Sage X3
- Aplicație recomandată
Sage X3 schimbă modul în care companiile concurează și cresc. Sage X3 este soluția ERP care livrează într-un mod rapid, simplu și flexibil module pentru gestionarea componentelor financiar- contabile, supply chain, management de proiect, dar și managementul producției, la un cost redus față de sisteme tipice ERP enterprise.
Cu Sage X3, alegeți o soluția de management de ultimă generație pentru compania dumneavoastră, care să vă ajute la o creștere rapidă și să vă conducă către o organizație agilă.
Principalele avantaje ale acestei soluții software sunt:
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Indiferent dacă operați în mai multe locații sau în mai multe țări, Sage X3 vă oferă vizibilitate în timp real a datelor pentru a vă îmbunătăți procesul de luare a deciziilor strategice și pentru a vă gestiona rezultatele financiare.
Bugete și Contabilitate
Mijloace fixe
Raportare financiară
Sage X3 vă ajută să gestionați în mod transparent procesul de achiziție de la început până la sfârșit, pornind de la gestionarea cererilor de ofertă (RFQ), introducerea și monitorizarea răspunsurilor și integrarea prețurilor în lista de prețuri.
Sage X3 vă permite să le oferiți clienților dumenavoastră servicii excepționale. Integrarea completă cu vânzările, inventarul, achizițiile, departamentul financiar și cel de producție oferă o înțelegere completă a activității clienților - toate într-o singură soluție de gestionare a companiei.
Oferiți cea mai bună experiență clienților dumenavoastră, îmbunătățind în același timp performanța, cu acces rapid și ușor la informații despre produse, liste de prețuri, discounturi și transportatori.
Sage X3 vă ajută să țineți pasul cu cerințele și să asigurați o eficiență optimă prin monitorizarea în timp real a stării stocurilor.
Sage X3 vă permite să prioritizați, să urmăriți și să gestionați toate aspectele producției, ceea ce duce la îmbunătățirea planificării, programării și calculării costurilor.
Mangementul nomenclatorului de materiale(BOM)
Shop floor control
Controlul calitații
Sage X3 vă permite să gestionați cu succes si eficient proiecte pe tot parcursul ciclului de viață al acestora cu ajutorul unor capacități solide și integrate de gestionare a proiectelor.
Sage Enterprise Intelligence (SEI) este o soluție complet integrată de business intelligence și de gestionare a datelor care ajută organizațiile să ia decizii informate pe baza datelor în timp real. Aceasta permite tuturor utilizatorilor să acceseze și să analizeze datele printr-o interfață simplă, într-o manieră independentă, și elimină nevoia de instrumente diverse și de competențe specializate.
Câștigați vizibilitate și claritate
Responsabilizați toți utilizatorii
Colaborați în siguranță
Gestionați-vă datele
Gestionați date din mai multe surse utilizând procesul de extragere, transformare, încărcare (ETL)
SEI DataSync este ideal pentru companiile care doresc:
Sage X3 Sales App
Gestionați eficient clienții și vânzările și îmbunătățiți colaborarea și comunicarea între reprezentanții de vânzări și birou.
Conectori: E-Commerce, EDI, PLM, etc.
Add-on-uri/Module pentru diferite verticale(automotive, transport, plasturgie, aeronautica, viticultura, fashion, constructii, etc)
Cloud & Hosting
HR & Salarizare ( solutie furnizata cu parteneri locali si conectata cu Sage X3 )
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Sage X3 completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!