Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Farmacii?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
AgroChatGPT oferă suport personalizat pentru decizii rapide și precise, adaptându-se la nevoile specifice fiecărui utilizator. Este un instrument esențial pentru digitalizarea și automatizarea proceselor din agricultură.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 995 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!ChatSGDE este o soluție software bazată pe inteligență artificială, concepută pentru a îmbunătăți colaborarea și gestionarea informațiilor în organizații. Platforma integrează un sistem AI avansat, bazat pe ChatGPT, care ajută... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 995 €
SOFT1 ERP este o soluția modernă pentru gestionarea afacerii tale. Automatizează eficient operațiunile, simplifică administrarea și oferă transparență și control superioare. Implementare rapidă, utilizare intuitivă și flexibilitate... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 20.000 €
WMS este un sistem software care optimizeaza gestionarea stocurilor in depozit, asigurand automatizarea fluxurilor interne si alinierea dintre stocul scriptic si cel fizic. Include functii avansate de organizare pe celule, trasabilitate si... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 10.000 €
Modulul de mentenanta utilaje din abas ERP permite planificarea si urmarirea interventiilor preventive si corective, cu evidenta completa a echipamentelor si integrari cu productia si stocurile. Optimizeaza disponibilitatea si costurile de... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 10.000 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Sistec Evaluare 360 – Platforma digitală care te ajută să evaluezi performanța angajaților, să crești specialiști și să consolidezi echipe puternice prin procese clare și personalizabile.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 1.000 €
MeMo SFA este o soluţie SFA care se adresează cu predilecţie agenţilor de vânzări. Cu ajutorul soluţiei MeMo SFA agenţii de vânzări devin mai informaţi şi mai eficienţi în procesul de vânzare.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Suita ERP WinMENTOR ENTERPRISE, cunoscută pe piaţa de software ca WME, este un pachet de aplicaţii care beneficiază de experienţa de peste 20 ani a unui colectiv care a oferit pieţei de profil din România un produs preferat de pe
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
WinMentor este o aplicație de contabilitate și gestiune 100% făcută în România ce vine în ajutorul dumneavoastră pentru eficientizarea afacerilor de zi cu zi! Aplicația este pe piață încă din 1994... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie
Entersoft CRM® este o solutie pentru gestiunea relatiilor cu clientii sau partenerii de afaceri, dedicata sustinerii proceselor din cadrul departamentelor de Vanzari, Marketing, Suport Clienti, Service ale unei organizatii.... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională