata realiza cu viteza și precizia specifice canalului de vânzări online. Indiferent de domeniul în care activează și de natura produselor comercializate, în zile...

Citește tot arrow_forward

Softlead Marketplace este o soluție de tip SaaS, dedicată business-urilor care vor să implementeze rapid un marketplace. Aplicația se poate personaliza, la cerere, în funcție de tipul business-ului, de industria din care provine și de spe...

Citește tot arrow_forward

Optimall WebAPI este o soluție software care te ajută la administrarea magazinelor Online. WebAPI facilitează sincronizarea comenzilor, facturilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre un magazin online și sistemul de gestiune ERP. 

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

foodpanda lansează noul serviciu de livrare a cafelei în București

Începând cu luna aceasta, clienții foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, au acces la un nou serviciu prin intermediul platformei: livrare de cafea de la peste 40 de cafenele partenere. Pentru început, serviciul este disponibil doar în București, acesta urmând să fie disponibil și în orașe precum Cluj-Napoca, Iași sau Tim...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce aleg companiile aplicații software ERP?

Tendințe. Costuri. Beneficii ale implementării unei soluții de tip ERP (Enterprise Resource Planning).

Citește articolul arrow_forward