Produsul principal al acestora este un software pentru managementul relatiilor cu clientii (CRM) integrat in Cloud, conceput pentru sectorul imobiliar. Au inceput in anul 2000 cu un software care a permis tururi de proprietate virtuala si site-uri web pentru agentii imobiliare.
Bazandu-se pe experienta si know-how-ul acumulat de-a lungul anilor, in 2002 au inceput sa lucreze la un sistem CRM online pentru profesionistii din domeniul imobilar. Solutia software a prezentat o eficienta notabile pentru agentii imobiliari din Europa.
Clientul a dorit sa duca software-ul la un nou nivel si sa ofere clientilor o experienta de inalta clasa, lucrand cu instrumente eficiente din domeniul imobiliar. Au avut nevoie de o solutie de tip module cu functionalitati complexe, care sa fie usor adaptate la viitoarele evolutii pentru gestionarea site-urilor web, a calendarului, a bunurilor, a corespondentei, a contactelor, a facturilor, a fluxului de lucru, a marketingului si a prospectarii.
Natura acestui proiect a implicat un proces de dezvoltare continua, unde, impreuna cu clientul s-au discutat fluxurile de lucru, planificarea necesara, modalitatile de imbunatatire a proceselor si adaugarea de viitoare caracteristici utile.
Dupa analiza nevoilor clientului, am identificat si am propus cele mai bune solutii tehnice.
Am imbunatatit functionalitatile existente deja pe platforma iar in primul trimestru 2010 a fost lansata generatia urmatoare de software. Reproiectata, avansata din punct de vedere tehnologic, mai performanta si cu mai multe functionalitati.
Am urmat indeaproape instructiunile Microsoft pentru construirea de aplicatii orientate spre servicii, in timp ce interfata Smart Client a fost implementata in WPF (Windows Presentation Foundation) folosind modelul Model View View Model (MVVM) ca model de design.
CRM-ul este organizat pe mai multe niveluri:
- Data Acces Layer (DAL) pentru operatiile de acces la baza de date prin baza de date MS-SQL
- In plus, avem Business Layer Logic (BLL), folosind baza de date si aplicand regulile specifice de business.
- Service Layer-ul alimentat de Windows Communication Foundation (WCF), expune metodele BLL pentru a fi accesate de interfata utilizatorului (UI) si de toate celelalte servicii care ruleaza in ecosistemul CRM Real Estate.
Platforma UI
Interfata desktop este o aplicatie de tip Smart Client multilingva, scrisa in C#, Windows Presentation Foundation (WPF) folosind MVVM, urmand indeaproape tiparul si practicile Microsoft.Net. Gestionarea relatiei cu clientii se face direct dintr-un sistem integrat, complet automatizat, care permite gestionarea diverselor module.
CRM-ul Real Estate include o gama larga de functii orientate catre client, cu numeroase raspunsuri bazate pe datele primite de la acestia si un centru de servicii clienti cu un sistem de asistenta simplu si usor de utilizat.
Tehnologii:
- C#
- WPF
- WCF
- LINQ
MS-SQL
- SQLite
- ASP.NET
- MVC
- SOA
Beneficiile clientului de a lucra cu noi:
- Experienta noastra extinsa in dezvoltarea de solutii web complexe si un nivel ridicat de profesionalism a asigurat livrarea la timp.
- Cel mai bun raport pret-calitate pentru client.
- Flexibilitate ridicata si timp de raspuns rapid pentru solicitari specifice.
- O echipa completa de experti, inclusiv designeri, dezvoltatori de baze de date, dezvoltatori back-end si front-end.
- Suport si tranzitie lipsita de probleme de la platforma veche a clientului la cea noua.