Aplicații software Curierat & Livrare

Aplicațiile software dedicate industriei de curierat și livrare cresc eficiența întregului set de activități: planificare optimă a rutelor de livrare, managementul dispeceratului, captarea locației curierilor în timp real, optimizarea livrărilor, acces la statistici, notificări pentru curieri, calcularea salariilor, urmărirea coletelor în timp real, integrare cu API-urile partenerilor, decontul încasărilor. Aplicațiile software pentru livratori sunt utile în domenii precum: Horeca, florării, distribuitori și retaileri din diverse domenii de activitate.
Servicii

Produs din categoria Business Intelligence (BI), BI Adviser este un instrument vital pentru managementul unei companii care utilizează o aplicaţie din gama 

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Doresti sa castigi timp la operarea intrarilor si iesirilor de marfa? Vrei eficienta, rapiditate si exactitate in inventariere? Intampini probleme legate de corectitudinea stocurilor din cauza erorilor frecvente pe care le fac anagajatii din depozit... Citește mai mult

Este o platforma avansata pentru tranzactionarea pe pietele internationale (Forex & CFD) bazata pe tehnologii web si desktop de ultima generatie si ofera un grad inalt de securitate. 

Este o platforma avansata de management al evenimentelor care prin aportul de creativitate in atragerea si implicarea participantilor si inovatie in ceea ce priveste intreaga industrie.

Singura platforma de HR romaneasca care intergreaza un sistem unic de selectare a candidatilor prin multiple procese de potrivire a aptitudinilor si a conditiilor de angajare cu raspuns in mai putin de 0.04s.

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Curierat & Livrare?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicatia care nu trebuie sa lipseasc niciunui agent de vanzari de teren. Indiferent de categoria de produse comercializate, acum iti poti gestiona mai eficient intreaga activitate

Dezvoltat cu tehnologia „.net”,PTM reprezintă soluţia ideală pentru automatizarea proceselor de gestiune a prezenţelor fiind şi o soluţie de gestiune precisă a orelor lucrate de angajaţi.

Time and attendance management web este o soluţie de evidenţă a prezenţelor şi a absenţelor personalului, în totalitate web, care poate fi accesată de oriunde cu orice tip de conexiune Internet/Intranet.

Xatlas este o platformă unică, modulară şi scalabilă care respectă cele mai stricte politici cu privire la siguranţa şi integritatea datelor, supraveghează sute de terminale şi căi de acces.

GlobalSal este soluţia informatică prin intermediul căreia se elaborează şi se calculează salariile angajaţilor, obligatiile şi generarea declaraţiilor.

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial