Oferind transparenta, Nexus Restaurant ® ofera de fapt siguranta, comoditate si motivare atat clientilor cat si salariatilor. Totul automat si totul fara a consuma suplimentar nici efort, nici timp si nici bani.
Cresteti operativitatea angajatilor:
- Preluarea comenzilor direct de la masa cu ajutorul dispozitivelor mobile (Tablet PC/PDA/PALM/Telefon) si a modulului Nexus.Mobile.Restaurant.
- Solutie mobila, cu Tablet PC, pentru comanda produselor la masa direct de catre clienti.
- Preluarea si gestionare comenzi la sectii (bucatarie, bar, pizzerie, etc) cu ajutorul imprimantelor departamentale si/sau mai eficient cu ajutorul unui POS specializat.
- Posibilitatea modificarii modului de preparare a produselor in momentul preluarii comenzii de la client.
- Posibilitatea modificarii retetei in momentul preluarii comenzii de la client.
- Transferul de produse intre Notele de plata cu confirmarea ospatarilor implicati.
- Transferul Notelor de plata intre ospatari (la predarea turei) cu confirmarea ospatarilor implicati.
- Gestionarea rezervarilor pentru mese, saloane sau intreg restaurantul. Preluare, raportare si avertizare.
Gestionati eficient materiile prime:
- Stocurile de marfuri si materii prime pot fi gestionate automat pe baza retetelor.
- Asistent pentru solutionarea automata a lipsei de stocuri de materii prime - aferente retetelor produselor vandute.
- Avertizari pentru expirarea produselor si pentru scaderea stocului sub pragul minim.
- Solutie de inventariere rapida.
- Rapoarte pentru contabilitatea primara: NIR, Fisa de Magazie, Consumuri, ...etc.
- Rapoarte pentru evidenta stocurilor: fisa de magazie, fisa de magazie globala, fisa de centralizata, balanta, inventar, registrul stocurilor, expirare produse, necesar aprovizionare.
Organizati in detaliu activitatea:
- Amenajare restaurant: pozitionare si selectie diverse modele de mese.
- Gestionarea meniurilor pentru ofertare/contractare evenimente (mese festive, reuniuni, ...etc)
- Configurare meniu de produse (discounturi, dimensiuni si culori butoane).
- Roluri prestabilite pentru utilizatori: ospatari, sefi de sala sau restaurant, bucatari, ...etc.
Fidelizare clienti:
- Identificarea clientilor dupa cardul de fidelitate (bronze, silver, gold, platinum) si oferirea de discounturi diferentiate pe clase de produse si pe tipul de card.
- Configurator de promotii, care utilizeaza cele mai populare practici de marketing (de ex.: 2 la pret de 1, la 2 cumparate un alt produs cadou, ...etc).
- Discounturi de tip Happy Hour oferit pe clase de produse.
- Discounturi de tip Meniu Complet oferit pe grupe selectate de produse.
- Discount liber oferit de ospatar pe produs sau pe nota de plata.
Solutie fiscala:
- Tiparire Bonuri Fiscale pe diverse tipuri de case de marcat (in regim imprimanta fiscala).
- Tiparire Note de Plata si Comenzi pe diverse tipuri de imprimante departamentale.
- Crearea si tiparirea de Facturi in baza Bonului Fiscal (inclusiv suport pentru declaratiile 392 si 394).
- Plata cu tichete valorice/vouchere si evidenta acestora pe tipuri valorice.
- Posibilitatea inchiderii Notelor de Plata prin transfer catre protocol sau catre un contract (PrePay sau PostPay)
- In cazul utilizari solutiei integrate Nexus Hotel, se ofera posibilitatea transferului platilor catre clientii camerelor de hotel.
- Posibilitatea lucrului in mod nefiscal. Acest mod de lucru este util, de exemplu, in cazul in care se testeaza functionarea softului.
Controlati activitatea curenta:
- Monitorizarea restaurantului in timp real cu ajutorul interfetei de vanzari - timpi de asteptare, vanzari pe mese, note deschise/inchise/la plata.
