Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Restaurante și Catering?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
CONTENTUM e o platforma puternica și inovatoare pentru administrarea a busines procese, care oferă posibilitate de a modula, gestiona și optimiza busines procese de orice complexitate.
Potrivit pentru
Multinațională
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Manager Financiar Smart este o aplicatie de tip SFA pentru automatizarea si optimizarea vanzarilor.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Modulul Ofertare se integreaza strans cu alte module din aplicatia Manager Financiar contribuind in mod substantial la realizarea unui sistem performant de management al tuturor informatiilor existente in cadrul companiei dumneavoastra.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Modulul Salarii nu este numai o aplicatie de calcul a salariilor, ci un instrument de gestiune a resurselo
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Manager Financiar ALOP este un modul integrat in ERP-ul Manager Financiar, prin intermediul caruia o institutie publica isi poate urmari bugetele propuse si realizarea lor pe fiecare articol bugetar.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Aplicatie web based, care ruleaza intr-o arhitectura client-server folosind tehnologii world wide web, customizabila conform cerintelor clientilor.Acopera partea de :- date pasaportale- programari - fise- financiar-... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 25 €
Sell Point este platforma de tip SaaS (Software as a Service), dedicate comertului online, ce permite organizarea, promovarea si vanzarea produselor, intr-o permanenta relationare cu sistemele de management al stocurilor si cu retelele de... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie
Costuri
de la 5.000 €
Agora DMS este o aplicaţie pentru registratură, managementul documentelor și organizarea fluxului de lucru în instituţii, care determină reducerea timpului de soluţionare a problemelor care apar zi de zi. Aplicaţia es
Potrivit pentru
Companie mijlocie
CATIA este principala soluție de proiectare a produselor și de experimentare din întreaga lume. Este utilizată de organizații importante din numeroase industrii pentru a dezvolta produsele pe care le vedem și le folosim în viața de... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
O cale mai rapidă și inteligentă de a-ți gestiona documentele.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 500 €