Aplicații software Mass Media

Aplicațiile software dedicate mass media au rolul de a gestiona conținut, baze de date/informații, precum și persoanele direct responsabile pentru activiățile de profil. Aceste aplicații pot cuprinde module de management al review-urilor, de scrapping, de monitorizare a rezultatelor online în funcție de anumiți parametri dați.
Servicii

Platforma E-Servicii creează legătura între beneficiari și personalul organizației, funcționând ca un registru electronic pentru e-guvernare și ca un sistem de ticketing pentru suport de clienți.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

GIS-SGDE este o platformă web GIS avansată, dezvoltată pentru a digitaliza și gestiona datele geografice în diverse domenii de activitate. Platforma permite integrarea măsurătorilor cadastrale în format GIS și include module specializate... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 495 €

GIS-SGDE este o platformă web GIS avansată, dezvoltată pentru a digitaliza și gestiona datele geografice în diverse domenii de activitate. Platforma permite integrarea măsurătorilor cadastrale în format GIS și include module specializate... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 495 €

ProHR App este o aplicatie customizabila, dedicata sustinerii activitatilor din departamentele de Resurse Umane. Cu ajutorul solutiei, managerii si membrii echipelor pot accesa informatii relevante si chiar livra rapoarte personalizate.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1 €

Automatizează procesele zilnice ale companiei tale, transferând sarcinile obișnuite de la angajați la roboți software.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Mass Media?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

SOFTONE BI Data Lake oferă utilizatorilor acces la informațiile de business actualizate în timp real și le permite să descopere realitatea din spatele numerelor, a datelor și a proceselor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Aplicația SOFTONE eSOURCE îți oferă soluțiile de care ai nevoie pentru a-ți îmbunătăți procedurile de cereri de oferte pentru achiziționarea bunurilor și serviciilor, de la invitarea furnizorilor până la semnarea contractului. Cu... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1 €

Desfășoară cu ușurință o licitație în direct pentru a cumpăra sau vinde bunuri și servicii, creând un mediu competitiv care va spori puterea de negociere a companiei cu furnizorii și va genera cel mai bun rezultat posibil. Oferă... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1 €

Echipele OPTI Software de dezvoltare vă creează soluția dorită de la A la Z, folosind, în principal, stack-urile MERN, LAMP și MEAN și având o abordare de planificare și livrare bazată pe sprinturi ce minimizează riscurile proiectului și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Analizăm procesele de afaceri și identificăm cea mai optimă modalitate de a le automatiza, integra sau migra, incluzând actorii cheie ai afacerii dvs. în proces și oferindu-le sprijin pentru a avea o colaborare benefică.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial