Sage X3 schimbă modul în care companiile concurează și cresc. Sage X3 este soluția ERP care livrează într-un mod rapid, simplu și flexibil module pentru gestionarea componentelor financiar- contabile, supply chain, management de proiect, dar și managementul producției, la un cost redus față de sisteme tipice ERP enterprise.
Cu Sage X3, alegeți o soluția de management de ultimă generație pentru compania dumneavoastră, care să vă ajute la o creștere rapidă și să vă conducă către o organizație agilă.
Principalele avantaje ale acestei soluții software sunt:
- gestionarea tuturor proceselor printr-un singur sistem
- ține pasul cu cererea și asigură eficiența optimă prin monitorizarea în timp real a inventarului
- controlează rezultatele cu precizie și vizibilitate globală în timp real, îndeplinind în același timp cerințele locale
- permite personalizarea aplicației în funcției de nevoile clientului și în funcție de industria în care se activează
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul relației cu clienții
- Managementul stocurilor
- Management de proiect
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Portal web
- Magazin on-line
- Sistem de BI
- Management producție
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe calculator - MacOS
- Instalare pe mobil (Android nativ)
- Instalare pe mobil (iOS nativ)
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- MacOS
- Redhat
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Da, prin standarde
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo individual
- Demo video
- Demo în cadrul unei prezentări
Managementul Financiar
Indiferent dacă operați în mai multe locații sau în mai multe țări, Sage X3 vă oferă vizibilitate în timp real a datelor pentru a vă îmbunătăți procesul de luare a deciziilor strategice și pentru a vă gestiona rezultatele financiare.
Bugete și Contabilitate
- Registru general cu mai multe planuri de conturi
- Creanțe și datorii
- Gestionarea fluxului de numerar(Cash flow management)
- Gestionarea băncilor
- Contabilitate analitică
- Managementul centrelor de cost
- Bugete și angajamente
- Contabilitate terti
- Incasari si plati
- Jurnale de TVA
- Import automat rate de schimb de pe site-ul BNR si Banca centrala Europeana
- Modele de import/export(sabloane)
Mijloace fixe
- Numeroase tipuri de amortizare
- Ciclul de viață al activelor fixe cu trasabilitatea cheltuielilor de capital
- Situații intermediare și închidere
- Inventarul și raportarea stocurilor de active fixe
- Gestionarea activelor francizate
- Rapoarte financiare și dashboard-uri
Raportare financiară
- Analize, alerte și notificări în timp real
- Dashbord-uri definite de utilizator pe baza evenimentelor de declanșare
- Interogări configurabile pe orice tabel de date, cu îmbinări, sortare și selecție automată sau manuală
- Interogări pentru căutarea și filtrarea colecțiilor de date predefinite, utilizând o varietate de parametri predefiniți
- Bibliotecă de peste 400 de rapoarte furnizate standard, inclusiv rapoarte statutare(declarații: 300, 390, 394, SAF-T)
Managementul Achizitiilor
Sage X3 vă ajută să gestionați în mod transparent procesul de achiziție de la început până la sfârșit, pornind de la gestionarea cererilor de ofertă (RFQ), introducerea și monitorizarea răspunsurilor și integrarea prețurilor în lista de prețuri.
- Managementul furnizorilor și al categoriilor de produse
- Prețuri și discounturi
- Planificarea achizitiilor (MRP)
- Gestionarea cererilor de achizitie(necesar)
- Cereri de ofertă
- Gestionarea comenzilor de achizitie, livrare și programare
- Sub-contractare
- Gestionarea semnăturilor pe mai multe niveluri
- Receptii(NIR) si Retururi
- Costuri aditionale
- Înregistrarea facturilor furnizorilor
- Înregistrarea facturilor storno
Managementul Relației cu Clienții (CRM)
Sage X3 vă permite să le oferiți clienților dumenavoastră servicii excepționale. Integrarea completă cu vânzările, inventarul, achizițiile, departamentul financiar și cel de producție oferă o înțelegere completă a activității clienților - toate într-o singură soluție de gestionare a companiei.
- Automatizarea forței de vânzare
- Managementul activitatilor
- Calendar
- Lead-uri, Prospecti, Clienti
- Managementul oportunităților
- Managementul contactelor
- Oferte
- Comenzi
- Managementul campaniilor de marketing
- Suport call center clienți
- Managementul garanțiilor
- Managementul comenzilor de service
Managementul Vanzarilor
Oferiți cea mai bună experiență clienților dumenavoastră, îmbunătățind în același timp performanța, cu acces rapid și ușor la informații despre produse, liste de prețuri, discounturi și transportatori.
- Configurator produse si opțiuni
- Comisioane de vânzare
- Mangementul prețurilor, listelor de prețurilor si discount-uri
- Cotatii si Comenzi de vaznare
- Contracte
- Alocare/rezervare produse si pregatire
- Avize si Retururi
- Notificari si Alerte
- Flux de aprobare
- Facturi de vazare si Facturi storno
Managementul Depozitelor și Stocurilor
Sage X3 vă ajută să țineți pasul cu cerințele și să asigurați o eficiență optimă prin monitorizarea în timp real a stării stocurilor.