- Rapoarte On-Line pe telefonul dvs. sau pe un alt dispozitiv mobil conectat la internet cu ajutorul Nexus.Mobile.Restaurant.
- Rapoarte detaliate de vanzari, consumuri, statistici, necesar aprovizionare, rezervari, ...etc. cu posibilitatea de export in cele mai populare formate: Word, Excel, PDF, ...etc.
- Rapoarte de operare a utilizatorilor pentru urmarirea activitatii acestora.
- Rapoarte de analiza legate de statistica vanzarilor (nr. clienti, profit, ...etc).
- Anulare si retur produse cu confirmarea sefului de salon sau restaurant.
- Monitorizarea restaurantului prin LOG-uri (istoric) de operare grupate de utilizatori si operatii efectuate de acestia (stergeri, anulari, ...etc).
Beneficiati de o gama extinsa de functionalitati:
- Nexus Restaurant ® are capacitatea gestionarii centralizate a unei retele sau a unui complex de restaurante.
- Generarea automata de articole contabile pentru inregistrarea cumpararilor si vanzarilor.
- Evidenta soldurilor la furnizori si a fiselor de furnizori.
- Registrul de Casa, Jurnal Banca, Compensari, ...etc.
- Siguranta si securitatea datelor oferita de unul din cele mai performante servere de baze de date existente.
- Posibilitatea de lucru cu serverul de date aflat la distanta printr-o conexiune la internet.
Avantaje Nexus Restaurant:
Nexus Restaurant ® este o solutie simplu de utilizat, usor de inteles si care raspunde afirmativ la marea majoritate a solicitarilor functionale venite de la utilizatori.
Nexus Restaurant ® ofera robustete, siguranta si agilitatea necesara pentru a va putea dezvolta profitabil afacerile.
- Instrumente puternice pentru fidelizarea clientilor: carduri ierarhizate, constructor complex de promotii, Happy Hour, Meniu Complet si discount direct. Inclusiv istoric si indicatori de evaluare a clientilor, pentru a sti mereu care sunt preferintele si categoria acestora.
- La preluarea comenzilor ospatarul poate modifica atat modul de preparare a retetei cat si reteta in sine, prin adaugarea sau scoaterea de ingrediente. Pretul produselor noi obtinute este recalculat instant.
- Notele de plata pot fi impartite in mai multe, transferate intre mese si clienti si/sau cumulate intre ele, oricum se doreste pentru a raspunde cerintelor clientilor.
- La preluarea comenzilor ospatarul poate modifica atat modul de preparare a retetei cat si reteta in sine, prin adaugarea sau scoaterea de ingrediente. Pretul produselor noi obtinute este recalculat instant.
- Nexus Restaurant ® prin rapoartele si instrumentele sale promoveaza competitia (in sens pozitiv) intre ospatari.
- Module specializate (GRATUIT) pentru: preluare rezervari online si telefonic, preluare livrari catering online si telefonic, contracte de catering si contracte pentru evenimente.
- Marketing, rezervari si vanzari online instant (GRATUIT) prin serviciile oferite de www.hailarestaurant.ro. Paginile de comenzi, rezervari, evaluari, ...etc pot fi redirectate si oferite si prin site-ul propriu.
- Mini portal online (GRATUIT) pentru managerii, optimizat pentru telefoane mobile, pentru interogarea bazei de date: vanzari, stocuri, solduri ...etc.
- Solutie mobila (GRATUIT) pentru preluat comenzile de catre ospatari la masa cu ajutorul unui PALM.
- Solutie mobila (GRATUIT) pentru preluat comenzile de catre clienti la masa cu ajutorul unui Tablet PC Android.
- Integrare nativa cu alte solutii software pentru a creste functionalitatea si eficienta sistemului informatic: Hotel, ERP, Salarii, Resurse Umane, Parc Auto, Analyst, Retail ...etc.
- Rapoarte, statistici si analiza pentru: vanzari, clienti, ospatari, saloane, zile, luni ...etc. Inclusiv un indicator global de stare a afacerii, care in algoritmul sau de calcul integreaza intreg spectru de venituri si cheltuieli al businessului.