Despre Phylon ERP

PYLON ERP Hibrid este o soluție integrată de gestionare computerizată a operațiunilor și organizării companiilor, care vă permite să obțineți rezultate optime și să luați toate deciziile administrative corecte, cu procese, servicii și resurse automatizate. Cu „inteligența” sa tehnologică, vă oferă soluții integrate, acoperind eficient toate nevoile companiei dumneavoastră. Oferă o supraveghere completă dintr-o locație centrală în timp real, permițându-vă să gestionați cu ușurință toate operațiunile critice și să aveți un control financiar total. Aveți încredere în PYLON ERP Hibrid și integrați toate operațiunile într-o bază de date uniformă, incluzând: Depozit, Achiziții, Producție, CRM, Vânzări, Financiar și Contabilitate, Managementul Lanțului de Aprovizionare, Servicii pentru Clienți.

Contactați-ne, dacă doriți ca firma dumneavoastră să facă următorul pas în Noua Eră Digitală! Dezvoltat pe platforma de ultimă generație Microsoft .NET Framework 4.5, PYLON ERP Hibrid oferă viteză maximă, stabilitate și securitate a datelor, adoptând toate cele mai bune practici moderne pentru a sprijini și simplifica toate operațiunile companiei, crescând viteza, controlul, organizarea și monitorizarea activităților dumneavoastră! Disponibil în variantele de instalare locală, închiriere sau cloud, astfel încât să puteți alege cea care se potrivește nevoilor dumneavoastră!

Interfață cu portalul ANAF Interfață simplă cu portalul ANAF, prin soluția integrată e-Invoice HUB. Personalizarea aplicației necesită un timp minim, simplificând viața de zi cu zi a utilizatorilor fără a le schimba stilul de lucru!

Funcționalitate Hibridă Lucrați de oriunde și de pe orice dispozitiv! Accesul la informații, cum ar fi procesarea datelor, este disponibil pe desktop, browser web și aplicații mobile, permițându-vă să acoperiți nevoile companiei într-o interfață uniformă și să procesați totul de pe diferite interfețe.

Management Mobil Flexibilitate pentru toți directorii dumneavoastră, indiferent de locație, prin telefoane mobile sau tablete! Informații în timp real despre toate cifrele critice, programarea sarcinilor zilnice și gestionarea imediată a fluxurilor de aprobare!

Sistem de Management al Depozitului Monitorizați și gestionați stocurile prin ERP! Inventar în timp real cu scenarii multiple, înregistrarea locațiilor de stocare și transferul articolelor cu generarea automată de facturi/chitanțe și control al expedierii, plus multe alte funcționalități.

Indici de Productivitate Afișați toți indicii de productivitate ai companiei și optimizați eficiența acesteia! Istoric al acțiunilor utilizatorilor, analiza operațiunilor resurselor corporative, timpul de execuție al sarcinilor și utilizarea tuturor indicilor de rezultate în beneficiul companiei!

Analize Avansate Rapoartele moderne de Power Analytics exportă și prezintă noile tendințe create, permițându-vă să aplicați acțiuni corective imediate și să reconsiderați obiectivele companiei.

CRM Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții și îmbunătățirea viziunii generale a companiei! PYLON accelerează procesele și vă permite să controlați cursul acestora, contribuind, de asemenea, la un schimb excelent de informații între departamente, îmbunătățind serviciul pentru clienți!

CRM Mobil Monitorizarea și gestionarea acțiunilor CRM de pe tabletă sau telefon mobil, fără a fi necesară o conexiune continuă la aplicație. Informații financiare imediate de oriunde și oricând, pentru un serviciu prompt pentru clienți.

Comenzi Mobile Utilizați tableta pentru a înregistra comenzi, chitanțe de încasare și acțiuni CRM de oriunde, eliminând necesitatea comunicării constante între tabletă și serverul aplicației PYLON ERP, pentru o flexibilitate mai mare în realizarea sarcinilor.

Informații Administrative MIS Bucurați-vă de o imagine financiară online a companiei și îmbunătățiți calitatea serviciilor oferite! Utilizați informațiile extinse din PYLON ERP pentru a asigura luarea deciziilor corecte privind procesele și tranzacțiile viitoare, securizând sustenabilitatea companiei!

Personalizare Nelimitată Economisiți timp de gestionare prin interfața prietenoasă și complet personalizabilă a PYLON ERP! Adăugați câmpuri, planificați afișaje și formulare, ajustați fluxul de lucru la modelul de afaceri dorit și afișați totul cu ușurință pe un singur ecran.

Acces Permanent Conectați-vă prin internet și monitorizați compania de pe orice dispozitiv, în orice moment! Monitorizare flexibilă a tuturor proceselor, utilizând aplicația în Cloud.

PYLON B2B Hibrid Gestionați clienții angro cu un instrument ideal care înlocuiește metodele convenționale de comandă. Asigură rapiditate în vânzările angro prin magazinul online, reducând timpul și costurile gestionării comenzilor și îmbunătățind nivelul serviciului pentru clienți!

Cloud și Securitatea Datelor Grupul de companii EPSILON NET are un parteneriat strategic cu Microsoft și a fost premiat ca „Gold Cloud Platform” Microsoft Partner, documentând specializarea sa în aplicații cloud și securitatea datelor prin Azure.

Management Financiar Monitorizați cecurile, planurile de comisioane, fluxurile de numerar, contractele de vânzări-achiziții, bugetele, registrele contabile și sarcinile pe proiect și conectați-le la contractele active. Calculați comisioanele bazate pe vânzări, încasările și sumele colectate pentru a reduce erorile și a îmbunătăți lichiditatea.

Managementul Lanțului de Aprovizionare PYLON ERP Hibrid vă oferă: gestionarea articolelor cu numere de serie și loturi, tabel detaliat al tranzacțiilor articolelor, monitorizarea articolelor după culoare/mărime și set, expediere-primire, recomandări de reordonare, șabloane de articole, funcționalități multiple, categorizarea articolelor, articole standard pentru introduceri rapide, gestionarea și modificarea listelor de prețuri și scenarii de costuri ale articolelor.

Managementul Producției Supravegheați întregul proces de producție și asigurați costuri corecte și eficiență sporită! Utilizați PYLON ERP Hibrid pentru a monitoriza mai multe fabrici și departamente de lucru, orele mașinilor și angajaților, articolele produse, materialele pe lot și subcontractarea. Obțineți jurnale pe mai multe faze, utilizați scenarii de producție MRP, scenarii multiple de costuri de producție, partitionarea cheltuielilor de costuri de producție și multe alte funcționalități!

Management Comercial Optimizați operațiunile comerciale utilizând gestionarea integrată oferită de PYLON ERP Hibrid! Gestionați plățile în avans, ofertele de vânzare cu date de expirare și fluxuri de aprobare. Monitorizați certificatele cadou și modulul de credit de rulaj și utilizați facturarea portabilă. Generați rapoarte pentru informații detaliate și aplicarea completă a politicilor comerciale, indiferent de complexitatea acestora!

Managementul Relațiilor cu Clienții Îmbunătățiți relațiile cu clienții și sporiți viziunea generală a companiei! Funcționalitățile PYLON permit monitorizarea resurselor, contactelor și sarcinilor. Gestionați campanii pe lot sau individuale, sondaje, aplicații și certificate cadou. Creați liste dinamice pentru actualizări automate ale plăților restante sau acțiuni repetate la intervale regulate.

Informații Administrative Utilizați datele și planificați strategia în siguranță! Cu raportarea extinsă oferită de PYLON ERP Hibrid, actualizările sunt ușor de înțeles pentru toți indicatorii critici și KPI-urile companiei, permițându-vă să luați decizii administrative rapide și să reproiectați cu încredere strategia companiei!

Managementul Serviciilor Îmbunătățiți calitatea și funcționarea serviciilor companiei! Subsistemul de Servicii PYLON vă permite să monitorizați mai multe departamente sau echipe și să gestionați cererile de întâlniri și să configurați întâlniri regulate. De asemenea, puteți monitoriza garanțiile, oferi facturarea mai multor facturi, chitanțe și crea comenzi de lucru interne, externe sau terțe folosind un sistem de tarifare flexibil.

Interfață cu Epsilon Digital Emiteți, primiți, verificați și arhivați facturi/chitanțe electronice prin conectarea la serviciul EPSILON DIGITAL al Furnizorului Certificat de Facturare Electronică, oferind procese automatizate care simplifică sarcinile zilnice!

Interfață cu soluțiile de magazin online DIGITAL4U Creați-vă magazinul online ușor, rapid și în siguranță prin aplicație! PYLON Hibrid este conectat la soluțiile de magazin online DIGITAL4U, permițându-vă să utilizați un ghid practic în aplicație și să creați magazinul online în doar câteva clicuri, extinzând extroversia și canalele de vânzare!

E-Banking și Servicii Online Gestionați ușor și rapid e-banking-ul companiei folosind PYLON ERP Hibrid! Bucurați-vă de tranzacții sigure, actualizări rapide și operațiuni zilnice rapide, evitând introducerile duble. Asigurați acces imediat la tranzacțiile contului bancar în timp real, conectarea tranzacțiilor bancare cu chitanțele și generarea automată a chitanțelor pentru tranzacțiile bancare.

Conexiune P.O.S. Conectați PYLON la POS-ul Băncii Naționale și al Băncii Piraeus, astfel încât clienții să fie deserviți rapid și în siguranță! Evitați introducerile manuale ale sumelor tranzacțiilor, eliminând erorile de tranzacție. În același timp, suma tranzacției este actualizată de PYLON la P.O.S., cu emiterea automată a chitanței de plată, identificarea sumei și securitatea tranzacției.

Interfață de Contabilitate Online Asigurați încărcarea rapidă a fișierelor de înregistrări contabile în aplicația biroului de contabilitate, prin interfața PYLON cu platforma Epsilon Services și serviciul de Contabilitate Online. Bucurați-vă de comunicare imediată cu contabilul dumneavoastră, costuri și timp de gestionare reduse și eliminarea erorilor!

Interfață cu Epsilon Messaging Bucurați-vă de comunicare țintită cu cumpărătorii folosind Viber și SMS direct prin PYLON, asigurând o experiență integrată pentru clienți! Trimiteți mesaje personalizate clienților, fără a lua în considerare costuri suplimentare. Puteți achiziționa unitățile de care aveți nevoie și le puteți consuma oricând doriți, fără a plăti abonamente lunare!

Interfață cu Monitorul Fiscal Monitorizați toate tranzacțiile și datele mecanismelor fiscale și mențineți controlul total asupra companiei. Primiți actualizări despre toate datele în timp real, ușor, flexibil și automat. Detectați erorile și întârzierile în emiterea Z și monitorizați mai multe mecanisme fiscale în timp real, prin comunicarea automată a PYLON cu SFP.

Interfață cu iQom RetailStudio Reduceți costurile de gestionare folosind interfața PYLON cu soluția ideală de vânzări cu amănuntul RetailStudio de la iQom. Bucurați-vă de integrarea completă a proceselor și gestionarea uniformă a clienților și articolelor, schimbul imediat de vânzări și încasări și Z zilnic.