Despre Nexus CRM

Nexus CRM ® (Customer Relationship Management) este o solutie completa de management a relatiilor cu clientii existenti sau cu cei potentiali, intrucat multitudinea de oferte, produse, servicii si ofertanti au transformat consumatorul din zilele noastre intr-unul exigent si sensibil la modul in care este abordat si servit.

Nexus CRM ® imbunatateste nivelul de satisfactie al clientului, gradul de eficienta al intregii companii, accelerand procesul de vanzare si maximizand numarul de contracte incheiate.

Este oferit accesul la istoricul tuturor interactiunilor avute de un client cu compania, indiferent de modalitatea in care acestea s-au desfasurat, vizualizandu-se rapid informatii cu adevarat relevante pentru persoana care preia o anumita cerere (tipurile de produse achizitionate, solicitarile semnalate de client in decursul timpului, modul in care au fost acestea solutionate si statusul lor actual). Aceste informatii ajuta in stabilirea mult mai facila a problemelor clientului, gradul de prioritate al acestora si, mai ales, personalul necesar pentru solutionarea cat mai rapida a acestora.

Beneficiile aplicatiei sunt:

  • pune la dispozitie analize rapide si corecte 
  •  reduce costurile si creste productivitatea angajatilor
  • comunică automat atât cu salariații cât și cu partenerii prin intermediul email-ului, și nu numai
  • este flexibil si adaptabil - permite personalizarea interfeței
  • permite setarea de alerte și notificări inteligente, prin email, SMS, sau la deschiderea unui modul

Iata care sunt principalele caracteristici ale acestei solutii de management al clientilor:

  • permite introducerea contactelor in sistem o singura data, angajatii care au acces la aceste detalii putand vizualiza sau adauga activitati de tipul convorbirilor telefonice, e-mail-urilor, intalnirilor sau alte detalii relevante
  • pastrarea si accesarea acestor detalii in cadrul CRM de catre orice angajat care are acces poate reduce semnificativ durata unei convorbiri cu un client imbunatatind in acelasi timp calitatea acesteia
  • permite adaptarea la cerintele clientului, permitandu-se completarea de informatiile legate de modul de contact preferat de un anumit client intrucat unii doresc in mod expres sa fie contactati in anumite zile sau intervale orare
  • se pot atasa un numar nelimitat de oferte unui client, personalizate in functie de preferinte, exigente si nevoi sale