Ce ofera Solutia completa de LIvrari, Vanzari Online si Marketing:
Eliminarea costurilor associate cu furnizori terti din zona delivery
Automatizarea primirii comenzilor prin Aplicatia Mobila, email si listata direct la imprimanta in bucatarie. Pot fi primite comenzi simultan de la mai multi clienti si mult mai rapid comparativ cu o comanda primita la telefon.
Website Ecommerce cu numar nelimitat de produse, optimizat pentru device-urile mobile si optimizat SEO on page (Meta-tags, Keywords, Url’s, Tittle Tags, etc ) cu impact pozitiv asupra pozitionarii site-ului in Google)
Aplicatie mobila cu notificare real time la primirea comenzii si baza de date clienti (CRM) unde se gestioneaza informatiile de vanzari si procesul de interactiune cu clientii.
Posibilitatea instalarii solutiei pe oricate device-uri.
Cum se poate accesa rapid Solutia completa de Vanzari, Marketing si Delivery?
1 Clientul ne contacteaza
2 Noi instalam aplicatiile
3 Setam meniul in aplicatie
4 Configuram metoda de plata
Solutia cuprinde:
Website de tip E-commerce optimizat pentru telefon si pentru motoarele de cautare:
- Grafica moderna si resposiva personalizata cu logo-ul si culorile brandului tau
- Sistem de cupoane si discount-uri
- Optimizat SEO on page ( Meta-tags, Keywords, Url’s, Tittle Tags, etc )
- Instalare google analytics, google search console, facebook microdata, generare sitemap.xml
- Numar nelimitat de produse si imagini si posibilitatea de editare si modificare continut din panoul de administrare
- Rapoarte si statistici
- CTA: Call mobile – comandă prin apel telefonic
- Instalare certificate SSL si hosting gratuit
- Notificare comenzi in timp real: listare la imprimanta, notificare pe telefon si pe email
- Respecta regulile GDPR
Aplicatie mobile de tip CRM (Baza de date clienti)
Comenzile sunt primite in timp real, datele clientilor si
comunicarea cu acestia sunt gestionate in mod automatizat
- Cat de multe cunosti despre clientii tai?
- Stii care este suma totala care a cheltuit-o un client in restaurantul tau de la inceput si pana in prezent?
- Stii cand a facut ultima comanda sau de ce nu a mai revenit?
- Stii care este suma medie care o cheltuieste un cient de cate ori comanda ceva de la tine?
- Ai o categorisire a clientilor in client VIP, normali, recurenti, noi, pierduti?
- Folosind aplicatia noastra mobile de tip CRM poti afla toate astea.
Functionalitati ale aplicatiei mobile
- Aplicatia mobila trimite automat notificari in timp real cu privire la o noua comanda catre proprietarul restaurantului, catre manager si catre angajati.
- Vei obtine o sincronizarea rapida a activitatilor restaurantului si o administrare mai simpla a comenzilor.
Baza de date clienti (CRM) te va ajuta sa centralizezi, analizezi si sa administrezi mai usor si in siguranta, datele clientilor tai.
- Nume, numar de telefon, adrese de e-mail
- Comanda curenta
- Istoricul de comenzi
- Valoarea totala a comenzilor de la prima interactiune cu serviciile restaurantului
- Numarul de zile de la cea mai recenta comanda
- Adresa de livrare - care poate fi vizualizata direct in Google Maps si folosita de livrator ca navigatie GPD
- Categoria de client: nou, recurent, fidel.
Identificarea automata a unui client
- Aceasta functionalitate permite identificarea automata a unui client existent in baza de contacte dupa numarul de telefon de pe care apeleaza.
- Atunci cand un client suna la restaurant, se deschide automat o pagina din aplicatie cu profilul clientului - nume, numar de telefon, cea mai recenta comanda, valoarea totala a comenzilor, etc.
- Prin aceasta functionalitate vei putea sa indentifici instant cele mai importante informatii legate de clientul cu care urmeaza sa comunici. In plus, poti contacta clientii direct din aplicatie si poti localiza adresele de livrare direct in Google Maps
Feedback prin cod-uri QR sau prin tag—ul NFC
- Solutia include posibilitatea de a primi feedback din partea clientilor, direct in aplicatie. Feedback ul se afiseaza direct in aplicatie, sub forma de chart. Poti astfel lua decizii informate in ce priveste meniul si serviciile oferite, fidelizandu-ti astfel clientii.
- Codurile sunt plasate pe Carti de Vizita ce insotesc comenzile si sunt scanate cu telefonul.
Modul de marketing prin SMS
Ai posibilitatea sa iti selectezi clientii dupa anumite criterii si sa le trimiti SMS-uri cu promotii si cupoane ca sa ii poti adduce inapoi la tine pe site.
