SeniorERP reprezintă o tehnologie ERP pentru managementul integrat al operațiunilor și activităților din companiile de distribuție, producție, retail și servicii.
Această aplicație este alcatuită din mai multe module, fiecare specializat pe un anumit departament sau tip de activitate, spre exemplu: Stocuri, Contabilitate, Prețuri, Vânzări sau Logistică. Datorită structurii modulare, sistemul este scalabil și se pot implementa treptat în cadrul firmei diverse module, începând de la funcționalități de bază care să acopere nevoile curente ale companiei, pană la automatizarea completă a fluxurilor interne.
Principalele avantaje ale utilizării acestei soluții sunt:
- respectă atat legislația română în vigoare cât și standardele internaționale de contabilitate. Orice modificare este integrată în cel mai scurt timp, fără a fi necesara intreruperea activității
- facilitează comunicarea între oameni, departamente și puncte de lucru și oferă acces în timp real la informații despre stocuri, prețuri, clienți, furnizori sau altele
- fluxurile de business implementate odată cu SeniorERP sunt adaptate la specificul afacerii și la obiectivele stabilite de fiecare manager
- controleaza mai eficient costurile și optimizează cashflow-ul
- îmbunătățește performantele angajaților - activitățile repetitive precum emiterea facturilor și a documentelor anexe sau generarea de comenzi de aprovizionare sunt automatizate, facilitând realizarea unui volum mai mare de muncă
- crește satisfacția clientilor și a partenerilor prin transparență crescută și timpi mai mici de procesare și livrare a comenzilor și serviciilor
- disponibilitate în 3 limbi: română, engleză și maghiară
- Modul financiar contabilitate
- Managementul stocurilor
- Managementul forței de vânzări
- Management producție
- Cloud, SaaS, Web
- On premises
- Windows
- Nu
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- În intervalul orelor lucrătoare
Administrare
oferă utilizatorilor posibilitatea de acces la informație în cadrul aplicației prin definirea de grupe specifice, spre exemplu pe departamentepermite personalizarea documentelor tipărite sau setarea acțiunilor de back-upoferă facilități de intervenție în configurarea generală, în parametrii generali ai sistemului, grupați pe diverse funcționalități, chiar și post implementareContabilitate
creat în vederea automatizării operațiunilor contabile generale, oferind flexibilitate și utilitate atât societăților comerciale mici și medii cât și celor mari cu activitate complexăasigură inregistrarea tuturor documentelor primare cât și obținerea tuturor situațiilor financiare și contabile aferente exercițiilor financiare la standarde europeneProducție
angajații au la dispoziție o serie de instrumente prin intermediul cărora să își gestioneze activitatea: rețete de producție, bonuri de intrare, de consum, wizard-uri de generare automată a documentelor, rapoarte de stoc în funcție de rețeta aferentă produsuluifiecare retetă poate avea una sau mai multe versiuni pentru a evita supraîncărcarea inutilă a nomenclatoarelor de produse în cazul producției de serie mică sau unicatStocuri
gestionează urmărirea termenelor de valabilitate, garanții, alocarea de diferite proprietăți corespunzatoare unor game variateare în vedere gestionarea în timp real a stocurilor aflate în depozitele distribuite geograficcunoașterea în orice moment a costului mărfii conform metodei de descărcare de gestiune selectateurmarirea loturilor și gestionarea corectă a ambalajelor cu regim returnabil sau a activităților de service asociate unui produsNomenclatoare
include funcționalități dedicate pentru gestiuni, articole, parteneri, personal, trezorerie, mijloace fixe, contabilitate, documente, parc auto, controlling, containerepermite definirea și configurarea informațiilor companiei, maparea fluxurilor de lucru și asocierea diferitelor tipuri de documenteTrezorerie
integrează fluxurile financiare din companie, urmărind în detaliu fiecare tip de operațiune și permițând structurarea logică a acestora în funcție de natură: casă/bancă, clienți/furnizori, incasari/plati etcimplementarea operațiunilor specifice tipologiilor de probleme, capabile să fundamenteze procese decizionale precum analiza de cashflowMijloace Fixe
sunt urmărite în detaliu operațiunile aplicate asupra mijloacelor fixe pe toată durata funcționării acestora, dar și responsabilii și localizarea acestora în cadrul companieiimplementează un număr configurabil de standarde de amortizare financiaregenerează automat notele contabile și repartizează costurile pe centre conform criteriilor prestabilitePrețuri
asigură urmarirea prețurilor de achiziție, respectiv de vânzare, fie că sunt în lei sau în valută, exprimate în prețuri fixe sau în procente de discount / adaos, specifice unui punct de lucru sau unei divizii, permanente sau promotionale, nete sau brutegestionarea prețurilor a fost proiectată în sistemul ERP pentru a fi intuitivă și eficientă chiar și pentru mii de articole aflate în conexiune cu mii de parteneriSolicită un demo pentru SeniorERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SeniorERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!