- Date despre produs și unități de măsură multiple
- Managementul depozitelor si a locatiilor
- Multiple metode de evaluare a costului
- Controlul calității
- Reaprovizionare, transferuri între locații
- Mișcări de stocuri
- Urmărirea importurilor
- Inventariere
- Mangement numere seriale
- Mangement loturilor
- Produse alternative
- Coduri de bare
- Aplicații mobile
- Mobile Automation(scanare)
Managementul Productiei
Sage X3 vă permite să prioritizați, să urmăriți și să gestionați toate aspectele producției, ceea ce duce la îmbunătățirea planificării, programării și calculării costurilor.
Mangementul nomenclatorului de materiale(BOM)
- Liste multimple de matriale(BOM) (comerciale, de producție, de subcontractare etc.)
- Liste de materiale curente
- Mentenanță în masă
- Gestionarea modificărilor la produse și a listelor de materiale
- Gestionarea numărului de versiune (majoră/minoră)
Shop floor control
- Colectarea timpului lucrat
- Manopera directă ( pregătire și execuție)
- Manopera indirectă (pauze și timp indirect)
- Timpul estimat și timpul realizat
- Multitasking (sincronizat sau nesincronizat)
- Pauze automate
- Pontaj (clock in/out)
- Înregistrarea timpului indirect (clock in/out)
- Urmarire pauze (clock in/out)
- Introducerea timp pe echipă
- Shop floor tracking workbench
Controlul calitații
- Gestionarea numerelor de loturi și subloturi
- Gestionarea numerelor de serie
- Gestionarea datei limită de consum
- Gestionarea stării stocului: acceptat, respins, inspectat
- Gestionarea datei de reinspecție
- Gestionarea statutului secundar al stocului
- Crearea de înregistrări de control al calității
- Proceduri de control al calității cu cerere de analiză
- Gestionarea datei de expirare
- Gestionarea trasabilității în amonte și în aval
Managementul Proiectelor
Sage X3 vă permite să gestionați cu succes si eficient proiecte pe tot parcursul ciclului de viață al acestora cu ajutorul unor capacități solide și integrate de gestionare a proiectelor.
- Structuri detaliate de lucru și defalcare a produselor (PBS și WBS)
- Descrierea pe mai multe niveluri a sarcinilor
- Pregătirea procesului operațional și de fabricație
- Structura defalcată a costurilor proiectului (CBS)
- Descrierea pe mai multe niveluri a bugetelor, facilitând astfel urmărirea costurilor proiectului
- Atribuirea angajaților la diverse operațiuni
- Funcție avansată de duplicare a proiectelor
- Funcția de urmărire financiară pentru monitorizarea bugetului și a cheltuielilor proiectelor
- Înregistrări de timp pentru a introduce timpul petrecut pe un proiect la nivel de operațiune, sarcină și buget
- Urmărire Gantt
Business Intelligence: Sage Enterprise Intelligence
Sage Enterprise Intelligence (SEI) este o soluție complet integrată de business intelligence și de gestionare a datelor care ajută organizațiile să ia decizii informate pe baza datelor în timp real. Aceasta permite tuturor utilizatorilor să acceseze și să analizeze datele printr-o interfață simplă, într-o manieră independentă, și elimină nevoia de instrumente diverse și de competențe specializate.
Câștigați vizibilitate și claritate
- Beneficiați de o vedere globala asupra companie dvs.
- Raportați date în timp real folosind mai multe platforme: Web, Excel și mobil
- Gestionați datele din sisteme diverse (local si /sau cloud)
Responsabilizați toți utilizatorii
- Creați noi rapoarte și dashboard-uri
- Personalizați orice raport
- Configurați opțiunile de partajare
- Accesați datele de oriunde
- Vizualizați informațiile în mai multe limbi
Colaborați în siguranță
- Accelerați distribuirea informațiilor în cadrul companiei dvs.
- Adăugați comentarii și marcați elemente
- Programați distribuirea rapoartelor pe baza unor condiții și triggere
Gestionați-vă datele
Gestionați date din mai multe surse utilizând procesul de extragere, transformare, încărcare (ETL)
SEI DataSync este ideal pentru companiile care doresc:
- Să migreze datele din sistemele vechi
- Să consolideze datele între baze de date diverse
- Să centralizarea mai multor surse de date într-un data warehouse
- Să facă sistemele diverse să "vorbească" între ele
- Să mute datele între cloud și on-premise
- Să elimine orice impact asupra sistemului dvs. live atunci când extrageți rapoarte
Soluții si Module Complementare
Sage X3 Sales App
Gestionați eficient clienții și vânzările și îmbunătățiți colaborarea și comunicarea între reprezentanții de vânzări și birou.
Conectori: E-Commerce, EDI, PLM, etc.
Add-on-uri/Module pentru diferite verticale(automotive, transport, plasturgie, aeronautica, viticultura, fashion, constructii, etc)
Cloud & Hosting
HR & Salarizare ( solutie furnizata cu parteneri locali si conectata cu Sage X3 )
Solicită un demo pentru Sage X3
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Sage X3 completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!