Avantajele pe care le poti obtine cu propria ta solutie de Livrari, Vanzari & Marketing
- Continui sa vinzi online la toti clientii cu commision 0
- Proces de vanzare optimizat prin informatii detaliate despre clienti si despre preferintele acestora
- Automatizarea procesului de comanda si a comunicarii cu clientii si cu angajatii
- Posibilitatea de a-ti promova brandul atat pe termen scurt cat si pe termen lung
- Nu vei fi nevoit sa iti inchizi afacerea.
Recomandari care vor face diferenta pentru afacerea ta:
Utilizati ambalaje cu autosigilare - ofera siguranta ca produsele nu sunt atinse de nimeni.
Cresteti raza de livrare- vei avea astfel mai multi clienti.
Restrange numarul de locatii la cateva puncte de lucru.
Adauga cat mai multe promotii si discount-uri ( minim 25%). Vei creste astfel numarul de clienti noi.
Creste eforturile de comunicare si de marketing. ( newslettere, influentari, story uri, promovare sponsorizata)
Ofera ca alternative livrarea de alimente/produse proaspate (ladite cu legume, de ex)
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
- În intervalul orelor lucrătoare
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Windows
- On premises
- Instalare pe mobil (Android nativ)
- Instalare pe mobil (iOS nativ)
Mobile App
- Aplicatia mobila trimite automat notificari in timp real cu privire la o noua comanda catre proprietarul restaurantului, catre manager si catre angajati;
- Poti primi comenzile direct listate (in timp real) la imprimanta din bucataria restaurantului tau;
- Vei obtine o sincronizarea rapida a activitatilor restaurantului si o administrare mai simpla a comenzilor.
Baza de date clienti (CRM)
CRM-ul te va ajuta sa centralizezi, analizezi si sa administrezi mai usor si in siguranta, datele clientilor tai
- Nume, numar de telefon, adrese de e-mail;
- Comanda curenta;
- Istoricul de comenzi;
- Valoarea totala a comenzilor de la prima interactiune cu serviciile restaurantului;
- Numarul de zile de la cea mai recenta comanda;
- Adresa de livrare - care poate fi vizualizata direct in Google Maps si folosita de livrator ca navigatie GPS;
- Categoria de client: nou, recurent, fidel.
Identificarea automata a unui client
- Aceasta functionalitate permite identificarea automata a unui client existent in baza de contacte dupa numarul de telefon de pe care apeleaza.
- Atunci cand un client suna la restaurant, se deschide automat o pagina din aplicatie cu profilul clientului - nume, numar de telefon, cea mai recenta comanda, valoarea totala a comenzilor, etc.
- Prin aceasta functionalitate vei putea sa indentifici instant cele mai importante informatii legate de clientul cu care urmeaza sa comunici. In plus, poti contacta clientii direct din aplicatie si poti localiza adresele de livrare direct in Google Maps.
Feedback prin coduri QR sau prin tag-ul NFC
- Solutia include posibilitatea de a primi feedback din partea clientilor, direct in aplicatie. Feedback-ul se afiseaza direct in aplicatie, sub forma de chart. Poti astfel lua decizii informate in ce priveste meniul si serviciile oferite, fidelizandu-ti astfel clientii.
- Codurile sunt plasate pe Carti de Vizita ce insotesc comenzile si sunt scanate cu telefonul.
Website pregatit pentru vanzari online
Extinderea serviciilor restaurantului tau cu ajutorul unui website de tip eCommerce, optimizat pentru telefoanele mobile si pentru motoarele de cautare (de ex: Google)
- Grafica moderna si responsive, personalizata cu logo-ul si culorile brandului tau;
- Sistem de cupoane si discount-uri pentru a-ti promova mai bine ofertele si fideliza clientii;
- Numar nelimitat de produse si imagini (meniul initial va fi incarcat de noi) si posibilitatea de actualizare si editare simpla a continutului;
- Notificare comenzi in timp real: listare la imprimanta, notificare pe telefon si pe email;
- Optiunea de comanda prin apel telefonic - CTA: Call mobile;
- Acces la rapoarte si statistici cu privire la performanta website-ului;
- Instalare Google Analytics, Google Search Console, Facebook microdata, generare sitemap.xml;
- Instalare certificate SSL si hosting gratuit;
- Respecta regulile GDPR;
- Mentenanta Website;
- Update-uri pe Securitate periodice;
- Update-uri SEO conform algoritmilor Google.
Aplicatie mobila (IOS & Android) pentru comenzi si oferte
Tine ofertele si sistemul de comenzi online la doar un “touch” distanta de clientii taiOdata descarcata aplicatia in telefon, clientii vor fi mai dispusi sa comande direct de la tine si le va fi mult mai simplu sa vada ofertele tale:
- meniul restaurantului tau este mereu la indemana clientilor intr-o forma actualizata;
- vinzi mai usor si mai rapid;
- iti fidelizezi eficient clientii cu oferte personalizate;
- reduci costurile de promovare si comunici mai simplu si mai rapid.
Solicită un demo pentru Restaurantul tau online: Solutia completa de livrari, vanzari online & marketing
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Restaurantul tau online: Solutia completa de livrari, vanzari online & marketing completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!