În același timp, 3 din 4 restaurante au observat o creștere semnificativă a veniturilor încasate acolo unde există și aplicații software sau tehnologii hardware potrivite.
Iată cum poate o aplicație software să ajute un restaurant să crească rapid vânzările!
Pentru a crește încasările unui restaurant este nevoie ca trei aspecte esențiale să fie îndeplinite: să existe clienți fericiți, mulți și să fie eficiență internă pe toate fluxurile specifice activității: aprovizionare, pregătire preparate, servire, customer care etc.
De aceea, o aplicație software potrivită restaurantelor trebuie să:
- Gestioneze facil comenzile preluate de la mesele clienților de către angajați
- Gestioneze eficient comenzile prin interfețe prietenoase, rapid de folosit, care să nu fie supuse erorilor și care pot fi ușor customizate (personalizate) – posibilitatea de a adăuga sau a elimina anumite ingrediente, de a servi în restaurant sau la pachet, de a aplica vouchere de discount
- Asigure comunicare rapidă între aplicația de preluare a comenzilor și bucătărie, așa cum au fost ele solicitate de către clienți (la nivel de cerințe specifice, gramaje, eliminare alergeni sau condimente nedorite)
- Loializeze clienții prin puncte bonus, discount-uri etc.
- Gestioneze resursele umane angajate (chelneri, barmani, bucătari, ajutori de bucătari) la nivel de pontaj, salarizare, beneficii în funcție de performanțe.
- Interconecteze multiple puncte de lucru, cu posibilitatea ca acestea să fie tratate ca o singură linie de business sau ca mai multe companii.
- Emitere note de plată, facturi și bonuri fiscale
- Genereze rapoarte de vânzări/încasări, top produse dorite, top produse dorite în raport cu profitabilitatea/produs, angajați cu performanțe peste medie etc.
- Gestioneze inventarul (refacere stoc, monitorizare stoc finalizat, alerte stoc, transfer de produse între puncte de lucru.
- Să se poată integra cu soluții de e-commerce. În cazul restaurantelor care oferă posibilitatea de a comanda un meniu de pe site, cu posibilitate de livrare sau ridicare de la punctul de lucru, integrarea cu platforme de e-commerce este esențială pentru a avea acces la stocuri comune.
Cât costă o aplicație software dedicată restaurantelor?
Licența pentru o soluție basic pornește de la 5 euro/lună/user și este un cost de tip abonament. În cazul companiilor care vor să beneficieze de o plată de tip one time (o singură dată), costurile pot începe de la 200 de Euro + TVA.
Află în doar 3 minute cât de digitalizată este compania ta! Folosește SoftleadBIZ, singurul tool care indică gradul de digitalizare al companiei tale și îți oferă un raport personalizat al aplicațiilor necesare și al bugetelor de care poți avea nevoie.
Cum să achiziționezi o soluție software pentru restaurantul tău?
Softlead este singura platformă care ajută companiile să aleagă soluția software potrivită business-ului său, iar clienții noștri pot alege din cele peste aplicații sotftware existente în platformă. Poți afla mai multe despre acestea sau poți compara funcționalitățile tehnice oferite aici.
În 2019, Oracle a publicat un studiu dedicat industriei ospitalității, ce a inclus câteva statistici relevante referitoare la beneficiile pe care le poate aduce implementarea soluției de POS potrivită fiecărui tip de restaurant:
- O soluție POS poate crește cu până la 96% gradul de satisfacție al clienților, îmbunătățind experiența de consum dintr-un restaurant.
- O soluție POS poate crește cu până la 92% productivitatea și eficiența angajaților.
- 74% dintre restaurantele care aleg să implementeze o soluție software potrivită lor pot îmbunătăți modalitățile de procesare a plăților și cerințele de securitate și de confidențialitate a datelor.
- 71% dintre restaurantele care aleg să implementeze o soluție software vor observa o îmbunătățire a gestiunii, inventarierii și a managementului fluxurilor dedicate.
Ai nevoie de o aplicație software pentru gestiunea restaurantului tău? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.