Despre SeniorERP

SeniorERP reprezintă o tehnologie ERP pentru managementul integrat al operațiunilor și activităților din companiile de distribuție, producție, retail și servicii.

Această aplicație este alcatuită din mai multe module, fiecare specializat pe un anumit departament sau tip de activitate, spre exemplu: Stocuri, Contabilitate, Prețuri, Vânzări sau Logistică. Datorită structurii modulare, sistemul este scalabil și se pot implementa treptat în cadrul firmei diverse module, începând de la funcționalități de bază care să acopere nevoile curente ale companiei, pană la automatizarea completă a fluxurilor interne. 

Principalele avantaje ale utilizării acestei soluții sunt:

  • respectă atat legislația română în vigoare cât și standardele internaționale de contabilitate. Orice modificare este integrată în cel mai scurt timp, fără a fi necesara intreruperea activității
  • facilitează comunicarea între oameni, departamente și puncte de lucru și oferă acces în timp real la informații despre stocuri, prețuri, clienți, furnizori sau altele
  • fluxurile de business implementate odată cu SeniorERP sunt adaptate la specificul afacerii și la obiectivele stabilite de fiecare manager
  • controleaza mai eficient costurile și optimizează cashflow-ul
  • îmbunătățește performantele angajaților - activitățile repetitive precum emiterea facturilor și a documentelor anexe sau generarea de comenzi de aprovizionare sunt automatizate, facilitând realizarea unui volum mai mare de muncă
  • crește satisfacția clientilor și a partenerilor prin transparență crescută și timpi mai mici de procesare și livrare a comenzilor și serviciilor
  • disponibilitate în 3 limbi: română, engleză și maghiară