Despre Nexus ResurseUmane

Managementul Resurselor Umane consta in ansamblul activitatilor orientate catre asigurarea, dezvoltarea si mentinerea resurselor umane in cadrul organizatiei in vederea realizarii unei maxime eficiente in activitatea acestora. De asemenea, informatizarea activitatii de resurse umane conduce si la o organizare mult mai buna si mai transparenta a relatiilor, contractelor si documentelor dintre angajati si angajatori.

Productivitatea in toate organizatiile este influentata de modul in care interactioneaza si se combina resursele umane pentru a folosi toate celelalte resurse ale organizatiei. Factori cum ar fi pregatirea, experienta la locul de munca si nivelul de educatie joaca intotdeauna un rol important in stabilirea compatibilitatii unei persoane cu o anumita organizatie.


Solutia Nexus ResurseUmane ® ofera urmatoarele functii de baza:

  • Organigrama structurii ierarhice a posturilor disponibile ale companiei si evidenta ocuparii cu personal (angajati) a acesteia
  • Crearea, calculul si previzionarea (prin modificarea diversilor parametri: nivelul salariilor, impozitele datorate, etc) bugetelor de cheltuieli cu salariile pentru intreaga organizatie sau pentru anumite sectoare ale acesteia
  • Crearea si gestionarea fiselor de post si a criteriilor de performanta ale posturilor, asociate direct posturilor si persoanelor din Organigrama
  • Crearea, planificarea si gestionarea evaluarilor salariatilor, pe baza criteriilor de performanta ale posturilor si pe baza obiectivelor personale stabilite pentru fiecare salariat in parte
  • Stocarea C.V.-urilor, cu tipuri de date si informatii create dinamic, in functie de nevoile specifice ale fiecarei organizatii. Functie avansata de cautare a persoanelor care sa satisfaca criteriile dorite
  • Suport/exemple pentru implementarea preluarii CV-urilor direct de pe site-ul companiei, exact cu informatiile si formatul stabilit 
  • Stocarea inventarului resurselor umane, cu informatii despre membrii organizatiei: performante, disponibilitati, cursuri, calificari sau orice alte informatii sunt considerate esentiale pentru organizatie. Functie avansata de cautare a persoanelor care sa satisfaca criteriile dorite
  • Planificarea cursurilor de perfectionare, recalificare, etc, pentru fiecare angajat in parte si in acelasi timp calculul bugetelor de alocat pentru realizarea acestora
  • Stocarea Dosarelor de personal. Crearea unei arhive electronice a dosarelor de personal (diplome, certificate, acte, etc) prin scanarea/fotografierea documentelor, stocarea acestora in baza de date si accesul instant la acestea. Functie integrata de scanare, respectiv de preluare de imagini de la un scanner atasat, respectiv de la o camera foto/web atasata
  • Planificarea concediilor de odihna ofera posibilitatea programarii perioadelor de concedii cu facilitatea urmaririi in paralel a celorlalte programari efectuate pentru: sefii ierahici, pentru acelasi nivel ierarhic si pentru subalterni (se utilizeaza organigrama structurii ierarhice)
  • Gestionarea datelor de personal: date de contact, date de identificare, etc
  • Stabilirea de alerte configurabile pentru fiecare salariat in parte: reinnoire autorizatii, evaluare periodica, fise/consulturi medicale periodice, protectia muncii, etc

 

Avantajele Nexus ResurseUmane:

  • Procesul de asigurare a resurselor umane adecvate pentru organizatie este ideal a se baza pe cat mai multe informatii despre potentialul uman avut la dispozitie. Bineinteles, folosind un sistem informatic cat mai flexibil, simplu de utilizat si automatizat, asa cum este Nexus ResurseUmane ®
  • O organizare mult mai buna a activitatii de Resurse Umane si mai multa transparenta a relatiilor, contractelor si documentelor dintre angajati si angajatori
  • Evaluarea periodica a criteriilor de performanta si a obiectivelor fiecarui angajat in parte conduce la cresterea gradului de motivare si competitie al angajatilor
  • Previzionarea rapida a bugetelor de cheltuieli cu salariile prin construirea de diverse scenarii
  • Reducerea costurilor cu terti prestatori si/sau a cheltuilelilor interne operationale si a timpilor de executie prin automatizarea diverselor activitati specifice: contracte de munca, acte aditionale, fise de post, evaluari ale personalului, etc
  • Accesul rapid si centralizat la diverse informatii specifice: Dosarul de personal, CV-uri, Inventarul resurselor umane, Planificare cursuri, Evaluarile criteriilor de performanta, Fisele de post, etc.
  • Conectarea securizata prin diverse instrumente software online disponibile pe site-ul organizatiilor, pentru a facilita colectarea mai rapida de informatii. Cum ari fi, de exemplu, preluarea C.V.-urilor direct de pe site
  • Interogarea bazei de date de catre angajati, a anumitor sectiuni si doar a propriilor date, prin cel mai facil si securizat mod: EmailPortal
  • O disponibilitatea mai mare a angajatilor si evitarea diverselor neplaceri, prin avertizarea periodica a diverselor activitati obligatorii (reinoiri de avize, autorizatii, fise medicale ...etc), prin planificarea concediilor de odihna si prin planificarea cursurilor profesionale