Cum să vinzi mai mult în restaurante cu ajutorul unei aplicații software?

16 iulie 2021

Conform celor mai recente studii, clienții din restaurante își doresc să aibă parte de o interacțiune personalizată și plăcută cu angajații restaurantelor, pentru a se putea bucura de serviciile oferite. 79% dintre clienții restaurantelor sunt de părere că tehnologia este elementul-cheie care ajută ca experiența să fie una care să îi determine să revină.

Cum să vinzi mai mult în restaurante cu ajutorul unei aplicații software?

În același timp, 3 din 4 restaurante au observat o creștere semnificativă a veniturilor încasate acolo unde există și aplicații software sau tehnologii hardware potrivite.

Iată cum poate o aplicație software să ajute un restaurant să crească rapid vânzările!

Pentru a crește încasările unui restaurant este nevoie ca trei aspecte esențiale să fie îndeplinite: să existe clienți fericiți, mulți și să fie eficiență internă pe toate fluxurile specifice activității: aprovizionare, pregătire preparate, servire, customer care etc.

De aceea, o aplicație software potrivită restaurantelor trebuie să:

  • Gestioneze facil comenzile preluate de la mesele clienților de către angajați
  • Gestioneze eficient comenzile prin interfețe prietenoase, rapid de folosit, care să nu fie supuse erorilor și care pot fi ușor customizate (personalizate) – posibilitatea de a adăuga sau a elimina anumite ingrediente, de a servi în restaurant sau la pachet, de a aplica vouchere de discount
  • Asigure comunicare rapidă între aplicația de preluare a comenzilor și bucătărie, așa cum au fost ele solicitate de către clienți (la nivel de cerințe specifice, gramaje, eliminare alergeni sau condimente nedorite)
  • Loializeze clienții prin puncte bonus, discount-uri etc.
  • Gestioneze resursele umane angajate (chelneri, barmani, bucătari, ajutori de bucătari) la nivel de pontaj, salarizare, beneficii în funcție de performanțe.
  • Interconecteze multiple puncte de lucru, cu posibilitatea ca acestea să fie tratate ca o singură linie de business sau ca mai multe companii.
  • Emitere note de plată, facturi și bonuri fiscale
  • Genereze rapoarte de vânzări/încasări, top produse dorite, top produse dorite în raport cu profitabilitatea/produs, angajați cu performanțe peste medie etc.
  • Gestioneze inventarul (refacere stoc, monitorizare stoc finalizat, alerte stoc, transfer de produse între puncte de lucru.
  • Să se poată integra cu soluții de e-commerce. În cazul restaurantelor care oferă posibilitatea de a comanda un meniu de pe site, cu posibilitate de livrare sau ridicare de la punctul de lucru, integrarea cu platforme de e-commerce este esențială pentru a avea acces la stocuri comune.

Cât costă o aplicație software dedicată restaurantelor?

Licența pentru o soluție basic pornește de la 5 euro/lună/user și este un cost de tip abonament. În cazul companiilor care vor să beneficieze de o plată de tip one time (o singură dată), costurile pot începe de la 200 de Euro + TVA.

Află în doar 3 minute cât de digitalizată este compania ta! Folosește SoftleadBIZ, singurul tool care indică gradul de digitalizare al companiei tale și îți oferă un raport personalizat al aplicațiilor necesare și al bugetelor de care poți avea nevoie. 

Cum să achiziționezi o soluție software pentru restaurantul tău?

Softlead este singura platformă care ajută companiile să aleagă soluția software potrivită business-ului său, iar clienții noștri pot alege din cele peste aplicații sotftware existente în platformă. Poți afla mai multe despre acestea sau poți compara funcționalitățile tehnice oferite aici

În 2019, Oracle a publicat un studiu dedicat industriei ospitalității, ce a inclus câteva statistici relevante referitoare la beneficiile pe care le poate aduce implementarea soluției de POS potrivită fiecărui tip de restaurant:

  • O soluție POS poate crește cu până la 96% gradul de satisfacție al clienților, îmbunătățind experiența de consum dintr-un restaurant.
  • O soluție POS poate crește cu până la 92% productivitatea și eficiența angajaților.
  • 74% dintre restaurantele care aleg să implementeze o soluție software potrivită lor pot îmbunătăți modalitățile de procesare a plăților și cerințele de securitate și de confidențialitate a datelor.
  • 71% dintre restaurantele care aleg să implementeze o soluție software vor observa o îmbunătățire a gestiunii, inventarierii și a managementului fluxurilor dedicate.

Ai nevoie de o aplicație software pentru gestiunea restaurantului tău? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.

Aplicații software recomandate

SmartCash Retail Management System este singura platforma software românească, ce poate fi utilizată pentru managementul oricărui format comercial, indiferent de complexitate, de la magazine sau cafenele până la hypermarket-uri sau de...

Citește tot arrow_forward

Aplicatii personalizate pentru restaurantul tau

Citește tot arrow_forward

BonVito este un instrument simplu de marketing online, cu un număr mare de funcţii  flexibile pentru fidelizarea clienţilor.

Citește tot arrow_forward

Gesto este o solutie cloud care transforma cosmarul gestionarii stocurilor din HoReCa intr-o joaca de copil.

Citește tot arrow_forward

Echipament POS extrem de fiabil cu sistem de operare Linux. Se potriveste perfect pentru lanturile de magazine datorita aplicatiei software complexa.

Citește tot arrow_forward

Solutia cuprinde: Site de vanzari online Baza de date clienti (CRM) Aplicatie Mobila Solutia Roweb ajuta industria Restaurantelor prin mentinere bucatariei deschise si cresterea profitului cu propriul restaurant.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt beneficiile aduse companiilor prin implementarea unei soluții software ERP?

Conform unui studiu publicat de TEC (Technology Evaluation Conters), aproximativ 50% dintre companii fie au în plan achiziționarea unei soluții software ERP, fie au început deja acest proces.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments anunță un parteneriat cu StockBinder, startup-ul românesc care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, anunță un parteneriat cu StockBinder, startup-ul românesc care a dezvoltat o platformă ce facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători. Astfel, NETOPIA Payments va pune la dispoziția magazinelor online cu care lucrează integrarea rapidă și gratuită a serv...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Gartner estimează o creștere de 5,1% a bugetelor alocate în domeniul IT în 2022

Conform celor mai noi statistici Gartner, cheltuielile la nivel mondial sunt estimate să atingă 4,5 trilioane de dolari în 2022, ceea ce conturează o creștere de 5,1% față de anul precedent.

Citește articolul arrow_forward