Aplicații software Utilități

O aplicație software dedicată managementului utilităților reprezintă o soluție concepută pentru a contribui la gestionarea, analiza, configurarea, optimizarea sau întreținerea unui sistem de resurse. Un astfel de instrument este folosit pentru a sprijini infrastructura, spre deosebire de aplicațiile software clasice, ce vizează împlinirea directă a sarcinilor de care beneficiază utilizatorii.
Servicii

SOFTONE SFA este o soluție simplă, dar eficientă, destinată oamenilor de vânzări, care oferă o gamă largă de funcționalități ce automatizează și fluidizează procesele cheie de vânzare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 1.500 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

ProHR App este o aplicatie customizabila, dedicata sustinerii activitatilor din departamentele de Resurse Umane. Cu ajutorul solutiei, managerii si membrii echipelor pot accesa informatii relevante si chiar livra rapoarte personalizate.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1 €

Automatizează procesele zilnice ale companiei tale, transferând sarcinile obișnuite de la angajați la roboți software.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1 €

SOFTONE BI Data Lake oferă utilizatorilor acces la informațiile de business actualizate în timp real și le permite să descopere realitatea din spatele numerelor, a datelor și a proceselor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Aplicația SOFTONE eSOURCE îți oferă soluțiile de care ai nevoie pentru a-ți îmbunătăți procedurile de cereri de oferte pentru achiziționarea bunurilor și serviciilor, de la invitarea furnizorilor până la semnarea contractului. Cu... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Utilități?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Desfășoară cu ușurință o licitație în direct pentru a cumpăra sau vinde bunuri și servicii, creând un mediu competitiv care va spori puterea de negociere a companiei cu furnizorii și va genera cel mai bun rezultat posibil. Oferă... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1 €

Echipele OPTI Software de dezvoltare vă creează soluția dorită de la A la Z, folosind, în principal, stack-urile MERN, LAMP și MEAN și având o abordare de planificare și livrare bazată pe sprinturi ce minimizează riscurile proiectului și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Analizăm procesele de afaceri și identificăm cea mai optimă modalitate de a le automatiza, integra sau migra, incluzând actorii cheie ai afacerii dvs. în proces și oferindu-le sprijin pentru a avea o colaborare benefică.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

CRM pentru integrarea comenzilor, a interacțiunilor cu clienții și a datelor de producție.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Platforma E-Servicii creează legătura între beneficiari și personalul organizației, funcționând ca un registru electronic pentru e-guvernare și ca un sistem de ticketing pentru suport de clienți.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial