Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Construcții?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
SOFTONE SFA este o soluție simplă, dar eficientă, destinată oamenilor de vânzări, care oferă o gamă largă de funcționalități ce automatizează și fluidizează procesele cheie de vânzare.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 1.500 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Partenerul dumneavoastră de încredere pentru gestionarea schimbului de date electronic (EDI)
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 1.000 €
Solutie software ERP facuta de oameni din productie pentru productie
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 25.000 €
Platforma Low Code pentru dezvoltarea solutiilor personalizate
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 6.000 €
Aprobare-Facturi.ro este platforma care eficientizează procesul de aprobare a facturilor, digitalizarea avizelor și verificarea automată a prețurilor din facturi cu documentele justificative. Platforma asigură astfel economisirea a până... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
sub o luna
Costuri
de la 5.000 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Acesta este un sistem CRM (Customer Relationship Management) bazat pe cloud, conceput pentru a ajuta organizațiile să-și gestioneze procesele de vânzări și relațiile cu clienții.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
6-12 luni
Costuri
de la 18.000 €
Platforma E-Servicii creează legătura între beneficiari și personalul organizației, funcționând ca un registru electronic pentru e-guvernare și ca un sistem de ticketing pentru suport de clienți.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 2.000 €
Hermix ajută companiile să câștige contracte publice, prin monitorizarea licitațiilor, informații de piață și automatizarea ofertelor, alimentate de inteligența artificială.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1 an
Costuri
de la 140 €
Soft Management Documente și Automatizare Fluxuri
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
sub o luna
Costuri
de la 99 €
SICO ERP&CRM este un produs informatic de tip „client-server”, din clasa de aplicații „ERP
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională