Despre Charisma SFA

Soluţia permite preluarea comenzilor, urmărirea şi controlul inventarului, fluxurile comenzilor, administrarea clienţilor, previzionarea vânzărilor, precum şi evaluarea performanţei angajaţilor. Soluția este disponibilă pe sistemul de operare Android.

Beneficii:

  • Creşte productivitatea forţei de vânzare, profitabilitatea şi cota de piaţă la nivel de companie;
  • Reduce costurile interne;
  • Scurtează ciclul de vânzare al companiei prin transmiterea automată a comenzilor din teren, care ulterior sunt integrate în fluxul operațional de livrare;
  • Maximizează satisfacţia clientului în timp minim;
  • Elimină efortul redundant de introducere date;
  • Oferă top-managementului o vizibilitate completă şi în timp real asupra procesului de vânzare.

Caracteristici:

  • Dashboard operaţional cu informaţii actualizate;
  • Permite planificarea săptămânală sau bisăptămânală a rutelor, stabilind inclusiv ordinea de vizitare pentru asigurarea unei eficiențe sporite a activității, precum și reducerea consumului de combustibil;
  • Afişează portofoliul de clienţi împreună cu toate informaţiile referitoare la aceştia: date de contact, istoricul comenzilor, financiar (debit total, debit întârziat, zile scadente etc.).
  • Soluția permite gestionarea diviziilor multiple.