Aplicații software Restaurante și Catering

Aplicațiile software dedicate restaurantelor includ module de management al stocurilor și de inventariere, de monitorizare a activității din bucătărie (rețetar, gestionarea comenzilor preluate), precum și soluții de plată diferite (simultan prin numerar, card și puncte de fidelizare).
Servicii

Aplicatie mobila pentru realizarea cererilor de achizitii si comenzilor de cumparare

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Entersoft Mobile® Sales Force Automation, SFA creste eficacitatea fortei de vanzari a unei companiei prin acces la informatii in timp real si scurtarea procesului de vanzare. Specialistii in vanzari se pot bucura de o... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Aplicatie mobila pentru santiere unde se pot monitoriza comenzile de materiale/manopera/utilaje si unde se realizeaza raportarea consumurilor/lucrarilor executate + pontaj

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

JobRouter

  • Aplicație recomandată

Platformă de automatizare a proceselor digitale

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Simplificați-vă munca cu Jira Work Management, o platformă intuitivă pentru gestionarea tuturor tipurilor de activități. Planificați proiecte, urmăriți progresul și colaborați eficient cu echipa

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Restaurante și Catering?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Lucrați împreună mai eficient cu Confluence, o platformă centralizată pentru colaborare și managementul documentelor. Creați, distribuiți și gestionați documente și informații cu ușurință, îmbunătățind productivitatea echipei.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Găzduiți, gestionați și colaborați la codul sursă cu Bitbucket, o platformă populară de găzduire Git. Controlul versiunii, gestionarea codului și colaborarea devin simple și eficiente cu Bitbucket.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

Entersoft Business Suite este o soluție software modernă, integrată, de gestiune economică, care eficientizează procesele de afaceri, îmbunătățește eficiența operațională și ajută la luarea deciziilor în timp real. Soluția este... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30.000 €

PaperOffice

  • Aplicație recomandată

Platforma modernă și inovatoare de managementul documentelor

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 500 €

JR CRM

  • Aplicație recomandată

Platformă digitală de gestiune contracte

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial