Nexus CRM ® (Customer Relationship Management) este o solutie completa de management a relatiilor cu clientii existenti sau cu cei potentiali, intrucat multitudinea de oferte, produse, servicii si ofertanti au transformat consumatorul din zilele noastre intr-unul exigent si sensibil la modul in care este abordat si servit.
Nexus CRM ® imbunatateste nivelul de satisfactie al clientului, gradul de eficienta al intregii companii, accelerand procesul de vanzare si maximizand numarul de contracte incheiate.
Este oferit accesul la istoricul tuturor interactiunilor avute de un client cu compania, indiferent de modalitatea in care acestea s-au desfasurat, vizualizandu-se rapid informatii cu adevarat relevante pentru persoana care preia o anumita cerere (tipurile de produse achizitionate, solicitarile semnalate de client in decursul timpului, modul in care au fost acestea solutionate si statusul lor actual). Aceste informatii ajuta in stabilirea mult mai facila a problemelor clientului, gradul de prioritate al acestora si, mai ales, personalul necesar pentru solutionarea cat mai rapida a acestora.
Beneficiile aplicatiei sunt:
Iata care sunt principalele caracteristici ale acestei solutii de management al clientilor:
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Nexus CRM completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!