bonVito este o solutie CRM dedicata retelelor de magazine si restaurante.
Campaniile individuale pot fi lansate online uşor şi trimise către sistemele POS Vectron. Sistemul POS efectuează în mod automat campania, evitându-se astfel munca suplimentară pentru personal. De îndată ce o promoţie începe să se desfăşoare, bonVito oferă opţiunea de urmărire a succesului său în timp real. Şi campaniile care au fost deja finalizate pot fi vizualizate în orice moment. BonVito funcţionează în mai multe puncte de lucru şi oferă numeroase module care pot fi utilizate individual sau combinat:
Utilizarea bonVito este extrem de sigură.
De exemplu, codurile de bare unice pentru cupoane şi stampile previn utilizarea frauduloasă de către clienţi sau de către personal. Utilizarea personalizată a bonVito pentru cardurile asociate conturilor pentru clienţi este deosebit de eficace. Înregistrarea în campanie permite colectarea de informaţii utile cu privire la clienţi și la comportamentul lor de cumpărare. Campaniile pot fi,prin urmare, mai bine orientate spre clienţi, iar fidelitatea crescută a acestora va genera o cifră de afaceri mai mare. Campania se derulează prin simpla scanare a cardului clientului.
Pentru a spori efectul promoţional, cardul de client poate avea un design personalizat. Toate datele relevante sunt salvate în sistemul POS şi sunt disponibile în scopuri de raportare. Ca rezultat, fiecare campanie individuală poate fi evaluată în detaliu. Este posibil să se determine câţi participanţi au fost atraşi si prin ce campanie, cifra de afaceri generata, cate puncte sau cupoane au fost alocate şi câte au fost răscumpărate. Comportamentul de cumpărare al fiecărui deţinător de card poate fi, de asemenea, analizat în detaliu. BonVito oferă utilizatorilor posibilitatea de a evalua efectele strategiilor de marketing prin statistici de utilizare.
BonVito oferă numeroase avantaje:
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Ștampilele digitale reprezintă o strategie populară folosită în programele destinate fidelizării clienților. Modulul permite definirea campaniilor de tipul “n” produse achiziționate, “n+1” este oferit gratuit.Ștampilele digitale se transferă automat, informația stocându-se pe card sau pe o notă printată, prin imprimarea unui cod, reînnoit la fiecare tranzacție
Cupoanele stimulează clienții în vederea vizitelor ulterioare la punctele de vânzare. Modulul permite definirea reducerilor, procentuale sau nominale, acordarea de produse gratuite și crearea diferitelor pachetepromoționale.
Politicile de discount direct sunt gândite pentru cazuri în care nu există un istoric, din punct de vedere al tranzacțiilor, între dumneavoastră și client și se pot aplica încă de la prima vizită a clientului, în vederealoializării acestuia
Se pot configura diferite valori per punct sau puncte procentuale din valoarea tranzacției per punct, astfel, la fiecare achiziție, clientul poate acumula un anumit număr de puncte în vederea utilizării acestora la ovizită ulterioară.
Modulul CRM facilitează accesarea diferitelor categorii de clienți, cu scopul informării despre promoții sau oferte noi, prin E-mail sau SMS. Permite segmentarea clienților în funcție de comportamentul decumpărare
Cu ajutorul acestei funcții, cardurile clienților dumneavoastră pot fi încărcate cu diferite sume destinate achiziționării de produse. Se pot configura utilizări diferite de tip credit sau debit (prepaid).
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația bonVito completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!