Aplicații software Restaurante și Catering

Aplicațiile software dedicate restaurantelor includ module de management al stocurilor și de inventariere, de monitorizare a activității din bucătărie (rețetar, gestionarea comenzilor preluate), precum și soluții de plată diferite (simultan prin numerar, card și puncte de fidelizare).
Servicii

CONTENTUM e o platforma puternica și inovatoare pentru  administrarea a busines procese, care oferă posibilitate de a modula, gestiona și optimiza busines procese de orice complexitate.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Multinațională

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Manager Financiar Smart este o aplicatie de tip SFA pentru automatizarea si optimizarea vanzarilor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Modulul Ofertare se integreaza strans cu alte module din aplicatia Manager Financiar contribuind in mod substantial la realizarea unui sistem performant de management al tuturor informatiilor existente in cadrul companiei dumneavoastra.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Modulul Salarii nu este numai o aplicatie de calcul a salariilor, ci un instrument de gestiune a resurselo

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Manager Financiar ALOP este un modul integrat in ERP-ul Manager Financiar, prin intermediul caruia o institutie publica isi poate urmari bugetele propuse si realizarea lor pe fiecare articol bugetar.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Restaurante și Catering?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicatie web based, care ruleaza intr-o arhitectura client-server folosind tehnologii world wide web, customizabila conform cerintelor clientilor.Acopera partea de :- date pasaportale- programari - fise- financiar-... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 25 €

Sell Point este platforma de tip SaaS (Software as a Service), dedicate comertului online, ce permite organizarea, promovarea si vanzarea produselor, intr-o permanenta relationare cu sistemele de management al stocurilor si cu retelele de... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Agora DMS este o aplicaţie pentru registratură, managementul documentelor și organizarea fluxului de lucru în instituţii, care determină reducerea timpului de soluţionare a problemelor care apar zi de zi. Aplicaţia es

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie

CATIA este principala soluție de proiectare a produselor și de experimentare din întreaga lume. Este utilizată de organizații importante din numeroase industrii pentru a dezvolta produsele pe care le vedem și le folosim în viața de... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

O cale mai rapidă și inteligentă de a-ți gestiona documentele.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial