Provocările dezvoltării unui CRM imobiliar - Studiu de caz Whise

22 noiembrie 2019

Clientul nostru este o companie de software imobiliar din Belgia.

Provocările dezvoltării unui CRM imobiliar - Studiu de caz Whise

Produsul principal al acestora este un software pentru managementul relatiilor cu clientii (CRM) integrat in Cloud, conceput pentru sectorul imobiliar. Au inceput in anul 2000 cu un software care a permis tururi de proprietate virtuala si site-uri web pentru agentii imobiliare.

Bazandu-se pe experienta si know-how-ul acumulat de-a lungul anilor, in 2002 au inceput sa lucreze la un sistem CRM online pentru profesionistii din domeniul imobilar. Solutia software a prezentat o eficienta notabile pentru agentii imobiliari din Europa.

Clientul a dorit sa duca software-ul la un nou nivel si sa ofere clientilor o experienta de inalta clasa, lucrand cu instrumente eficiente din domeniul imobiliar. Au avut nevoie de o solutie de tip module cu functionalitati complexe, care sa fie usor adaptate la viitoarele evolutii pentru gestionarea site-urilor web, a calendarului, a bunurilor, a corespondentei, a contactelor, a facturilor, a fluxului de lucru, a marketingului si a prospectarii.

Natura acestui proiect a implicat un proces de dezvoltare continua, unde, impreuna cu clientul s-au discutat fluxurile de lucru, planificarea necesara, modalitatile de imbunatatire a proceselor si adaugarea de viitoare caracteristici utile.

Dupa analiza nevoilor clientului, am identificat si am propus cele mai bune solutii tehnice.

Am imbunatatit functionalitatile existente deja pe platforma iar in primul trimestru 2010 a fost lansata generatia urmatoare de software. Reproiectata, avansata din punct de vedere tehnologic, mai performanta si cu mai multe functionalitati.

Am urmat indeaproape instructiunile Microsoft pentru construirea de aplicatii orientate spre servicii, in timp ce interfata Smart Client a fost implementata in WPF (Windows Presentation Foundation) folosind modelul Model View View Model (MVVM) ca model de design.

CRM-ul este organizat pe mai multe niveluri:

  • Data Acces Layer (DAL) pentru operatiile de acces la baza de date prin baza de date MS-SQL
  • In plus, avem Business Layer Logic (BLL), folosind baza de date si aplicand regulile specifice de business.
  • Service Layer-ul alimentat de Windows Communication Foundation (WCF), expune metodele BLL pentru a fi accesate de interfata utilizatorului (UI) si de toate celelalte servicii care ruleaza in ecosistemul CRM Real Estate.
Platforma UI

Interfata desktop este o aplicatie de tip Smart Client multilingva, scrisa in C#, Windows Presentation Foundation (WPF) folosind MVVM, urmand indeaproape tiparul si practicile Microsoft.Net. Gestionarea relatiei cu clientii se face direct dintr-un sistem integrat, complet automatizat, care permite gestionarea diverselor module.

CRM-ul Real Estate include o gama larga de functii orientate catre client, cu numeroase raspunsuri bazate pe datele primite de la acestia si un centru de servicii clienti cu un sistem de asistenta simplu si usor de utilizat.

Tehnologii:
  • C#
  • WPF
  • WCF
  • LINQ

MS-SQL

  • SQLite
  • ASP.NET
  • MVC
  • SOA
Beneficiile clientului de a lucra cu noi:
  • Experienta noastra extinsa in dezvoltarea de solutii web complexe si un nivel ridicat de profesionalism a asigurat livrarea la timp.
  • Cel mai bun raport pret-calitate pentru client.
  • Flexibilitate ridicata si timp de raspuns rapid pentru solicitari specifice.
  • O echipa completa de experti, inclusiv designeri, dezvoltatori de baze de date, dezvoltatori back-end si front-end.
  • Suport si tranzitie lipsita de probleme de la platforma veche a clientului la cea noua.

 

Suntem o companie de software, certificata Microsoft, cu peste 15 ani de experienta in implementarea de proiecte complexe, la cel mai ridicat nivel de securitate, atat pentru clienti corporate, cat si pentru clienti aflati in dezvoltare.Avand o prezenta puternica pe piata nationala, cu birouri in 5 orase mari din Romania- Bucuresti, Craiova, Pitest...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Solutie digitala care furnizeaza cotatii/oferte comerciale exacte, rapide si personalizate in scopul eliminarii erorii umane, imbunatatirii productivitatii procesului de vanzare si crearea unui parteneriat stabil cu clientii.

Citește tot arrow_forward

CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

Citește tot arrow_forward

Aplicatia CRM Simplio este solutia optimizata si creata special pentru orice tip de business. Hai sa ne cunoastem, sa putem face impreuna lucruri frumoase si utile!

Citește tot arrow_forward

Automatizarea vânzărilor centralizează și automatizează date și operații specifice procesului de vânzare.  

Citește tot arrow_forward

Symbio este o parte esențială a strategiei companiei și prezintă o imagine unitară a partenerilor, gestionează și automatizează procesele interne și oferă rapoarte personalizate.

Citește tot arrow_forward

Produsul Green CRM se adreseaza companiilor care ofera servicii si isi doresc o evidenta sigura asupra managementului relatiei cu clientii lor.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Leader Team Broker are cea mai compexa polita de Raspundere profesionala si cyber pentru firmele din domeniul IT&C

Leader Team Broker de asigurare, jucător cheie pe piața asigurărilor din România, în parteneriat asiguratori de pe piata londoneza Lloyds, a adus pe piata din Romania cel mai complex produs de raspundere profesionala si cyber security pentru companiile din domeniul tehnologiei, care acoperă și amenzile GDPR. 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

DOCPROCES ÎL NUMEȘTE PE COSTIN BAICU ÎN FUNCȚIA DE GROUP CFO

DocProcess, compania românească ce dezvoltă soluții digitale pentru automatizarea proceselor de afaceri în cadrul ecosistemelor de parteneri, l-a numit pe Costin Baicu în funcția de director financiar al grupului. Experiența pe care Costin Baicu o deține în domeniul financiar va contribui în procesul de extindere la nivel european și la atingerea obiectivelor a...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Barometrul IoT realizat de Vodafone relevă creșterea încrederii și a adopției tehnologiei IoT

74% dintre afaceri care utilizează IoT afirmă că cei care nu au adoptat încă tehnologia vor avea un dezavantaj față de competitori în următorii cinci ani

Citește articolul arrow_forward