Despre QAssist Formulare

Q'Assist Formulare reprezinta sistem electronic de management al fluxurilor de documente si de optimizare a unor procese organizationale.

Aceasta aplicatie de PBM creste eficienta lucrului cu documente si optimizarea unor procese organizationale prin:

  • structurarea, standardizarea si automatizarea proceselor reducand la minimum timpul alocat acestor activitati
  • imbunatatirea nivelului de colaborare intre angajati datorita utilizarii de catre acestia a unui set comun de instrumente de lucru si acces la informatii
  • accesul nemijlocit si rapid la informatie indiferent de locatia fizica a utilizatorului
  • reducerea semnificativa a a cheltuielilor legate de distributia, tiparirea si stocarea documentelor
  • reducerea riscurilor de pierdere sau deteriorare a documentelor
  • arhivarea electronica a datelor si identificarea rapida a acestora in operatiuni de cautare precum si in rapoarte specifice dupa criterii stabilite de beneficiar
  • controlul accesului la informatie in functie permisiunile si nivelele de audienta specifice fiecarui utilizator sau grup de utilizatori;
  • controlul asupra  modului de desfasurare al activitatii atat prin jurnalizarea acesteia la nivelul fiecarui document precum si prin urmarirea rapoartelor specifice
  • administrarea facila a sistemului datorita arhitecturii centralizate  ce scade costurile si creste eficienta gestiunii aplicatiilor si mentenantei sistemului

Aplicatia ofera:

  • accesibilitate - interfata WEB simpla, acces WAN si internet
  • eficienta – fluxuri standardizate, notificari automate
  • disponibilitate – acces  7x7 24x24, sistem integrat de delegare responsabilitati
  • acces la informatie – stocare, arhivare identificarie rapida a elementelor de interes
  • clasificare documente – dupa criterii proprietar
  • management – centralizat, KPI, rapoarte, SLA
  • comunicare – e-mail, attachments, export, print
  • integrare – Active Directory, LOB app.
  • platforma – MOSS, MS SQL

Principalele facilitati de care dispune QAssist Formulare sunt:

  • Documente in format familiar optimizate pentru lucrul in format electronic
  • Completare on-line in interfata browser
  • Liste de optiuni
  • Gestiune eficienta a spatiului de lucru
  • Fluxuri complexe specifice fiecarui proces organizational
  • Interactiune rapida si eficienta a decidentilor cu fluxul
  • Sistem integrat de delegare responsabilitati
  • Serviciu de notificari, informari si reminder automatizate
  • Rapoarte si situatii
  • Integrare cu surse de date externe si aplicatiile LOB
  • Gestiune acces, control activitate
  • Evidenta actiunilor are loc la nivelul fiecarui document, prin jurnalul atasat acestuia si la nivel central, in log-ul aplicatiei
  • Administrare si configurare

Iata care sunt beneficiile aduse odata cu implementarea:

  • Eliminarea intarzierilor in procesele de decizie
  • Comunicare eficienta in cadrul organizatiei
  • Usurinta urmaririi activitatii desfasurate
  • Reducerea riscurilor operationale
  • Reducerea costurilor cu distribuirea informatiei
  • Reducerea costurilor cu depozitarea documentelor