Aplicații software Servicii financiare

Aplicațiile software dedicate companiilor care oferă servicii financiare (bănci, IFN-uri, CAR-uri) au rolul de a gestiona fluxurile de clienți, documentele financiare specifice activității, de a monitoriza statusul aprobărilor sau chiar de a monitoriza și efectua procesul de oferire de credite. De asemenea, module precum salarizare, pontaj, managementul fișei postului, calendarul de concedii sunt eficiente în gestionarea resurselor umane interne.
Servicii

Nexus CRM ® ofera toate facilitatile de care aveti nevoie in vederea consolidarii relatiilor cu clientii actuali si, de asemenea, dobandirea altora noi prin oferirea tuturor informatiilor necesare pentru ca acestia sa

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Aplicatia Nexus SFA Mobile (Sales Force Automation) permite preluarea comenzilor de vanzari, operarea incasarilor cu chitante sau efecte comerciale (OP, Bilet la ordin), vizualizarea stocului si a preturilor de vanzare in timp real. Ap

Nexus GestiuneAgricola este o aplicatie destinata societatilor arendatoare de exploatatii agricole, in vederea tinerii evidentei sumelor de platit catre arendasi.

Optimall Depozit este un sistem informatic care permite imbunatatirea performantelor companiilor prin automatizarea si eficientizarea activitatii de gestionare a depozitelor proprii. Reprezinta o solutie eficienta de gestionare a... Citește mai mult

Program integrat de contabilitate, gestiune, magazin, salarizare, analiza manageriala si ERP. Include declaratii XML, bilanturi si calculul AUTOMAT al TVA la incasare !

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Servicii financiare?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

EasyGest este un program de facturare si gestiune, ce permite urmarirea clientilor, facturarea, managementul comenzilor si gestiunea stocurilor din magazin.

Program complex de facturare. Facturi, chitante, avize, certificate de garantie si verificarea datelor tertilor prin conectarea live la Ministerul de Finante si VIES.

SMART. WMS este o aplicație pentru managementul avansat al depozitelor dezvoltată special pentru companiile mijlocii și mari care doresc să își integreze și să își optimizeze toate activitățile unui centru de distribuție... Citește mai mult

SmartID.WorkForce - Echipe mobile. Taskuri si rezultate in timp real SmartID.Workforce este o soluţie completa care automatizeaza atat activitatea angajatilor din back-office cat si fortele mobile din teren. Aplicatia acopera... Citește mai mult

Solutia completa pentru facturare, gestiune stocuri si contabilitate primara ce permite gestionarea intr-o maniera facila a contabilitatii primare.

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial