SeniorERP reprezintă o tehnologie ERP pentru managementul integrat al operațiunilor și activităților din companiile de distribuție, producție, retail și servicii.
Această aplicație este alcatuită din mai multe module, fiecare specializat pe un anumit departament sau tip de activitate, spre exemplu: Stocuri, Contabilitate, Prețuri, Vânzări sau Logistică. Datorită structurii modulare, sistemul este scalabil și se pot implementa treptat în cadrul firmei diverse module, începând de la funcționalități de bază care să acopere nevoile curente ale companiei, pană la automatizarea completă a fluxurilor interne.
Principalele avantaje ale utilizării acestei soluții sunt:
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SeniorERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!